Gå til innhold

Sex med frp-er

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Lurer på hvordan det er å ha sex med en frp-er?

Egotrip der kun den ene parten blir tilfredstilt (altså frp-eren)? Akkurat i stil med hele partiet, kun ego-folk, så skulle ikke forbauset meg det grann at det også var tilsvarende i senga.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Egotrip der kun den ene parten blir tilfredstilt (altså frp-eren)? Akkurat i stil med hele partiet, kun ego-folk, så skulle ikke forbauset meg det grann at det også var tilsvarende i senga.

Hvorfor er det kun ego-folk i FrP og ikke andre partier? Er det ikke litt egoistisk av trygdemottakere å stemme på SV, f.eks.?

Men egoisme er kanskje bare ille når det er en FrPer? Hvis egoisten er SVer så blir du kanskje skikkelig tent?

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

De som forstår verdien av å gi, å dele, å dele goder med de som ikke har like mye som en selv.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan det er å ha sex med en sosialist. Må akten filmes og lagres i 6mnd i tilfelle en av partene skulle finne på noe kriminelt?

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hvorfor er det kun ego-folk i FrP og ikke andre partier? Er det ikke litt egoistisk av trygdemottakere å stemme på SV, f.eks.?

Men egoisme er kanskje bare ille når det er en FrPer? Hvis egoisten er SVer så blir du kanskje skikkelig tent?

Fordi frp-ere ikke nøler med å stjele den lille brødbiten rett ut av munnen på et sultent barn, når de stadig skal kutte på u-landsbistanden til fordel for...ja, akkurat, OSS. Som har mye fra før. Mye vil ha.

Og så skylder de på alle andre når ting skjærer seg, media er anti-frp, buhuu...voksent.

Skikkelig avtennende, spør du meg.

Så kan lett tenke meg at de, akkurat som partiet, er egopersoner også i senga.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

når de stadig skal kutte på u-landsbistanden til fordel for.

Men er ikke u-hjelpen bare en stor bjørnetjeneste? Er det ikke bare for å kjøpe seg god samvittighet?

Passe egoistisk spør du meg.

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Fordi frp-ere ikke nøler med å stjele den lille brødbiten rett ut av munnen på et sultent barn, når de stadig skal kutte på u-landsbistanden til fordel for...ja, akkurat, OSS. Som har mye fra før. Mye vil ha.

Vel, alle har fortsatt mulighet til å bidra hvis de vil. Hvor mye av din fete norske lønning sender du til fattigere strøk? FRP vil ikke bruke pengene for andre, de er ikke så egoistiske. De vil at alle skal få velge hva de vil gjøre med pengene selv.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel, alle har fortsatt mulighet til å bidra hvis de vil. Hvor mye av din fete norske lønning sender du til fattigere strøk? FRP vil ikke bruke pengene for andre, de er ikke så egoistiske. De vil at alle skal få velge hva de vil gjøre med pengene selv.

Noen av oss åpner faktisk øynene og ser at Norge ikke er så fantastisk som alle skal ha det. Med lange sykehuskøer, dårlige skoler og forferdelige eldrehjem vil vi heller bruke pengene her i Norge fremfor å gi dem i bistand.

Endret av Miah
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på hvordan det er å ha sex med en sosialist. Må akten filmes og lagres i 6mnd i tilfelle en av partene skulle finne på noe kriminelt?

Vi er i mot datalagringsdirektivet, hvis det er det du sikter til.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ellers så har vel riksrevisjonen påvist at u-hjelp bare er sløsing med penger. Det her liten effekt på de landene som mottar pengene.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Jeg stemmer frp, men elsker å tilfredstille partneren min. Er viktig for meg at han har det så deilig som mulig.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

De som stemmer AP er jo dumme. Hvordan er de i senga?

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De som forstår verdien av å gi, å dele, å dele goder med de som ikke har like mye som en selv.

De som forstår verdien av å grafse til seg andres verdier fordi man ikke klarer å skape noen selv? Sosialister må jo da være slike som krever munnsex men ikke gir noe tilbake. For man har jo fortjent munnsex mener man, men man trenger ikke å gi for man føler ikke for det den dagen.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så sosialistlogikken er:

Hvis jeg ikke gir noe av mitt til noen andre, så har jeg stjålet det fra dem.

Har du gitt bort alt du eier, sosialisten? For hvis ikke er du jo en tyv, ifølge din egen logikk.

Så kan lett tenke meg at de, akkurat som partiet, er egopersoner også i senga.

Men du er ikke ego? Jeg regner med du har gitt bort alt du har av eiendeler og penger? Du sitter kanskje på en bibliotek-PC og skriver dette? Ja, for har du en PC må du jo være ego. Tenk hvor mange barn i Afrika som kunne fått leve hvis de hadde fått pengene du brukte på PC til mat i stedet!

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tja.. Skal man begynne sånn så er det jo mange ting man kan si

Hvordan er det å ha sex med...

.. En SV'er? Mer til de som har vanskelig for å skaffe det selv, er det da hyggelig at en SVer ønsker å ha sex med deg?

..En APperson? Alle skal med! Hadde blitt en gruppesexseanse uten like..

..En SP'er? Mer til distriktene, masse forspill, og når man kommer til poenget.. Vel, hva er vel vitsen med det, nå har jo distriktene fått sitt.

..En Krf'er? Med mindre man tar p-piller og bruker kondom og er sterilisert, eller vil ha barn, så blir det ikke noe sex, man risikerer jo abort.

..En fra Venstre? Etter at huset er utsatt for grundig inspeksjon og godkjent som miljøvennelig - da kan man sette i gang! ..Såfremt du vil la asylbarna bli.

..En fra Høyre? Hvis det finnes økonomiske incentiver for det, så kan vi godt ligge sammen. Men må sjekke hva de andre kan tilby først..

..En FrPer? Her har du jo allerede sagt egoist..

Skal man legge de politiske meningene inn i en persons egenskaper så tror jeg sexlivet blir heller dårlig uansett. Er nok vanskeligere å leve med en på motsatt side av den politiske skalaen, enn å ha sex med en.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har alltid forestilt meg at sex med FrP-ere vil være liberalistisk, med færrest mulig regler og grenser, anything goes, og fri flyt av det meste. Sex med entreprenørskap, kan du si. Så jeg tenker meg at det vil være en vidunderlig løssluppen seanse som ender i totalt kaos.

Jeg vil ha crazy monkey sex med Siv Jensen. Etterpå tenker jeg at hun ser seg rundt i soverommet og sier "Jeg er sjokkert!" Men ikke uten selvironi.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen av oss åpner faktisk øynene og ser at Norge ikke er så fantastisk som alle skal ha det. Med lange sykehuskøer, dårlige skoler og forferdelige eldrehjem vil vi heller bruke pengene her i Norge fremfor å gi dem i bistand.

Men hva har dette med sex å gjøre? Politikk kan dere diskutere et annet sted.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Herr Heftig

TS viser her at h*n både er veldig fordomsfull og veldig kunnskapsløs...

Endret av Herr Heftig
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...