Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har naturlig rødt hår, og når jeg farger håret mitt brunt, falmer fargen fort. Og etter et par uker er jeg rød igjen. Jeg har ikke sånn type oransjelignende hårfarge, mer rødbrunt.

Men så så jeg noen som skrev et sted noe om at når brun hårfarge falmer, vil det bli et rødskjær i det. Hva skal det bety? Kan det rett og slett hende at fargen holder i lengre enn jeg har trodd, men at det er dette røde i fargen som "slår til"?

Jeg ser forresten at dette var veldig dårlig formulert, så om noen ikke forsto, så kan jeg prøve å forklare en gang til. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har naturlig rødt hår, og når jeg farger håret mitt brunt, falmer fargen fort. Og etter et par uker er jeg rød igjen. Jeg har ikke sånn type oransjelignende hårfarge, mer rødbrunt.

Men så så jeg noen som skrev et sted noe om at når brun hårfarge falmer, vil det bli et rødskjær i det. Hva skal det bety? Kan det rett og slett hende at fargen holder i lengre enn jeg har trodd, men at det er dette røde i fargen som "slår til"?

Jeg ser forresten at dette var veldig dårlig formulert, så om noen ikke forsto, så kan jeg prøve å forklare en gang til. :)

Er du sikker på at du bruker permanent hårfarge? ;) Spør i butikken. Det finnes flere typer farge som ser like ut med er "semipermanente".

• Liker 1
Skrevet

Permanent farge er alltid merket med 3. Enten på toppen av boksen eller på siden.

Naturlig rødfarge i håret er et problem når du vil farge til noe som ikke er rødt. Velg en kaldere farge neste gang og se om det hjelper, evt farger med blåpigmenter i.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...