AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Jeg har en kompis som har laget seg profil på flere daingsider. Han bruker mye tid på å bli kjent med jentene å si de rette tingene for å skape kjemi og interesse. Han avtaler ofte date med dem, uten å møte opp. I blant møte han dem men gjør ikke annet enn å betale for seg selv og dra rett etter at han er ferdigspist. Han sier han syns det er gøy å se skuffelsen deres og liker å se de såret (ja han har vært gjennom noen tunge brudd). Spurte han om han ikke syntes det var å ta det litt for langt og unødvendig å såre sånn, men da svarte han bare at han ikke akkurat gikk rundt og voldtok dem heller og at de selv var med på leken og får som fortjent. Han unnskylder det med at jentene er billige siden de går for en som åpenbart er bedre av både utseende, økonomi og sosial status, så det er jo primært disse jentene han liker å såre. De han ser på som underlegne. Hvordan skal man reagere på sånt egentlig. I grunn har han jo noen gode poenger, men samtidig er det jo også ufyselig og jeg burde kanskje gjøre noe for å få slutt på dette siden det jo går utover en rekke jenter. Hvordan ville dere reagert?
Edvarda Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 Jeg har en kompis som har laget seg profil på flere daingsider. Han bruker mye tid på å bli kjent med jentene å si de rette tingene for å skape kjemi og interesse. Han avtaler ofte date med dem, uten å møte opp. I blant møte han dem men gjør ikke annet enn å betale for seg selv og dra rett etter at han er ferdigspist. Han sier han syns det er gøy å se skuffelsen deres og liker å se de såret (ja han har vært gjennom noen tunge brudd). Spurte han om han ikke syntes det var å ta det litt for langt og unødvendig å såre sånn, men da svarte han bare at han ikke akkurat gikk rundt og voldtok dem heller og at de selv var med på leken og får som fortjent. Han unnskylder det med at jentene er billige siden de går for en som åpenbart er bedre av både utseende, økonomi og sosial status, så det er jo primært disse jentene han liker å såre. De han ser på som underlegne. Hvordan skal man reagere på sånt egentlig. I grunn har han jo noen gode poenger, men samtidig er det jo også ufyselig og jeg burde kanskje gjøre noe for å få slutt på dette siden det jo går utover en rekke jenter. Hvordan ville dere reagert? Hæh? Hvilke gode poeng er det da, liksom? At man har lov til å såre jenter som er så dumme at de tror de blir likt av en mann? Kompisen din er en real søplefyr, og ved å være så bestevenn med ham blir du ikke stort bedre selv.. 28
Moleinahole Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 han syns det er gøy å se skuffelsen deres og liker å se de såret Sjukt. Jeg hadde sagt adjøss for godt. 12
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Er det overhodet noen vits i å stille spørsmålet i tittelen? De fleste med en alminnelig utviklet sans for empati vil forstå at dette slett ikke er uskyldig moro. Kompisen din burde skamme seg. 16
Gjest Eluveitie Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 Kompisen din trenger en ny hobby. Klippekort hos en psykolog hadde sikkert heller ikke skadet. Uskyldig morro kan man ikke kalle dette, ikke på noen måte. Folk blir jo såret og lei seg, bedriten oppførsel av ham. 14
asbestuell Skrevet 2. juni 2012 #7 Skrevet 2. juni 2012 Jeg synes du skal sende kompisen din til psykolog. Ikke fordi han er gæærn, eller no, men fordi han helt åpenbart har en del ting han trenger å bearbeide. Og det burde ikke gå utover andre parter at han har det kjipt. Jeg ville seriøst vurdert å droppe en venn som oppførte seg sånn hvis han ikke var villig til å prøve å jobbe seg gjennom det på andre måter. 6
Gjest ¤ Pikekyss ¤ Skrevet 2. juni 2012 #9 Skrevet 2. juni 2012 Han er moden for tralala-drops og menn i hvite frakker. 4
Gjest hans428 Skrevet 2. juni 2012 #10 Skrevet 2. juni 2012 Jeg har en kompis som har laget seg profil på flere daingsider. Han bruker mye tid på å bli kjent med jentene å si de rette tingene for å skape kjemi og interesse. Han avtaler ofte date med dem, uten å møte opp. I blant møte han dem men gjør ikke annet enn å betale for seg selv og dra rett etter at han er ferdigspist. Han sier han syns det er gøy å se skuffelsen deres og liker å se de såret (ja han har vært gjennom noen tunge brudd). Spurte han om han ikke syntes det var å ta det litt for langt og unødvendig å såre sånn, men da svarte han bare at han ikke akkurat gikk rundt og voldtok dem heller og at de selv var med på leken og får som fortjent. Han unnskylder det med at jentene er billige siden de går for en som åpenbart er bedre av både utseende, økonomi og sosial status, så det er jo primært disse jentene han liker å såre. De han ser på som underlegne. Hvordan skal man reagere på sånt egentlig. I grunn har han jo noen gode poenger, men samtidig er det jo også ufyselig og jeg burde kanskje gjøre noe for å få slutt på dette siden det jo går utover en rekke jenter. Hvordan ville dere reagert?
Gjest Kyklopen Skrevet 2. juni 2012 #11 Skrevet 2. juni 2012 kompisen din har åpenbart problemer. hjelp han eller kutt han ut, men ikke støtt han. 6
Gjest hans428 Skrevet 2. juni 2012 #12 Skrevet 2. juni 2012 Beklager og si det: Denne kapasiteten er ingen god person når han kan holde på slik. Dette bare for og se at noen blir skuffet, han bør snarest oppsøke noen med hvit frakk som kan få han tilbake i "vater". er selv en mann og har som alle andre blitt skuffet, men jeg har ingen grunn til og skuffe andre med fullt overlegg. skaff deg en ny venn og la denne kapasiteten drive vidre. Hans 2
I Grosny Skrevet 2. juni 2012 #13 Skrevet 2. juni 2012 (endret) Han skuffer nok jentene der og da, men egentlig så er han verdens snilleste, som sparer dem fra ett forhold de ikke har godt av. Han er tydeligvis ikke helt klar ennå. Det virker som om han kanskje er litt redd for å opprette forbindelser, og kanskje er tøffere i trynet enn i virkerligheten. Endret 2. juni 2012 av I Grosny 3
(-:Aerius:-) Skrevet 2. juni 2012 #14 Skrevet 2. juni 2012 Er du helt sikker på at dette er en kompis? Han har åpenbart en god del problemer. 2
Auroressa Skrevet 2. juni 2012 #15 Skrevet 2. juni 2012 Er ingen unnskyldning at han har hatt dårlige forhold, det han gjør er bare ufint, og sier noe om psyken hans, han har lite empati for medmennesker. 2
Gjest SnowLeopard Skrevet 2. juni 2012 #16 Skrevet 2. juni 2012 Hvis du er en god kompis, så bør du ta et alvorsord med han - både for hans egen del (han har åpenbart en skrue løs, kanskje han faktisk trenger hjelp) og med tanke på de jentene han lurer. 2
Kattugla Skrevet 2. juni 2012 #17 Skrevet 2. juni 2012 Han unnskylder det med at jentene er billige siden de går for en som åpenbart er bedre av både utseende, økonomi og sosial status, så det er jo primært disse jentene han liker å såre. De han ser på som underlegne. Det hjelper ikke stort i det lange løpet, hvis man ikke er et godt menneske. 2
kristian82 Skrevet 2. juni 2012 #18 Skrevet 2. juni 2012 Jeg har en kompis som har laget seg profil på flere daingsider. Han bruker mye tid på å bli kjent med jentene å si de rette tingene for å skape kjemi og interesse. Han avtaler ofte date med dem, uten å møte opp. I blant møte han dem men gjør ikke annet enn å betale for seg selv og dra rett etter at han er ferdigspist. Han sier han syns det er gøy å se skuffelsen deres og liker å se de såret (ja han har vært gjennom noen tunge brudd). Spurte han om han ikke syntes det var å ta det litt for langt og unødvendig å såre sånn, men da svarte han bare at han ikke akkurat gikk rundt og voldtok dem heller og at de selv var med på leken og får som fortjent. Han unnskylder det med at jentene er billige siden de går for en som åpenbart er bedre av både utseende, økonomi og sosial status, så det er jo primært disse jentene han liker å såre. De han ser på som underlegne. Hvordan skal man reagere på sånt egentlig. I grunn har han jo noen gode poenger, men samtidig er det jo også ufyselig og jeg burde kanskje gjøre noe for å få slutt på dette siden det jo går utover en rekke jenter. Hvordan ville dere reagert? Jeg omgir meg ikke med psykopater/sosiopater/onde personer, så hadde fortalt han hvor patetisk han er og ikke hatt noe mer med han å gjøre. 1
Gjest Seajewel Skrevet 2. juni 2012 #19 Skrevet 2. juni 2012 Jeg har en kompis som har laget seg profil på flere daingsider. Han bruker mye tid på å bli kjent med jentene å si de rette tingene for å skape kjemi og interesse. Han avtaler ofte date med dem, uten å møte opp. I blant møte han dem men gjør ikke annet enn å betale for seg selv og dra rett etter at han er ferdigspist. Han sier han syns det er gøy å se skuffelsen deres og liker å se de såret (ja han har vært gjennom noen tunge brudd). Spurte han om han ikke syntes det var å ta det litt for langt og unødvendig å såre sånn, men da svarte han bare at han ikke akkurat gikk rundt og voldtok dem heller og at de selv var med på leken og får som fortjent. Han unnskylder det med at jentene er billige siden de går for en som åpenbart er bedre av både utseende, økonomi og sosial status, så det er jo primært disse jentene han liker å såre. De han ser på som underlegne. Hvordan skal man reagere på sånt egentlig. I grunn har han jo noen gode poenger, men samtidig er det jo også ufyselig og jeg burde kanskje gjøre noe for å få slutt på dette siden det jo går utover en rekke jenter. Hvordan ville dere reagert? Du kan si ifra til han at sånn oppførsel er total usmakelig, lavmål og at det er stygt! Eller tør du ikke å si ifra til han? 3
Gjest Elissima Skrevet 2. juni 2012 #20 Skrevet 2. juni 2012 Høres ut som en psykopat. Hvis han sliter sånn med tidligere brudd så burde han vel ikke date i det hele tatt da? Jeg hadde iafall ikke gidda sløst bort tid på folk som ikke betydde noe for meg bare for moro skyld. Vis kompisen din det vi har skrevet her, og be han søke hjelp snarest. Detta ække normalt! 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå