Gå til innhold

Innvendig persienner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Vi har et stort vindu i stua (250x300) som er delt i 3 (80x70x80). Her skulle vi gjerne hatt persienner, men jeg lurer på om noen vet sånn ca hva det koster? 3000 eller 10000 liksom?

Også lurer jeg på hvilken levrandør som anbefales: Kjells markiser, markisemannen, norsol osv?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

En hundrings for hver på ikea

Skrevet

En hundrings for hver på ikea

Nei, disse må nok spesialbestilles da målene er litt utenom det vanlige (lengde 3 m).

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også et svært stuevindu (2.1 x 3 m). Jeg spesialbestilte hos KID interiør. Det kostet litt i overkant av 3 000.

Men om vinduet ditt er delt i 3 går det jo an å ha 3 persienner? Jeg har det på soverommet. Der er det én vinduskarm, men 3 ruter. Det går helt fint å ha en persienne pr rute, ved siden av hverandre, hvor hver av dem er kuttet i kant med rutene. Dette er mer praktisk også, synes jeg, siden jeg da kan dra opp og blende dem hver for seg etter som solen flytter på seg.

Skrevet

Jeg har også et svært stuevindu (2.1 x 3 m). Jeg spesialbestilte hos KID interiør. Det kostet litt i overkant av 3 000.

Men om vinduet ditt er delt i 3 går det jo an å ha 3 persienner? Jeg har det på soverommet. Der er det én vinduskarm, men 3 ruter. Det går helt fint å ha en persienne pr rute, ved siden av hverandre, hvor hver av dem er kuttet i kant med rutene. Dette er mer praktisk også, synes jeg, siden jeg da kan dra opp og blende dem hver for seg etter som solen flytter på seg.

Ja, tenkte å ha 3 persienner. Det blir nok penest :)

• 2 uker senere...
Skrevet

De har mange persienner på Jysk i forskjellige bredder. Koster rundt 100kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...