AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Jeg har litt tørt hår, spesielt tuppene. Har hørt at Maroccan Oil skal være bra. Er det riktig? Har dere evnt andre forslag som er enda bedre? Jeg striper håret, så det er litt skadet og tørt. Må gjøre med det
boks Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Jeg liker både Maroccan oil og Orofluido sin Begge er veldig gode!
I-AM-Nicole Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 Maroccan oil er MAGISK! Prøv lee stafford sin. Hans produkter er fantastiske - og heller ikke så dyre =)
Miah Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 TS: Lurer du på om Moroccanoil (merket) er bra, eller lurer du generelt sett på om argan olje er bra? (Marokkansk olje = argan olje.) Jeg liker oljen fra Moroccanoil ganske bra, men den er for dyr synes jeg. Den er god; håret lukter godt og føles deilig! Men tror nok jeg satser på et annet merke når min går tom, som Orofluido eller bare en ren argan olje.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 H&M har egen argan-olje, koster bare 40 kr, har hørt den skal være bra!
Gumman87 Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 Maroccan oil er helt fantstisk for håret!! IKKE kjøp den bilige fra hm! Jeg har prøvd dem begge og det er syykt stor forskjell! Den fra h&m får man bare fett hår av. Helt jævlig! Maroccan oil tilfører fuktighet og glans uten at det ser ut som det er dynket med fett.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har også tørt hår, og maroccan oil gjorde ingenting for mitt hår. Joico sin leave-in fuktighet virker for meg
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #8 Skrevet 3. juni 2012 Det har gjort mye for mitt hår, men mitt var ikke tykt og supertørt - jeg har nordisk fint hår med tørre tupper, men kan lett bli litt fettete i hodebunnen. Jeg har også brukt Kerestase sin, den var også veldig god. Men Kerestase sin inneholer bare silikoner, mens marrocanoil jo faktisk er arganolje. Har en flaske stående fra Iherb med arganolje, mulig jeg tester den for å se om det har samme effekt - men prisen vil vel ikke bli så altfor forskjellig da disse flaskene er veldig små ifht Marrocanoil sine.
OPIgirl Skrevet 3. juni 2012 #9 Skrevet 3. juni 2012 Jeg synes Maroccan Oil er oppskrytt. Jeg liker Biosilk sin bedre.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #10 Skrevet 3. juni 2012 Maroccan oil er helt fantstisk for håret!! IKKE kjøp den bilige fra hm! Jeg har prøvd dem begge og det er syykt stor forskjell! Den fra h&m får man bare fett hår av. Helt jævlig! Maroccan oil tilfører fuktighet og glans uten at det ser ut som det er dynket med fett. Javel... Hyggelig at du overkjører meg da... Den funker helt supert for mitt hår!! Det kan være verdt å spandere på seg 40 kr å prøve før man kjøper den til mange hundre kr! 2
frøken_øst Skrevet 3. juni 2012 #11 Skrevet 3. juni 2012 jeg synes håret blir veldig fint av Maroccanoil, og den lukter nydelig synes jeg, men den pleiende effekten er jeg mer usikker på. Det er mer silikoner i oljen, enn arganolje. Håret er like tørt neste gang etter vask, før jeg tar oljen i, så tror ikke den har noen varende pleiende effekt 3
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #12 Skrevet 3. juni 2012 jeg synes håret blir veldig fint av Maroccanoil, og den lukter nydelig synes jeg, men den pleiende effekten er jeg mer usikker på. Det er mer silikoner i oljen, enn arganolje. Håret er like tørt neste gang etter vask, før jeg tar oljen i, så tror ikke den har noen varende pleiende effekt Helt enig! Den er utrolig tykkflytende i forhold til tilsvarende oljer, pga all silikonen... Men håret blir supert der og da, nesten latterlig enkelt å børste gjennom vått hår når man har det i håret.
Gjest kittycat Skrevet 3. juni 2012 #13 Skrevet 3. juni 2012 elsket maroccanoil fra første stund, men da jeg fant ut at den inneholdet mye silikoner og bare en liten andel argan olje ble det noe annet. Silikoner trekker ikke inn i håret, det gir fantastisk glans, men bare midlertidig. Dessverre. Vet om folk som kjøper ren arganolje fra div sider på nettet. Den er ikke fullt så flytende, men mye bedre for håret! 1
Gjest Tigress Skrevet 3. juni 2012 #14 Skrevet 3. juni 2012 Eg brukar Orofluido sin og er kjempenøgd med den. Luktar nydeleg og håret blir ikkje feitt. Trur Orofluido inneheld både arganolje, linolje og noko som kallast cyperusolje som eg berre ikkje har gidde å finne ut kva er.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå