Arwen Skrevet 3. februar 2004 #1 Skrevet 3. februar 2004 Har plutselig fått så veldig lysst til å ha perlekjede, men vet ikke om det passer til kjolen. Bilset på MS sine hjemmesider er ikke bra, men har endelig funnet ett som er bedre. Hva synes dere? Kan man ha perler til disse detaljene?
Pusekatt Skrevet 3. februar 2004 #3 Skrevet 3. februar 2004 Mja, i så fall ville jeg ha satset på et kjede med ikke altfor store perler, så det ikke blir så dominerende. Men jeg tror nok at det blir vel så fint med et annet type kjede (jeg likte faktisk det på bildet, selv om jeg generelt hater så store kjeder), evt ingenting rundt halsen. Kjolen er jo pyntet nok i seg selv! Kjolen din er forøvrig helt nydelig :D
Emy Skrevet 3. februar 2004 #4 Skrevet 3. februar 2004 Perler er klassisk og nydelig. Litt usikker på om det blir det fineste til kjolen din, men det går helt klart ann. Må nesten ses først.
Arwen Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #5 Skrevet 3. februar 2004 Ja, vanskelig å ta bilder av kjolen tydeligvis. Jeg vil ikke ha ett stort kjede, men ser for meg et perlekjede med "flytende" perler hvis dere skjønner?
Fru Snurp Skrevet 3. februar 2004 #8 Skrevet 3. februar 2004 Tror det lett kan bli litt mye med kjede til denne kjolen. Hvis du skal ha tiara også (?) så tror jeg at du med fordel kan droppe hele smykket. Selv om du kun tenker på et "enkelt" kjede med flytende perler. Kjolen er i seg selv ganske dominerende med en god del pynt, så jeg tor det blir finere uten. Og hvis du har en pen nakke/hals (hvilket jeg ikke betviler :-)) kommer dette bedre til sin rett hvis du dropper smykket. Da jeg var på Kristins og lette etter kjole, var det en jente der som prøvde Moulin Rouge med både tiara og kjede. Det ble ALT for mye, synes jeg. Men det er min smak da......og jeg er jo som kjent ikke prinsessebrud-typen da
Arwen Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #9 Skrevet 3. februar 2004 Skal ikke ha tiara, prøvde på Kristins og synes ikke det passet med tiara hverken til meg eller til kjolen. Synes også at det lett kan bli for mye i og med at det er så mye "stæsj" på kjolen, men skal ha kjede. Vurderer sterkt å kun ha et enkelt kors med litt strass eller noe, men synes perler er så nydelig.
Emy Skrevet 3. februar 2004 #10 Skrevet 3. februar 2004 Smykket var råstilig og kjolen nydelig. Hvordan dette ser ut sammen vet jeg jo ikke. Syns ofte sammensettningen mellom smykke, kjole, tiara osv kommer veldig ann på hvordan frisyre du skal ha. I tilegg om du er lys, mørk osv.
Arwen Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #11 Skrevet 3. februar 2004 Er blond, skal ha mesteparten av håret ned med litt krøller.
Aelwyn Skrevet 3. februar 2004 #12 Skrevet 3. februar 2004 Det tror jeg nok ville blitt flott. :D Sånn perlehalsbånd kan du også se bilde av her: http://www.bryllupsweb.no/images/smykke28-s.jpg men det er desverre utsolgt. Tror de kalles sveveperler de halsbåndene.. Er ikke helst sikker da men..
Emy Skrevet 3. februar 2004 #14 Skrevet 3. februar 2004 Skal du ikke ha tiara syns jeg du bør prøve med et slikt smykke til
Arwen Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #15 Skrevet 3. februar 2004 Ja, må bare finne et. Hvis noen ser et fint et får de si fra. Det over finnes nok ikke i Norge.
Fru Snurp Skrevet 3. februar 2004 #16 Skrevet 3. februar 2004 Vurderer sterkt å kun ha et enkelt kors med litt strass eller noe' date=' men synes perler er så nydelig.[/quote'] Et tynt kjede i sølv eller hvitt gull, med et enkelt kors (eller hjerte :-)) som ligger i halsgropen synes jeg høres MYE bedre ut enn perlene. Selv uten tiara synes jeg at disse sveveperlene blir litt for mye. (men det er jo meg igjen da ......... )
Arwen Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #17 Skrevet 3. februar 2004 Godt vi er forskjellige ja. Disse var jo også ganske fine.
Tari Skrevet 3. februar 2004 #19 Skrevet 3. februar 2004 Jeg syns perler blir finere til denne kjolen, enn store kjeder og kjeder med strass. Syns perler roer det hele ned litt.. Da fant vi samme perler da... Fine er de ihvertfall
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå