hanni Skrevet 3. februar 2004 #1 Skrevet 3. februar 2004 Hei. Er det noen som vet? Var på HSG-røntgen i dag og fikk vite at høyre eggleder var tett Forrige syklus var jeg til innvendig ultralyd og fikk vite at jeg hadde hatt eggløsning i høyre eggleder. Dette er kanskje et dumt spørsmål - men har man eggløsning i høyre og venstre annenhver gang? Kan jeg risikere å aldri ha eggløsning i den venstre som er åpen? Og er det sant eller er det ikke sant at tette eggledere kan åpnes? Jeg hører så mye forskjellig om dette. Håper noen av dere guruer kan svare.
Nightgrl Skrevet 3. februar 2004 #2 Skrevet 3. februar 2004 Jeg er ingen guru, men jeg vet at det stemmer at man har eggløsning fra høyre og venstre eggleder - om ikke annenhver gang - så bytter de på innimellom iallefall! Så sannsynligheten for eggløsning i din venstre eggleder er nok 100% - men jeg tror ikke man kan finne ut av når det evnt. skjer. Jeg har hørt at det går an å åpne tette eggledere... Men kanskje jeg har hørt feil?
Gjest Moonshadow Skrevet 3. februar 2004 #3 Skrevet 3. februar 2004 Jeg har stor smerter ved el så jeg kjenner godt hvilken side det kommer fra og det bytter sånn innemellom.
Nightgrl Skrevet 3. februar 2004 #4 Skrevet 3. februar 2004 Jeg har stor smerter ved el så jeg kjenner godt hvilken side det kommer fra og det bytter sånn innemellom. Hmm.. Det gjør jo jeg også når jeg tenker meg om
Gjest Moonshadow Skrevet 3. februar 2004 #5 Skrevet 3. februar 2004 Hmm.. Det gjør jo jeg også når jeg tenker meg om Ondt er det å..
hanni Skrevet 3. februar 2004 Forfatter #6 Skrevet 3. februar 2004 Jeg kjenner aldri EL så for meg er det umulig å si. Synes det var dumt å få en sånn beskjed på sykehuset i dag og ikke skjønne noe mer.... jeg har tusen spørsmål.... men TinaK og Nightgirl, takk for svar. Kanskje det skifter annenhver måned eller noe...
Gjest Moonshadow Skrevet 3. februar 2004 #7 Skrevet 3. februar 2004 Jeg kjenner aldri EL så for meg er det umulig å si. Synes det var dumt å få en sånn beskjed på sykehuset i dag og ikke skjønne noe mer.... jeg har tusen spørsmål.... men Tinka og Nightgirl' date=' takk for svar. Kanskje det skifter annenhver måned eller noe...[/quote'] Forstår godt at det var kjipt.. :trøste:
Nightgrl Skrevet 3. februar 2004 #8 Skrevet 3. februar 2004 Jeg kjenner aldri EL så for meg er det umulig å si. Synes det var dumt å få en sånn beskjed på sykehuset i dag og ikke skjønne noe mer.... jeg har tusen spørsmål.... men Tinka og Nightgirl' date=' takk for svar. Kanskje det skifter annenhver måned eller noe...[/quote'] Kan du ikke ringe noen for å få svar på spørsmålene dine da? Gyn.avd. på sykehuset f.eks.? Jeg har snakket med folk både på Volvat og på sykehuset der jeg var i forbindelse med MA, og begge steder har de vært utrolig hyggelige og snakkevillige
Gjest Anonymous Skrevet 5. februar 2004 #9 Skrevet 5. februar 2004 Jeg leste i min Gro Nylander bok, som handler som tiden før og under svangerskapet, at det brukes IVF istedet for å åpne tette eggledere fordi det viste seg mer effektivt. Vet ikke om det stemmer eller om det var en enkel forklaring - har heldigvis sluppet unna slike problemer selv. Spør legen din - de kan sikkert gi et mye bedre svar på hva som passer best for dere i deres situasjon. Skjønner godt at det var et kipt svar å få uten noen videre forklaring - lykke til videre og håper at det ordner seg for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå