AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #301 Del Skrevet 11. juni 2012 Jeg synes ikke det gjør noe. Det er flere som har kommet med flere fornavn her, har det noe å si om det er to eller fire? Gjenkjennelig kan det vel være uansett? jeg personlig synes det .jeg har feks et veldig lett gjenkjennelig navn. om man da skriver ned det ene fornavnet mitt så er det 0-3 som heter det. og hadde noen skrevet ned alle mine fornavn som jeg er ganske sikker på jeg er den eneste som har. hadde jeg ikke likt det i det hele tatt. jeg hadde følt meg uthengt på nettet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
amonyn Skrevet 11. juni 2012 #302 Del Skrevet 11. juni 2012 Husker vi holdt på med å finne sære navn i telefonkatalogen, for å drive telefonterror, da jeg var liten. "Bønna Sopp" festet seg spesielt godt i minnet. Hadde også en kamerat en gang i tiden som het "Moradi" til etternavn. Han bodde i samme oppgang som "Faren Din", slik at navnene var ved siden av hverandre på ringeklokken. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chloe- Skrevet 11. juni 2012 #303 Del Skrevet 11. juni 2012 jeg personlig synes det .jeg har feks et veldig lett gjenkjennelig navn. om man da skriver ned det ene fornavnet mitt så er det 0-3 som heter det. og hadde noen skrevet ned alle mine fornavn som jeg er ganske sikker på jeg er den eneste som har. hadde jeg ikke likt det i det hele tatt. jeg hadde følt meg uthengt på nettet. Hvis 0-3 personer deler navnet ditt burde du vel allerede være inneforstått med at det er rart. Med rart forbinder jeg uvanlig, og navnet ditt er da aldeles ikke vanlig. Om det hadde blitt skrevet på et internettforum som rart er vel ikke det noe å ta sånn på vei for? Skyld på foreldrene dine isåfall. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ViljaH Skrevet 11. juni 2012 #304 Del Skrevet 11. juni 2012 De samme folka kalte sønnen sin for Alvin, etter det ekornet som sang med pipestemme i den kinofilmen dere vet... Jeg synes Alvin er kjempefint, men mannen nekter pga et ekorn i en film jeg ikke har sett.. :gjeiper: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2012 #305 Del Skrevet 11. juni 2012 Hvis 0-3 personer deler navnet ditt burde du vel allerede være inneforstått med at det er rart. Med rart forbinder jeg uvanlig, og navnet ditt er da aldeles ikke vanlig. Om det hadde blitt skrevet på et internettforum som rart er vel ikke det noe å ta sånn på vei for? Skyld på foreldrene dine isåfall. navnet mitt er ikke rart i det hele tatt. jeg elsker det. det er kjempe fint. det jeg mener er vis jeg er den eneste som heter det i norge å mitt hele fornavn nevnes på nettet så er det da nødvendigvis meg det er snakk om. å det synes jeg faktisk ikke noe om ! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 11. juni 2012 #306 Del Skrevet 11. juni 2012 Hehe, jeg kjenner en afrikansk kar som heter Lovejoy. Når du snakker på Lovejoy. Det er jo et etternavn, i grunnen. Men det fikk meg til å tenke på Gaylord. Det syns jeg var litt spes første gangen jeg traff en litten, blond kar som heter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest notetur nomen Skrevet 11. juni 2012 #307 Del Skrevet 11. juni 2012 Svettlana, skal visst være et russisk(?) navn eller noe sånt. Staves ikke slik. Og du er ikke morsom når du gjør det heller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Olive Skrevet 11. juni 2012 #308 Del Skrevet 11. juni 2012 Staves ikke slik. Og du er ikke morsom når du gjør det heller. Hvorfor er du så hårsår i denne tråden? Vedkommende mente nok ikke å være morsom. Det er vel ikke en selvfølge at alle vet hvordan navn fra andre land staves! 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Maria_Marihøne Skrevet 11. juni 2012 #309 Del Skrevet 11. juni 2012 Staves ikke slik. Og du er ikke morsom når du gjør det heller. Er det veldig tungt for deg å svelge at noen syns Svetlana er et rart navn? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mermaid Blues Skrevet 11. juni 2012 #310 Del Skrevet 11. juni 2012 Læreren min heter Sigrid Arne :gjeiper: Og en jeg kjenner kalte ungen sin for Neo Thomas, broren heter Charlie Elliot. Og de er norske ja... Ellers er vel Sirvan, Rebin, Elmir, Almir og Hikmat noe spesielt... Matrix-fans, tro? Jeg synes Vegar Beider og Ken Guru er ganske spenstige, men usikker på om dette er navn de har tatt selv i voksen alder, eller om det er "artistnavn". (Fant begge i telefonkatalogen for noen år sida, men tror kanskje man kan registrere tlf-nr under pseudonym?) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tingeling Skrevet 11. juni 2012 #311 Del Skrevet 11. juni 2012 Judolf ( ja, første bokstav er J) Isodore ( gutt!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rosa.sky Skrevet 19. juni 2012 #312 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Jeg med min alltid rene tankegang skjønte ikke dette . Men nå er jeg enig med deg. Vet av en som heter det første og han er bare superkul. Tar navnet med et smil! Var pappa som tipsa om det andre under et familieselskap. Følte meg veldig dum da alle andre begynte å le.. For det er ikke sånn man tar med en gang, nei! Hahaha! Uff, stakkars barn! Endret 19. juni 2012 av Rosa.sky Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Valiumsjunkie Skrevet 19. juni 2012 #313 Del Skrevet 19. juni 2012 NUPPEN! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2012 #314 Del Skrevet 19. juni 2012 Kjenner en som heter Tjodleif, og det er ganske rart. Føler det er et navn fra Donald Duck. Tjastalf kjenner jeg også, tror det er en variant av Tjostolv. Ellers vet jeg om to søstre som heter Baby og Beauty, men de er ikke norske, så vet ikke om det teller... Anonym poster: 57da9d9c712ae58ac6505e68b5341297 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2012 #315 Del Skrevet 19. juni 2012 Bror syntes jeg er litt rart. Når man skal hilse på en som heter det så blir det liksom så veldig "Hei bruttern!" Anonym poster: 302eae2b64f168257bca7b1df00e1c0c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Frk.Franzen Skrevet 19. juni 2012 #316 Del Skrevet 19. juni 2012 (endret) Endret 20. juni 2012 av Frk.Franzen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2012 #317 Del Skrevet 19. juni 2012 Vivja Synes det er nydelig Anonym poster: 588803eea83b8ce63dd5d51ca96dec89 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FangeLiv Skrevet 19. juni 2012 #318 Del Skrevet 19. juni 2012 Syns ikke Liv-Gudrun og Kåre-Ivar er rart i det hele tatt jeg. Kanskje jeg kommer fra samme bygd? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FangeLiv Skrevet 19. juni 2012 #319 Del Skrevet 19. juni 2012 I bygda min mor er i fra er det en hel gjeng med folk som har utrolig sære sammensatte navn, tør ikke gjengi noen av dem av frykt for umiddelbar gjenkjennelse, men de er av typen Liv-Gudrun og Kåre-Ivar. Glemte å sitere innlegget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. juni 2012 #320 Del Skrevet 19. juni 2012 Jonny Bob Kåre... Var visst en gutt som het det i nabobygda vår... Anonym poster: facdb7d81c5d7282082fc076ccd7eccd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå