Gå til innhold

Rareste navnet du har hørt?

Gjest Sobril

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Mårten med å syns jeg er veldig rart.

Ellers gikk jeg på skole med en som hadde den ekstremt merkelige navnekombinasjonen Jason Hans-Olav ,hvor det første navnet hadde engelsk uttale attpåtil. Han hadde vel en engelsk forelder, men allikevel! 

Anonymkode: 0f694...a9a

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Nissa, Pontus, Egila Samantha, Gisli Ørn, Gerd Signora, Aud Roberta, Merra Maria, Sofus, Barthlomeus 😂

Anonymkode: 74703...8c8

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Timoteus Fred ( Fred uttales som i 'fred på jord' evt 'hvil i fred'..

Det ble litt for snålt for meg...

Anonymkode: cb072...4bc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 17.11.2012 den 20.57, AnonymBruker skrev:

Søskenbarna mine heter Scott Munan og Ingrid ett eller annet indiana annabell eller noe slikt. Pluss to etternavn. Hun har så spesielt navn at jeg aldri husker det helt korrekt.

Anonym poster: 7deb074abb6b11306d28762054369bec

Du tror ikke du blir kjent igjen nå da?;)

Anonymkode: 5069d...1ca

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
På 12.11.2012 den 11.52, Peachy skrev:

Killian. En gutt på 12 år

Er ikke det russisk?

Anonymkode: 5069d...1ca

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 8.4.2017 den 23.04, AnonymBruker skrev:

Ea (men det er i grunn litt fint etter min mening) og søsteren Lerke. (3-4 år)... og sikkert en haug av andre navn også som jeg ikke kommer på i farta... JO! Jenny Pernille, hun er vel 2 år nå.. og Thea Linnea.. også jentunge på et par år.. dobbeltnavn på rim 🙈 

Anonymkode: da3cb...15a

Jeg blir så full av fantasi når jeg hører slike kombinasjoner. Resten av søskenflokkens navn er klar: Sjur, Ørn og Kari (lokalvariant for kråke her i gården....) Ea er jo det samme som ærfugl. Det blir nok en flokk med ornitologer, disse her :fnise:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ellers gikk jeg på skole med en som hadde den ekstremt merkelige navnekombinasjonen Jason Hans-Olav ,hvor det første navnet hadde engelsk uttale attpåtil. Han hadde vel en engelsk forelder, men allikevel! 

Jeg har en eks med en latterlig kombinasjon av et russisk og et typisk norsk fornavn (skriver det ikke her da uvanlige navn er enkle å søke opp). Foreldrene hans er fra østeuropa. Han insisterte alltid på å bruke begge. :fnise: 

Anonymkode: 17968...a83

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

En gutt med foreldre som var blodfan av fotballaget lyn, fikk navnet Lynus. Stakkar. 

Anonymkode: 98272...819

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ea, Jilius, Krissander, Kent, Ken, evo, emelias, carosander, tilia, tallulah, brun, blå, rosa, mm... etternavn jeg ikke liker: mensen, piene( uttales pine), 

Anonymkode: 4a498...3b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har en eks med en latterlig kombinasjon av et russisk og et typisk norsk fornavn (skriver det ikke her da uvanlige navn er enkle å søke opp). Foreldrene hans er fra østeuropa. Han insisterte alltid på å bruke begge. :fnise: 

Anonymkode: 17968...a83

Som typ Lars Sergej eller Ulf Dimitri? 😅 Fikk masse fine ideer her nå.

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Aryan Christian. Ok på norsk, ikke fullt så greit på engelsk.

Anonymkode: 7faa8...1c9

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Det var jo litt morsomt å se at en av kvinnene i slekten min på 1800 tallet het Helge :)

Var visst ikke så uvanlig heller.

Anonymkode: bfbdf...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
På 7.6.2012 den 14.31, juliane skrev:

Jøss !  Det må være bestemor til hun jeg vet om. (hvis hun ikke har giftet seg å skiftet etternavn  nå da).  Broren og faren har og spesielle fornavn. Vil ikke nevne navn til nålevende pga. personvernloven.                                                                                  Ellers er jo søstrene Høl en klassiker. (navngis ikke av samme grunn).

Og så har vi jo etternavna Hest og Kjørlaug.  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...