Gjest Vi Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Har du mer sexy rumpe enn Tone, eller er Tones rumpe den mest sexy rompa ever. Sjalu?
Gjest Meridius Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 (endret) Dårlig bilde, altfor mørkt. Ser ikke rumpa hennes. Endret 2. juni 2012 av Meridius 9
Cathrine88 Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 Så de to eneste alternativene er altså at Tone har den mest sexy rumpa i verden eller at jeg (og alle andre som svarer) har det? Nei, jeg er ikke sjalu. 8
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Hvilken rumpe? Så rimelig flat ut på det bildet. 4
Gjest Vi Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Så de to eneste alternativene er altså at Tone har den mest sexy rumpa i verden eller at jeg (og alle andre som svarer) har det? Nei, jeg er ikke sjalu. Ville du byttet? (Dvs har du mer sexy rompe selv?)
Gjest Eluveitie Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 Jeg hadde ikke byttet. Vet ikke om rumpa mi er mer sexy siden det bildet du postet av Tone viser alt annet enn nettopp rumpa hennes, men ville fortsatt ikke byttet. Liker rumpa mi. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #7 Skrevet 2. juni 2012 Har aldri syns Tone har noe spesielt bra figur. Ikke noe innsvingt smal midje, helt gjennomsnittlig rumpe, helt vanlig kropp som bare er litt mer trent enn mange andre. Så jeg skjønner ikke helt greia Nei gi meg denne kroppen så snakker vi 5
Lutetium 71 Skrevet 2. juni 2012 #8 Skrevet 2. juni 2012 Ville du byttet? (Dvs har du mer sexy rompe selv?) Bytte ut rompa på Tone Damli? Gjerne. Men jeg er ikke utdannet kirurg, ei heller har jeg tilgang til noen operasjonssal, så det får bli med drømmen. Å operere rompeløs, er sannsynligvis heller ikke helsemessig forsvarlig.
Cathrine88 Skrevet 2. juni 2012 #9 Skrevet 2. juni 2012 Ville du byttet? (Dvs har du mer sexy rompe selv?) Å sammenligne kroppen sin med andres er fullstendig meningsløst, men jeg ville ikke byttet med henne, nei. 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #10 Skrevet 2. juni 2012 Hun har da helt ok rumpe hun. Ville aldri kalt en rumpe for verdens mest sexy, så unyansert er jeg ikke. Fornøyd med min egen også, så ikke sjalu nei.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #11 Skrevet 2. juni 2012 Hmm, den var jo ikke spesielt fyldig. Så skjønner ikke helt greia (NEI, jeg er ikke sjalu..). Den er for all del fin, men ikke verdens mest sexy - synes jeg. Den må være litt rundere og fyldigere. En ordentlig sprettrumpe. Uansett er ikke bildet spesielt bra... 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #12 Skrevet 2. juni 2012 Jeg fant noen bedre bilder siden det var så dårlig
Lura Lotta Skrevet 2. juni 2012 #14 Skrevet 2. juni 2012 I og med at jeg sjeldent ser min egen rompe aner jeg ikke hvordan rompa mi egentlig ser ut i andres øyne. Men kjæresten min klarer ikke å la være å ta på den (noe som er meget irriterende til tider) så regner med at den er god nok. Så jeg beholder min egen stump ^^,
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #15 Skrevet 2. juni 2012 Hvorfor er egentlig overskriften "Tone Damli vil ha mer sexy rompe", når spørsmålet er om vi vil ha sånn rumpe som hun har? 2
Gjest Eurodice Skrevet 2. juni 2012 #16 Skrevet 2. juni 2012 (endret) Man kan jo ikke se hvordan rumpa ser ut når bildet er tatt forfra. Dette var til innlegg nr. 7 Endret 2. juni 2012 av Arabella
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #17 Skrevet 2. juni 2012 Man kan jo ikke se hvordan rumpa ser ut når bildet er tatt forfra. Dette var til innlegg nr. 7 Bilde 1 og 2 "henger sammen", så jeg kunne ikke linke til det ene uten å få med det andre
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #18 Skrevet 2. juni 2012 Bilde 1 og 2 "henger sammen", så jeg kunne ikke linke til det ene uten å få med det andre Åh, innlegg nr 7, da skjønner jeg.
Nusseli Skrevet 2. juni 2012 #19 Skrevet 2. juni 2012 Min rumpa ÄR sån (om inte bättre!), jag har dessutom fött barn. Får se vad hon har att visa då Så tack, men nej tack
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå