Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Loke Cornelius

Jeg syns begge de to navna er fine jeg! Litt uvanlig sammen, men absolutt ikke det verste jeg har hørt. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Channettelin :sjokkert:

Anonym poster: 8a866368aed9cfa9a5ed01f34b1c43d2

• Liker 4
Skrevet

Zinken Hopp er en forfatter og ovsersetter, men det er et pseudonym. Hun heter egentlig Signe Marie Brochmann :)

Se, det visste jeg ikke! Arti😄

Skrevet

Tar denne som anonym i tilfelle vedkommende blir gjenkjent her; Trond Åge Steinar.

Jeg synes det er en merkelig sammensetning av navn. Og ikke minst antall.

Anonym poster: bd18a0b9c4ec4e80069b318b1fb925b2

Skrevet

Kom nettopp over bilde av en nyfødt med navnet Kittanna.

Skrevet

Kom forresten på ett til. Noen jeg kjenner har i fullt alvor kalt sønnen sin Neo.

Skrevet

Som ung møtte jeg brødrene Ken Ulf Karlsen (populært kalt KUK) og Per Ivar Karlsen (jepp, nettopp: PIK)

Anonym poster: 4f83637ee4adc1d1e0ee6f1ef650d388

Skrevet

Rainer (sagt med bred nordlandsdialekt) Seriøst??

Skrevet

Hva med Senja Bertine da? Syns det var nokså rart, spesielt på vår nordlandsdialekt; Sænja....

• Liker 1
Skrevet

Kaspara og Guliante står høyt på min liste.

Gjest hulderjenta
Skrevet

Oldefaren til en klassevenninne av meg het Analius. Det er vel egentlig like greit at det har gått av moten... ;)

Gjest Eurodice
Skrevet

Kom forresten på ett til. Noen jeg kjenner har i fullt alvor kalt sønnen sin Neo.

Han bytter vel navn når han blir eldre, da :fnise:

Skrevet

Som ung møtte jeg brødrene Ken Ulf Karlsen (populært kalt KUK) og Per Ivar Karlsen (jepp, nettopp: PIK)

Hmm, finnes ingen som heter det i Norge:

http://skattelister.no/skatt/sok/?q=ken+ulf+karlsen

Anonym poster: ffae54209243246bf1c0f5dfc10f8be2

Skrevet

http://skattelister....ken ulf karlsen

Jeg tror ganske mange av navnene i denne tråden er oppdiktet.

Anonym poster: e594b0a4aa4b31ec7e583436e90f0d30

• Liker 1
Skrevet

http://skattelister....ken ulf karlsen

Så vidt jeg vet, bor han ikke i landet, dette er mer enn 30 år siden. SSB sier det er 3,2,1 eller ingen som heter det i landet, det samme sier de om navnet som mitt barnebarn bærer. Så det at han ikke finnes i skattelistene, betyr ikke at han ikke finnes. Hadde jeg hett det samme, ville jeg forøvrig kvittet meg med mellomnavnet, Ulf er ikke akkurat det flotteste jeg vet om. Kjenner likevel tre som heter "kun" det, og to som heter Ken. Så det var ikke uvanlige navn da jeg vokste opp.

Forøvrig: her i nord er merkelige dobbeltnavn ikke så uvanlige :-)

Gjest Eurodice
Skrevet

Så vidt jeg vet, bor han ikke i landet, dette er mer enn 30 år siden. SSB sier det er 3,2,1 eller ingen som heter det i landet, det samme sier de om navnet som mitt barnebarn bærer. Så det at han ikke finnes i skattelistene, betyr ikke at han ikke finnes. Hadde jeg hett det samme, ville jeg forøvrig kvittet meg med mellomnavnet, Ulf er ikke akkurat det flotteste jeg vet om. Kjenner likevel tre som heter "kun" det, og to som heter Ken. Så det var ikke uvanlige navn da jeg vokste opp.

Forøvrig: her i nord er merkelige dobbeltnavn ikke så uvanlige :-)

Slike som Odd Even, Hans Hugo. Uttal disse navnene fort på bredt nordnorsk :fnise: .

Skrevet

Slike som Odd Even, Hans Hugo. Uttal disse navnene fort på bredt nordnorsk :fnise: .

Kva tykkjer du om namnet åt advokaten til jenta då? Høhøhø.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...