Gjest Moffeliten Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Jeg lurte på hva som er vanlig for brudgom. Bruker man både knapphulls-blomst OG lommetørkle i brystlommen eller er det enten eller? Noen som vet?
Supah Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Jeg lurte på hva som er vanlig for brudgom. Bruker man både knapphulls-blomst OG lommetørkle i brystlommen eller er det enten eller? Noen som vet? Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror det er enten eller.. Synes det virker rart med begge deler. Kommer vel kanskje an på hvilket antrekk man skal ha. Min skal gå med kjole og hvitt og ha knapphullsblomst.
Gjest Moffeliten Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Jeg er ikke helt sikker, men jeg tror det er enten eller.. Synes det virker rart med begge deler. Kommer vel kanskje an på hvilket antrekk man skal ha. Min skal gå med kjole og hvitt og ha knapphullsblomst. Han skal ha dress. Jeg kan være enig med deg i at det kanskje kan bli litt mye. Vi skal skifte klær før middagen, så da går det jo kanskje å bruke blomsten under vielsen og lommetørkle om kvelden.
Gjest Doh Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Han skal ha dress. Jeg kan være enig med deg i at det kanskje kan bli litt mye. Vi skal skifte klær før middagen, så da går det jo kanskje å bruke blomsten under vielsen og lommetørkle om kvelden. Det hørtes ut som en veldig god idé
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå