Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Gjest Sanne__
Skrevet

Bjørnhild!

i ditt indre..hvordan ser en Bjørnhild ut? Tenk om hun ble seendes ut som feks hm Katrine Moholt? Se for deg henne presentere seg som Bjørnhild.. Ja blitt overasket mange ganger så det er nok mye snakk om tilvenning og vi har ulike bilder. Takk og pris for mangfoldet. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eller Bjarte Indre-ytre arne eller Tannlege Røskeland :fnise: Huff nå er jeg slem. Ikke vondt ment da..

Haha, kjører forbi tannlege Røskeland, og har ofte tenkt at det var uheldig etternavn for tannleger:)

Skrevet

Minnie-Anne. Får meg bare til å tenke på den lille versjonen av dukken man bruker til å lære førstehjelp: Mini-Anne.

Skrevet

Vet dette er en tråd om fornavn, men ser flere har nevnt etternavn, så må bare dele de rareste etternavnene her i området.

Kaaten (Kåten)

Kjønsberg

:ler:

Skrevet (endret)

Rart at ingen har nevnt barna til Frank Zappa:

Moon Unit

Dweezil

Ahmet Emuukha Rodan

Diva Thin Muffin Pigeen

Ellers har jeg stusset over disse navnene:

Chrisander

Keddy (jentenavn)

Elvedin

Ravn

Niri (guttenavn, ganske vanlig i Telemark)

Og jeg sier ikke at jeg synes navnene er stygge, bare rare/uvanlige. Og rart trenger ikke å være så dumt :)

Endret av Kokos
Skrevet

Jeg syns dette jentenavnet er veldig spesielt: Ragla :ler2:

• Liker 1
Skrevet

Har møtt en Gurre (jente), ellers het oldemor og oldefar Lavine og Stasius.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller Bjarte Indre-ytre arne eller Tannlege Røskeland :fnise: Huff nå er jeg slem. Ikke vondt ment da..

Han heter nå Bjarte Ytre-Arne.. uten noe indre inni der..

Anonym poster: b1ddb48e391c44af92f27b7d0010afc2

• Liker 1
Gjest mjaow
Skrevet

Nurket Klem.

Og Pus (husker desverre ikke etternavnet hennes)

Og sist men ikke minst: Fin Gnatt

• 2 uker senere...
Skrevet

Synes Hedvig på jenter er jyselig.. :sjenert:

Anonym poster: e26fc2d22e2b940ee43019fddb8592b2

Det er jo et jentenavn, så det hadde i hvert fall hørtes rart ut på en gutt :gjeiper:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Alle de Chrisander og Carosander osv. Men det som topper lista må være han jeg var med hjem en gang. Han het KOLBEIN. Det ble ikke noe på han gitt.

Og det styggeste jentenavnet.. Triana Desirèe. HERREGUD.

Triana Desirèe. Gjerne med Iversen som etternavn. 19-åring fra Jessheim eller Kløfta som bretter ut sine splitter nye silikonpupper i Vi Menn. Kan se henne for meg :P

Anonym poster: 621e35c0b7f8a476ee2952e5142f9f1d

• Liker 7
Gjest babyfirefly91
Skrevet

SIMOLÉ :fnise: måtte høre ekstra nøye etter når noen ropte etter en lita jente som het det, for jeg trodde ikke mine egne øre

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det rareste navnet jeg har vært borti tilhørte en eldre dame i familien min. Hun hadde mellomnavnet Hardine (fornavn). Heldigvis hadde foreldrene hennes gitt henne to navn, så hun brukte konsekvent det andre.

Som god nr. 2 kommer Marino (guttenavn). Den som jeg vet av har det riktignok som ene delen av et dobbeltnavn, men bruker det til daglig.

Jeg gjorde også store øyne da jeg traff på en Edgar. Vet det er ganske vanlig i engelsktalende land, men hadde ikke ventet å finne det her til lands.

Anonym poster: 6c160c42d4c092969f07199814c6b030

Gjest Eurodice
Skrevet

Som god nr. 2 kommer Marino (guttenavn). Den som jeg vet av har det riktignok som ene delen av et dobbeltnavn, men bruker det til daglig.

Anonym poster: 6c160c42d4c092969f07199814c6b030

Marino er vel hankjønnsversjonen av Marina, som er et vanlig jentenavn.

Gjest NozMonster
Skrevet

Haha, kjører forbi tannlege Røskeland, og har ofte tenkt at det var uheldig etternavn for tannleger:)

ja, han holder til på Bjølsen han!

heheee.. jeg fniser litt i skjegget hver gang jeg ser det selv!

AnonymBruker
Skrevet

Vet om en ung mann som heter

Jure

Og jeg jobber sammen med en som heter

Beint

Anonym poster: 1b637d75b58316ebbeeeea5d49e41abe

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Har en bekjent som heter Jartrud. Det er virkelig ikke pent.

Anonym poster: 8d4517a4da652b4a94669b51439d70b7

• Liker 1
Gjest babyfirefly91
Skrevet

kom på ett til:

Solvår :blink: tror det er et vanlig navn i sør-norge eller noe sånt, men fortsatt litt spesielt

• Liker 1
Skrevet

Kjenner en Åsleif, for meg er dette helt vanlig men alle andre reagerer.

Katja Kai og Bente Bent er jo rare navn! (har barn og ser barne-tv ja). ;)

• Liker 1
  • 4 måneder senere...
Skrevet

Broren min kjente ham også. Kjempe kult, egentlig. (Tror det er den samme fyren, i og med at jeg tror ingen andre har gjort det samme)

Oddbjørg, syntes jeg er litt rart. Kjente et par som het Oddbjørg og Oddbjørn, de er ikke sammen den dag idag.

jeg kjente et par som het Oddlaug og Oddbjørn og gjett hva sønnen het:

Odd Leif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...