Gjest Cuddly Skrevet 3. februar 2004 #1 Skrevet 3. februar 2004 Har endelig fått tak i Artdecos øyeskyggebase...men glemte å spørre på butikken hvordan man bruker den (ja, hadde det travelt!) SÅ; hvor mye, med finger, svamp eller hva?
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2004 #2 Skrevet 3. februar 2004 Jeg legger det på med fingrene. Et tynt lag er nok.
Gjest Cuddly Skrevet 3. februar 2004 #3 Skrevet 3. februar 2004 Har prøvd litt på nå...skyggen ble jo utrolig fin! Så gjenstår det å se om den kommer til å vare lengre enn den vanlige halvtimen :-?
Emy Skrevet 3. februar 2004 #4 Skrevet 3. februar 2004 Brukte den for noen år siden. Utrolig bra. Billig syns jeg også å huske at den var. Legg på med fingeren. Tynt lag.
Gjest gjesta Skrevet 3. februar 2004 #5 Skrevet 3. februar 2004 Jeg bruker også et tynt lag med fingeren, og øyenskyggen sitter utrolig bra etterpå!
Gjest Cuddly Skrevet 4. februar 2004 #6 Skrevet 4. februar 2004 DET ER HELT UTROLIG!!! :D Har hatt den på siden kl. 7 i morges, og den er sinnsykt bra! Nå har jeg en Versace skygge på, men likevell...er sikker på at den simpleste skyggen fra HM duger nå! (for skyggen fra Versace har ikke vært bra uten, den heller.) HVORFOR har jeg ikke fått høre om denne for mange år siden???
Smilla78 Skrevet 6. februar 2004 #7 Skrevet 6. februar 2004 Hvor får man kjøpt den? Øyenskyggen min striper seg utover dagen og jeg bruker chanel!
Smilla78 Skrevet 6. februar 2004 #9 Skrevet 6. februar 2004 Dæven det var billig! Løper og kjøper!!!!!! Mens vi er inne på Artdeco hvordan er sminken derfra? Har aldri prøvd noe derfra.
*Lisa* Skrevet 6. februar 2004 #11 Skrevet 6. februar 2004 Digger også denne øyeskyggebasen! Den er billig, kjempebra, og veldig drøy. Noen av Estetique-parfymeriene fører også ArtDeco, ihvertfall Steen & Strøm og Oslo City. ArtDeco ellers: -Jeg synes øyenskyggen er helt ok, fint at de kan kjøpes enkeltvis og kjekt med magnetskrin. -Lipglossen ser pen ut på, men jeg fikk veldig såre lepper av den! -Har hatt mye glede av neglproduktene, spesielt mineralfilen og en neglforsterker. Utover det har jeg ikke prøvd noe særlig av sminken, så jeg er også interressert i å høre om de andre produktene. *Lisa*
Christy Skrevet 6. februar 2004 #12 Skrevet 6. februar 2004 Totalt avhengig av denne basen nå.. Topp at det finnes sånne produkter! Den er jo ikke så dyr heller..
Gjest Cuddly Skrevet 6. februar 2004 #13 Skrevet 6. februar 2004 BER TIL ALLE HØYERE MAKTER OM AT DENNE ALDRI GÅR UT AV PRODUKSJON!!!
Frk Doodad Skrevet 6. februar 2004 #14 Skrevet 6. februar 2004 Må bare slenge meg på her å lovprise ArtDeco for å ha laget et så genialt produkt. Kjøpe den selv etter tips her inne på KG
Søtpotita Skrevet 6. februar 2004 #15 Skrevet 6. februar 2004 syns berre den kan vera litt klissete...
Gjest Cuddly Skrevet 6. februar 2004 #16 Skrevet 6. februar 2004 Klissete? Er det samme produkt vi snakker om? Bare et tynt lag og så øyenskyggen oppå, så er den jo helt tørr...men det må bare være et tynt lag, kan tenke meg det blir problemer om man overdriver.
jente|20 Skrevet 7. februar 2004 #17 Skrevet 7. februar 2004 er det farge på denne? jeg har touch base fra clinique, brun med litt skimmer.. den er dritbra! jeg har så liten globallinje at alle skyggene striper seg på 2 sek.. men ikke nå lenger.. jeg bruker mest brune øyenskygger, så den er genial.. virker som om denne basen er lik art deco sin, ettersom hva dere sier..
Cilla Skrevet 7. februar 2004 #18 Skrevet 7. februar 2004 Ingen farge på art deco sin base. Stiller meg i rekken av de som lovpriser dette produktet!
Gjest Madden Skrevet 8. februar 2004 #19 Skrevet 8. februar 2004 Jeg stiller meg også i lovprisingskø!! den er helt utrolig, har anbefalt den til alle mine venninner! Det er viktig at det smøres på et så tynt lag som mulig, smører en for tykt har det en tendens til å virke mot sin hensikt! Sminken sitter som støpt på! nesten vanskelig å få av igjen!
tuji Skrevet 9. februar 2004 #20 Skrevet 9. februar 2004 Er det bedre å bruke slik base enn foundation + pudder?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå