Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er en av de som vil ha, men finner ikke ut hvordan man får det... Har gått inn på artikkel om det på FB der det skal være ein knapp man kan trykke på for å få, men den knappen er bortevekk.. Noen som vet? Evt. noen som vet når alle liksom skal få timeline?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Når jeg går inn på sidene til venner som har timeline er det en grønn knapp i høyre hjørne som det står 'get timeline now' på...

• Liker 1
Skrevet

Når du går inn på profilen til en av vennene dine som har timelinen så står det helt øverst: XXX har timeline- få den nå. Da trykker du bare på den grønne knappen hvor det står "Få den nå". :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Den knappen fins ikke hos de vennene jeg har med timeline :sjenert:

TS.

Skrevet

bruk søkefeltet og skriv inn Timeline

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Får bare opp masse tullete sider med Timeline Covers og "timeline sucks", etc.. Ingenting som er brukbart.

Har nylig lagd ny profil, kanskje det er derfor den ikke vil dukke opp?

TS.

Skrevet

aah sorry.Forsøk : Tidslinje

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ikke ha timeline, men klikka meg litt for fort inn på ett spill, og dermed fikk jeg visst timeline... Så det kan du jo evt teste deg litt fram på... Er jo bare å blokkere spillene igjen når du har fått timeline'n din...

AnonymBruker
Skrevet

aah sorry.Forsøk : Tidslinje

Samme resultat som med den engelske versjonen :(

Jeg ville ikke ha timeline, men klikka meg litt for fort inn på ett spill, og dermed fikk jeg visst timeline... Så det kan du jo evt teste deg litt fram på... Er jo bare å blokkere spillene igjen når du har fått timeline'n din...

Jeg har på sikker kobling (https) og får dermed ikke spilt noen spill på FB, så den går nok ikke.

TS.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...