AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Hei! Har du noen skjønnhetsflekker? Hvor? Liker du den eller skulle du ønske den ikke var der? Jeg har ingen, men syns det er så fint!! Legg gjerne ut bilde hvis du vil.
belle84 Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 jeg har den rett over munnen min på venstre side. jeg liker den.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 Nei, er ikke mye skjønnhetsflekker her i gården!
Gjest Søgni Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 (endret) Jepp, har en over leppa. Jeg mislikte den da jeg var yngre, men nå er jeg fornøyd. Tenker på den mer som et lite særpreg enn en "skjønnhetsflekk". Jeg kjenner tre stk. som har nesten identisk flekk som meg, så det er vel ikke så spesiell, tenker jeg. *tok vekk bildet, da TS tydeligvis har sett det*. Endret 2. juni 2012 av Søgni
Gjest Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 Noe jeg alltid har lurt på: er skjønnhetsflekker egentlig bare føflekker som man har i ansiktet? De ser jo hvert fall helt like ut som føflekker man har på kroppen.
Gjest Søgni Skrevet 2. juni 2012 #7 Skrevet 2. juni 2012 Noe jeg alltid har lurt på: er skjønnhetsflekker egentlig bare føflekker som man har i ansiktet? De ser jo hvert fall helt like ut som føflekker man har på kroppen. Jeg tror det er føflekker ja:) Men la oss heller kalle det en skjønnhetsflekk, det høres jo tross alt mye finere ut.
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 2. juni 2012 #8 Skrevet 2. juni 2012 Jeg har ingen leverflekker på kroppen.
Gjest Skrevet 2. juni 2012 #9 Skrevet 2. juni 2012 Jeg tror det er føflekker ja:) Men la oss heller kalle det en skjønnhetsflekk, det høres jo tross alt mye finere ut. Det er jeg enig i, men har bare aldri skjønt om det var det samme! hehe Husker at jeg alltid ønsket meg enn skjønnhetsflekk over leppen, ...Sånn som jeg hadde sett de fine damene på tv hadde
Gjest Musekatt Skrevet 3. juni 2012 #10 Skrevet 3. juni 2012 Husker at jeg alltid ønsket meg enn skjønnhetsflekk over leppen, ...Sånn som jeg hadde sett de fine damene på tv hadde Jeg har sånn!
Zakuro Skrevet 3. juni 2012 #12 Skrevet 3. juni 2012 Har en sånn på kinnbeinet ved øyet... Vet ikke om det kan kalles en skjønnhetsflekk:P For jeg HATER DEN!
Gjest uAnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #13 Skrevet 3. juni 2012 Har en sånn på kinnbeinet ved øyet... Vet ikke om det kan kalles en skjønnhetsflekk:P For jeg HATER DEN! Jeg har på samme sted som deg. Fullstendig ubrukelig.
Gjest Søgni Skrevet 3. juni 2012 #14 Skrevet 3. juni 2012 Selvfølgelig kalles det skjønnhetsflekk, og vi som har en er kjempepene kun fordi vi har en :gjeiper: Nytteverdien er enorm!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå