Gå til innhold

Sex med frp-er

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Siden når ble det vanlig å blande politikk med seksuelle aktiviteter?

Jøss, mye rart en finner her i verden. :filer:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Kaxxy

Fordi frp-ere ikke nøler med å stjele den lille brødbiten rett ut av munnen på et sultent barn, når de stadig skal kutte på u-landsbistanden til fordel for...ja, akkurat, OSS. Som har mye fra før. Mye vil ha.

Og så skylder de på alle andre når ting skjærer seg, media er anti-frp, buhuu...voksent.

Skikkelig avtennende, spør du meg.

Så kan lett tenke meg at de, akkurat som partiet, er egopersoner også i senga.

Det er våre skattepenger osv, pengene burde brukes HER først. Nylig pga Clinton-besøket ble 500 millioner gitt til ett prosjekt der i landet, et "mor og barn-prosjekt" - og her er det ikke råd til hjertemaskiner, kreftmedisiner og nok politi på jobb. Frp'ere er ikke egoistiske, de tenker på oss og det norske folk.

Dessuten liker jeg best å gi i senga

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg har stemt FRP mange ganger mest fordi de gjør mye bra i byen min. Jeg stemmer også FRP pga økonomisk politikk som er mye sunnere enn oljeøkonomien til SVAP'erne.

Jeg har samlet klær fra alle mine venner og slektninger og jeg har reist til India for å gi direkte til de jeg vet ikke har det bra.

Jeg gir til tiggere som SVAP'ere går rett forbi.

Jeg er sammen med en innvandrer og får stygge blikk av rasistiske SVAP'ere.

Jeg er veldig glad i familien min og har ofret karierremessig mye også lønn for å hjelpe dem som står meg nær.

Og aldri har noek klaget på sex med meg. Men så har jeg bare hatt sex med den jeg elsker. Noe annet er utenkelig for meg.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

SV'ere virker mest kjønnsløse av alle. Med pubertetsskjegg, fotformsko, olashorts og dressjakke er det ganske klart at sex driven er lav hos mannefeministene.

Kvinnefeministene er desverre heller ikke attraktive. Jeg kan ikke tenke på en eneste jeg ville hatt sex med.

Alle de andre partiene har attraktive representanter. SV utstråler hat og "nei til Ja" og "Ja til Nei". Et dårlig utgangspunkt for intimitet.

SV'ere er 80% damer. Hvor mange FRP'ere som er damer vet jeg ikke men det er vel kanskje samme andel. Så TS er egentlig i mot menn og deres interesse for en økonomisk ansvarlig politikk, familietradisjoner, seksualitet og et varmt samfunn hvor man har råd til en bil som man kan bruke til å besøke familien.

SV=Turnoff

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt sex med folk fra ytre høyre og ytre venstre fløy i norsk politikk.

Kan ikke si det var noen kvalitetsmessig forskjell ;)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Jeg er frp-er. Det er ikke min mann. Han liker at jeg tilfredsstiller han, og han liker å tilfredsstille meg. Så i forholdet vårt går det begge veier.

Kanskje det hadde vært interessant å kartlegge hvem som er mest egoistisk i senga etter hvilket parti man stemmer på? Jeg har fordommer om at kvinner som stemmer rødt og sv forventer å bli tilbedt og ikke gi tilbake, for det er jo likestilling. :ironi:

Endret av Hannee
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fordi frp-ere ikke nøler med å stjele den lille brødbiten rett ut av munnen på et sultent barn, når de stadig skal kutte på u-landsbistanden til fordel for...ja, akkurat, OSS. Som har mye fra før. Mye vil ha.

Hvem er det som streiker for noen ekstra kroner i lønn samtidig som barn sulter ihjel i Somalia og blir slaktet ned i Syria?

Hvem er det som streiker for noen ekstra kroner i lønn, og som samtidig er "the 1%" og så ekstremt og ufyselig rike at det nesten ikke går an, hvis man sammenligner med resten av verden?

Hvorfor streiker de for å få høyere lønn når de allerede er blant de best betalte i hele verden, i stedet for å streike for å sende pengene de krever til fattige i u-land?

Egoister!

Endret av jabx
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Hannee

Og hvem er det som sender norske barn (asylbarna) ut av landet? De kriminelle kan bli, for de er sikkert gode sexpartnere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

SV'ere virker mest kjønnsløse av alle. Med pubertetsskjegg, fotformsko, olashorts og dressjakke er det ganske klart at sex driven er lav hos mannefeministene.

Kvinnefeministene er desverre heller ikke attraktive. Jeg kan ikke tenke på en eneste jeg ville hatt sex med.

Alle de andre partiene har attraktive representanter. SV utstråler hat og "nei til Ja" og "Ja til Nei". Et dårlig utgangspunkt for intimitet.

SV'ere er 80% damer. Hvor mange FRP'ere som er damer vet jeg ikke men det er vel kanskje samme andel. Så TS er egentlig i mot menn og deres interesse for en økonomisk ansvarlig politikk, familietradisjoner, seksualitet og et varmt samfunn hvor man har råd til en bil som man kan bruke til å besøke familien.

SV=Turnoff

Har du sett Audun Lysbakken eller? :jepp: Eller Bjørnar Moxnes, lederen i Rødt. :rodmer:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det beste når man skal knulle, må vel være senterpartiet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lurer på hvordan det er å ha sex med en frp-er?

Egotrip der kun den ene parten blir tilfredstilt (altså frp-eren)? Akkurat i stil med hele partiet, kun ego-folk, så skulle ikke forbauset meg det grann at det også var tilsvarende i senga.

Himmel, hvordan er det å være så dum som deg ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...