Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

kanskje greit at så mange som mulig advares mot denne dama eller? kjenner jeg rettssystemet i Norge, så er hun ute igjen om et par måneder, klare for nye eventyr...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er ikke lenge før hun er ute å svindler nye mennesker. At rettsvesenet sperrer henne inne for alltid. Hun kommer aldri til å slutte å svindle.

Skrevet

Næmmen, erru på an igjen MML?

"Fjerde juledag ringer hun ham og forteller at hun skal til frisøren, og at hun har glemt lommeboka. Hun ber om å låne penger."

Glemt lommeboka, ja.

Var så "heldig" å treffe på denne dama på National i fjor vinter. Hun gikk rett bort til min mor og sa at sønnen hennes var på sykehus en eller annen plass, og om ikke hun kunne låne 1000 kr til tog og taxi. Kjente igjen dama fra en artikkel på nettet og avsluttet samtalen for kjære mor (som ble overrasket, ikke ofte jeg er uhøflig mot andre mennesker), dro henne vekk og fortalte henne hvem denne damen var. Mamma, som er smart og tenker langsiktig, hadde unnskyldt at hun bare hadde kort og ikke kunne gi henne penger, og ble overrasket over hvor enkelt hun hadde fått henne (altså min mor) i samtale.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Tipper damen har en psykopat diagnose, mester i å manipulere og ingen empati. Det er ikke bare det at hun lurer folk for penger, hun kommer også med falske anklager om seksuelle overgrep.

Slike anklager kan ødelegge et menneskeliv, man skal heller ikke utelukke at det finnes store mørketall. Sjansen for at en psykopat kan bli kurert er lik null. Det er liten sjanse for at hun slutter med det hun gjør.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg skjønner ikke hvorfor hun ikke blir dømt til langvarig institusjonalisering.

Gjest Bønna
Skrevet

Får mye spalteplass og blir identifisert fordi hun selv har åpnet opp for det ved å "gå til" Se og Hør og skryte av sine bragder ved en tidligere anledning.

• 6 år senere...
Skrevet

Anbefaler dere å høre podcasten «kvinden med den tunge koffert» laget av Third Ear. Handler om denne dama, hvor journalisten til slutt klarer å finne henne og prøver å konfrontere henne. 

Skrevet
46 minutter siden, Vampyrina skrev:

Anbefaler dere å høre podcasten «kvinden med den tunge koffert» laget av Third Ear. Handler om denne dama, hvor journalisten til slutt klarer å finne henne og prøver å konfrontere henne. 

Jeg hadde ikke turt å konfrontere henne. Hadde vært skitredd for hva hun ville beskylde meg for. Om hun er aktiv på sosiale medier, så har hun enda større boltreplass for å drive med inntriger.

Men vi får være glade for at hun ikke er voldelig eller begår drap.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...