Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei!

Har du noen skjønnhetsflekker? Hvor? Liker du den eller skulle du ønske den ikke var der?

Jeg har ingen, men syns det er så fint!! Legg gjerne ut bilde hvis du vil.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg har den rett over munnen min på venstre side. jeg liker den.

AnonymBruker
Skrevet

Nei, er ikke mye skjønnhetsflekker her i gården!

Gjest Søgni
Skrevet (endret)

Jepp, har en over leppa. Jeg mislikte den da jeg var yngre, men nå er jeg fornøyd. Tenker på den mer som et lite særpreg enn en "skjønnhetsflekk". Jeg kjenner tre stk. som har nesten identisk flekk som meg, så det er vel ikke så spesiell, tenker jeg.

*tok vekk bildet, da TS tydeligvis har sett det*.

Endret av Søgni
AnonymBruker
Skrevet

Fin flekk :-)

-TS

Skrevet

Noe jeg alltid har lurt på: er skjønnhetsflekker egentlig bare føflekker som man har i ansiktet? De ser jo hvert fall helt like ut som føflekker man har på kroppen. :sjenert:

Gjest Søgni
Skrevet

Noe jeg alltid har lurt på: er skjønnhetsflekker egentlig bare føflekker som man har i ansiktet? De ser jo hvert fall helt like ut som føflekker man har på kroppen. :sjenert:

Jeg tror det er føflekker ja:) Men la oss heller kalle det en skjønnhetsflekk, det høres jo tross alt mye finere ut. :ler:

Gjest Valiumsjunkie
Skrevet

Jeg har ingen leverflekker på kroppen.

Skrevet

Jeg tror det er føflekker ja:) Men la oss heller kalle det en skjønnhetsflekk, det høres jo tross alt mye finere ut. :ler:

Det er jeg enig i, men har bare aldri skjønt om det var det samme! hehe

Husker at jeg alltid ønsket meg enn skjønnhetsflekk over leppen, ...Sånn som jeg hadde sett de fine damene på tv hadde :fnise:

Gjest Musekatt
Skrevet
Husker at jeg alltid ønsket meg enn skjønnhetsflekk over leppen, ...Sånn som jeg hadde sett de fine damene på tv hadde :fnise:

Jeg har sånn! :sjenert:

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har sånn! :sjenert:

Hehe, du er så søt :)

Skrevet

Har en sånn på kinnbeinet ved øyet... Vet ikke om det kan kalles en skjønnhetsflekk:P For jeg HATER DEN! :rasende:

Gjest uAnonymBruker
Skrevet

Har en sånn på kinnbeinet ved øyet... Vet ikke om det kan kalles en skjønnhetsflekk:P For jeg HATER DEN! :rasende:

Jeg har på samme sted som deg. Fullstendig ubrukelig.

Gjest Søgni
Skrevet

Selvfølgelig kalles det skjønnhetsflekk, og vi som har en er kjempepene kun fordi vi har en :gjeiper: Nytteverdien er enorm!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...