Lulubo Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Hei! Vi har et stort vindu i stua (250x300) som er delt i 3 (80x70x80). Her skulle vi gjerne hatt persienner, men jeg lurer på om noen vet sånn ca hva det koster? 3000 eller 10000 liksom? Også lurer jeg på hvilken levrandør som anbefales: Kjells markiser, markisemannen, norsol osv?
Lulubo Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #3 Skrevet 2. juni 2012 En hundrings for hver på ikea Nei, disse må nok spesialbestilles da målene er litt utenom det vanlige (lengde 3 m).
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Jeg har også et svært stuevindu (2.1 x 3 m). Jeg spesialbestilte hos KID interiør. Det kostet litt i overkant av 3 000. Men om vinduet ditt er delt i 3 går det jo an å ha 3 persienner? Jeg har det på soverommet. Der er det én vinduskarm, men 3 ruter. Det går helt fint å ha en persienne pr rute, ved siden av hverandre, hvor hver av dem er kuttet i kant med rutene. Dette er mer praktisk også, synes jeg, siden jeg da kan dra opp og blende dem hver for seg etter som solen flytter på seg.
Lulubo Skrevet 2. juni 2012 Forfatter #5 Skrevet 2. juni 2012 Jeg har også et svært stuevindu (2.1 x 3 m). Jeg spesialbestilte hos KID interiør. Det kostet litt i overkant av 3 000. Men om vinduet ditt er delt i 3 går det jo an å ha 3 persienner? Jeg har det på soverommet. Der er det én vinduskarm, men 3 ruter. Det går helt fint å ha en persienne pr rute, ved siden av hverandre, hvor hver av dem er kuttet i kant med rutene. Dette er mer praktisk også, synes jeg, siden jeg da kan dra opp og blende dem hver for seg etter som solen flytter på seg. Ja, tenkte å ha 3 persienner. Det blir nok penest
Chelsea82 Skrevet 10. juni 2012 #6 Skrevet 10. juni 2012 De har mange persienner på Jysk i forskjellige bredder. Koster rundt 100kr
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå