Gå til innhold

Perler

Fremhevede innlegg

Skrevet

Arwen..Hva er adressen til den siden der kjolen vistes så godt????

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Arwen..Hva er adressen til den siden der kjolen vistes så godt????

Mye bedre bilder ikke sant? Fant de i stad..

Her er de :D

Skrevet

De siste smykkene var kjempefine og kan sikkert godt passe til kjolen.

Jeg har noe av den samme pynten i min kjole (de hvite, lange - er det beads det kalles?) og jeg har strasstiara (2rads - liggende) og har tenkt å låne mammas diamantanheng i hvitt gull til.

Skrevet

Har sett mange fine på Solgunn's i Lillestrøm........ Skal ha slikt kjede og armbånd til kjolen min.

Skrevet

Dæsken for en flott kjole, Arwen!!!! :)

Stiiiiliiiiig!

Du kan helt sikkert ha et kjede til den, men det kan kanskje bli litt mye med et slikt med mange rader?

Når fikk du den...? Kjolen, altså... :)

Skrevet

Ja kjolen er flott,har samme kjole som arwen og den henger nå trygt på rommet her hjemme..Vi har samme farge også...Og jeg syns man også kan ha smykke til kjolen så lenge det ikke er for stort..

Skrevet

Når fikk du den...? Kjolen, altså... :)

Den kommer sansynligvis neste uke. Ble sendt fra USA fredag.

Skrevet

Sveveperler er utrolig flott, og passer til nesten alle brudekjoler synes jeg. Og du kan fint velge den type perler til din kjole. I mine øyne kan du både ha store og små perler også, men det er kanskje penest med små?

Flott kjole iallfall, og siden det allerede er perlebroderi på den er det jo ypperlig med perle-kjede også!

Skrevet

Jeg syns det blir litt rotete med disse perlene til. Ville heller gått for ett lite enkelt kors.

Skrevet

*Arwen* du skal ha samme MS kjole som hun jeg er forlover for :D Utrolig flott kjole altså !

Synes ikke du skal perler til denne kjolen, men kanskje ett enkelt sølvkjede. Det smykket du hadde i den andre linken din var også veldig fint.

Noen av de enkle smykkesetten som BC har kunne også vært veldig fine til. (sett 2 og 5 feks)

Kjolen i seg selv gjør så mye ut av seg at du fint kan droppe smykke hvis du skal ha tiara og evnt slør. :D

Skrevet

Skal ikke ha tiara og kun ha slør i kirken, derfor jeg ha kjede. :D Dessuten synes jeg det blir litt bart uten.

Skrevet

Da synes jeg du bør ha ett enkelt smykke. Små perler, enkelt strass smykke eller ett enkelt sølvsmykke. :D Det er nå mitt forslag. Det blir morsomt å se hva du ender opp med til slutt.

Kommer til å stå utenfor kirken bare for å se deg jeg :wink:

Skrevet
Da synes jeg du bør ha ett enkelt smykke. Små perler, enkelt strass smykke eller ett enkelt sølvsmykke. :D Det er nå mitt forslag. Det blir morsomt å se hva du ender opp med til slutt.

Kommer til å stå utenfor kirken bare for å se deg jeg :wink:

Kan du ikke komme inn å sette deg da? :D Har all verdens plass som du vet :wink:

Skrevet

Det kan jeg godt gjøre og når jeg kommer ut for å hilse på kirketrappa, kan jeg ha en liten tyr av ett eller annet slag på meg, så skjønner du at det er meg :ler::ler::ler: Eller så skjønner du det når du ser ett idiotisk kvinnfolk du aldrig har sett før stortute :hoho::hoho:

Skrevet

Så bra Tex ! Da blir jeg kanskje ikke den eneste ukjente som gråter i strie strømmer..... :lol:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...