Gjest Paff Skrevet 3. februar 2004 #1 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg har akkurat brukt opp øyekremen min fra Dior og må kjøpe ny. Siden jeg ikke er så bevandret innen øyekremverden spør jeg om tips her. Men er det andre gode kremer som er på pumpeflaske? Syns det er så praktisk.. Dior-kremen er helt ok, men kan godt tenke meg en som er litt mer cooling. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Emy Skrevet 3. februar 2004 #2 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg bruker Chanel sin - pumpeflaske :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2004 #3 Del Skrevet 3. februar 2004 har lancome hydra zen yeux. Liker den ganske godt i grunnen. Fin konsistens og trekker godt inn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elze Skrevet 3. februar 2004 #4 Del Skrevet 3. februar 2004 Biotherm har en på pumpeflaske - Biosensitive? Jeg syntes den var god, selv om jeg er usikker på om den levde opp til løftet om både å redusere rynker, poser og mørke ringer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Mie - ikke innlogget Skrevet 3. februar 2004 #5 Del Skrevet 3. februar 2004 har lancome hydra zen yeux. Liker den ganske godt i grunnen. Fin konsistens og trekker godt inn. Den bruker jeg også, - den er veldig bra. :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Ethereal Skrevet 3. februar 2004 #6 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg bruker en øyenkrem fra MD Formulations som heter Antioxidant Hydrating Eyecream (eller noe slikt): Den er på pumpeflaske, og jeg liker den veldig godt. Imidlertid stiv pris---600 hos hudpleier, litt over det halve hos Essentialdayspa (inkl frakt). Men jeg kommer til å kjøpe den om igjen! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Étoile Skrevet 3. februar 2004 #7 Del Skrevet 3. februar 2004 Jeg bruker en øyenkrem fra MD Formulations som heter Antioxidant Hydrating Eyecream (eller noe slikt): Den er på pumpeflaske' date=' og jeg liker den veldig godt. Imidlertid stiv pris---600 hos hudpleier, litt over det halve hos Essentialdayspa (inkl frakt). Men jeg kommer til å kjøpe den om igjen![/quote'] Jeg bruker også denne, beste jeg har prøvd! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Væren Skrevet 3. februar 2004 #8 Del Skrevet 3. februar 2004 Volare har også øyenkrem på pumpeflaske. Har brukt den før, og synes den var god! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Junebug Skrevet 3. februar 2004 #9 Del Skrevet 3. februar 2004 Matis har også øyekrem på pumpeflaske. Matis får du kjøpt hos hudpleiere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå