Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Forleden dag så var jeg på intervju i ett veldig stort firma. Intervjuet varte i bare en halvtime men jeg følte det gikk kjempe bra, jeg var veldig godt forbredt og de var så imponert hvor godt jeg kunne om bedriften dems. Greia er at de virka så imponert over svarene jeg ga de og til slutt så spurte hun meg om hvor mye lønn jeg vil ha og når jeg eventuelt kan begynne å jobbe om jeg skulle få jobben. Hun sa også at de skal kalle inn aktuelle kandidater til 2.gangs intervju og der skal de gå dypere inn på svarene jeg har gitt dem og at jeg skulle få møte noen andre i bedriften. Hun sa også de at jeg skulle gå hjem og tenke veldiiiiiig nøye om jeg virkelig ville ha den her jobben eller om jeg ville ha noe annet. Jeg ble kalt inn på 2.gangs intervju og nå er spørsmålet mitt hva går 2.gangs intervju ut på..? de grillet meg noe så sinnsykt på 1.gangs intervju at jeg umulig kan vite hvordan de skal gå dypere inn på det jeg allerede har sagt til dem.. Noen som har erfaring fra andre gangs intervju eller?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har ulike erfaringer. I en jobb var det bare hyggelig på førstegangsintervju og vannvittig grilling på andregangs, en annen var det motsatt. Har ikke opplevd skikkelig grilling på begge selv.

AnonymBruker
Skrevet

Nå ble jeg nervøs! Jeg tror jeg ble grillet første gang men hvordan kan man vite egentlig? de spurte meg om så mye rart men gikk ikke i fordypning av de de spurte.. Tror nok de kommer til å grave mer i svarene jeg har gitt de første gangen! er kjempee nervøs.. har ikke vært så nervøs på lenge.. det er virkelig drømmejobben...

AnonymBruker
Skrevet

Hos oss tar kandidatene en personlighetstest på 2. gangsintervjuet. Dette er for å bekrefte/avkrefte det de har fortalt om personlige egenskaper i søknaden og på 1. gangsintervjuet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...