AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Vi har to bad, på det ene har vi dusjvegger, på det andre dusjkabinett. Begge steder er det sånn gummilist nederst på dørene som skal holde vannet innenfor. De er ikke så gamle, noen av dusjløsningene, bare 4 år eller noe, men gummilistene nederst har løsnet for lengst både på kabinettdøra og dusjveggene. Hva gjør man med sånt? Går det an å sette på ny? Hvor får man i tilfelle kjøpt det, og er det vanskelig å bytte?
Minya Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Jeg sleit med at dusjkabinettet mitt lakk, gummilisten på den ene veggen hadde blitt gammel og sprø så jeg måtte finne en måte å tette der gummilista hadde skrumpet inn. Silikonbasert fugemasse gjorde susen
Level up Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Vi måtte bytte den gummilisten nederst på dusjdøren da kabinettet bare var typ tre år (den hadde løsnet). Det var min samboer som tok på seg jobben, men mener han bestilte fra samme leverandør som kabinettet. Den var enkel å skifte, men svindyr. Jeg ville sjekket om det finnes en form for universallist som sikkert er litt rimeligere
AnonymBruker Skrevet 10. juni 2012 #4 Skrevet 10. juni 2012 Vi måtte bytte den gummilisten nederst på dusjdøren da kabinettet bare var typ tre år (den hadde løsnet). Det var min samboer som tok på seg jobben, men mener han bestilte fra samme leverandør som kabinettet. Den var enkel å skifte, men svindyr. Jeg ville sjekket om det finnes en form for universallist som sikkert er litt rimeligere Da skal jeg gjøre det. Tusen takk for svar!
Gjest Badabing Skrevet 10. juni 2012 #5 Skrevet 10. juni 2012 (endret) På dusjveggen (ikke kabinettet) må dere passe på at det er helt tørt og så maskerer dere og legger bare på en ny stripe med noe som heter Tec7. Ha litt zalovann på fingeren og dra det utover. Fås kjøpt i de fleste byggevareforretninger og koster i underkant av 200 kr. Endret 10. juni 2012 av Badabing
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå