Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #1 Del Skrevet 27. mai 2002 Hei jenter, Må bare si at det er kjempeflotte diskusjonsgrupper her! Jeg har hørt at mange mener basketball er en sport for pyser som begynner å syte bare man er borti hverandre. Og når man det kommer til graden av spenning kan man trekke paraleller til hekling. Er dette feil jenter? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #2 Del Skrevet 27. mai 2002 Hei anonym, kjempeinteresant tem du tar opp altså! Jo, jeg er enig basketball er vel det man kan kalle en frøkensport Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 27. mai 2002 #3 Del Skrevet 27. mai 2002 Helt enig! Utvilsomt, basketballet er litt feminint. Fotball derimot, det er maskulint det!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LilleBille Skrevet 27. mai 2002 #4 Del Skrevet 27. mai 2002 Det er mulig at basket er "feminint" - men har dere sett på spillerne...? -- Ligaspillerne er jo ikke direkte feminine ... - Nei takke meg til en høy flott basketspiller fremfor en hjulbeint fortballspiller - når som helst!!! Minner også om diskusjonen under Seksualitet "Hva er det med høye menn" ... _________________ LilleBille [ Dette Innlegg er endret av: LilleBille den 2002-05-27 13:33 ]1212[ Dette Innlegg er endret av: LilleBille den 2002-05-27 13:35 ] Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Catzy Skrevet 27. mai 2002 #5 Del Skrevet 27. mai 2002 Basket er som ballett, danset av menn med veltrente kropper. De bruker armer med følelse og utfører store, kraftfulle sprang! Fotball er som en dårlig b-film, når du ser spillerne ligge nede etter en liten takling. Det er utrolig hva den magiske svampen kan utrette. I basket har du vel ikke lov til å gå inn i kroppstaklinger, nesten ikke være nær hverandre. Jeg vet ikke hvor mye nærhet det er i hekling, men det bør kanskje ungås. Jada... Svada skal svada fordrive. Catzy Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. mai 2002 #6 Del Skrevet 27. mai 2002 Basketspillere må jo være de mest fullkomne menn gud skaper... Både høye og muskuløse! Slik vil jeg ha mine menn! Høye menn bare er og forblir best! (Hva hekling angår har jeg ikke truffet 1 fyr heller som mestrer kunsten; høy eller "småkaill"!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest sexysadie Skrevet 27. mai 2002 #7 Del Skrevet 27. mai 2002 Basketspillere må jo være de mest fullkomne menn gud skaper... Både høye og muskuløse! Slik vil jeg ha mine menn! Høye menn bare er og forblir best! (Hva hekling angår har jeg ikke truffet 1 fyr heller som mestrer kunsten; høy eller "småkaill"!) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå