sol_sol Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Jeg er ei jente på 30 år som er inne i mitt 5 år som singel. Jeg har vært på x antall sukker dater og andre dater fra nettet, men vanligvis så blir det med den ene daten og jeg hører ikke noe mer fra fyren. Det jeg kan sitte igjen med daten er at jeg har en hyggelig date og føler at vi har en god kjemi, men gang på gang så blir det med den ene daten. Bortsett fra at jeg har vært heldig to eller tre ganger der jeg har fått date nr 2 eller 3. Det at jeg ikke får noen sjanse til flere enn den første daten sliter jo selvsagt på selvbildet mitt og da blir jo en gående å tro at det er noe feil med meg, som feks utsende. Hva er det jeg gjør galt? Er det noen som har noe tanker om hva som kan være grunnen. Mine venninner mener det at det er bare uflaks, men jeg tror det er noe mer enn det. Jeg har forsøkt forskjellig typer gutter også uten at det har virket...
Gjest test123 Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 (endret) Du skriver jo ikke omtrent hvor mange dater du har vært på. Man kan jo ha det fint sammen selv om dere ikke passer sammen som kjærester, da kan jo den ene parten anta at daten var mer vellykket enn det den var. Men kontaker du han og spør om date nummer to? Dette tør du kanskje ikke å gjøre, men burde være trygt over mail. Om han sier nei til date nummer to så spør du hvorfor. Ikke som i at du ikke tar nei for et svar, men som et rent spørsmål. Noen på forumet her kan kanskje finne på en god formulering på spørsmålet. Endret 2. juni 2012 av test123
Mr.Omg Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 Det trenger ikke være noe galt med deg. Det er ganske mange useriøse folk på nett (og ellers også) så det skal litt til for å treffe noen det virkelig klaffer med. Jeg tror også du "bare" har vært uheldig
Hapa Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Jeg er ei jente på 30 år som er inne i mitt 5 år som singel. Jeg har vært på x antall sukker dater og andre dater fra nettet, men vanligvis så blir det med den ene daten og jeg hører ikke noe mer fra fyren. Det jeg kan sitte igjen med daten er at jeg har en hyggelig date og føler at vi har en god kjemi, men gang på gang så blir det med den ene daten. Bortsett fra at jeg har vært heldig to eller tre ganger der jeg har fått date nr 2 eller 3. Det at jeg ikke får noen sjanse til flere enn den første daten sliter jo selvsagt på selvbildet mitt og da blir jo en gående å tro at det er noe feil med meg, som feks utsende. Hva er det jeg gjør galt? Er det noen som har noe tanker om hva som kan være grunnen. Mine venninner mener det at det er bare uflaks, men jeg tror det er noe mer enn det. Jeg har forsøkt forskjellig typer gutter også uten at det har virket... Du sier at det blir med den ene daten, så hører du ikke mer fra fyren. Da må jeg bare spørre: Hvorfor tar ikke du kontakt isteden? Be ham på date nr. 2, kanskje han venter på utspill fra deg....? 1
Steinar40 Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 Det trenger ikke være noe galt med deg. Det er ganske mange useriøse folk på nett (og ellers også) så det skal litt til for å treffe noen det virkelig klaffer med. Jeg tror også du "bare" har vært uheldig Det spørs vel om ikke det stort sett er de samme folka på nett og ute i virkeligheten ellers? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå