AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Hva synes du er utestemme og hva regner du som innestemme? Når går innestemmen over til å bli utestemme?
Tullepia Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Hyling, roping og brøling er utestemme. Hvisking, vanlig prat og til nøds høy prat er innestemme. Barna må få lov å heve stemmen ved urettferdig behandling, for eksempel, det er lov å vise sinne. Men skriking er ikke akseptabelt.
Callisto83 Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 DETTE ER UTESTEMME, og dette er innestemme. 5
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Utestemme er å prate så høyt at det overdøver andres prat. Eller så høyt at folk ikke kan unngå å høre hva du sier om du er i en eller annen offentlig sammenheng. 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Alt over normal samtalestemme er utestemme. 1
Gjest Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 Og svært få barn i dag vet hva innestemme/ute-blandt-folk stemme er 2
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #7 Skrevet 2. juni 2012 Og svært få barn i dag vet hva innestemme/ute-blandt-folk stemme er Lærer de ikke det i barnehagen lengre eller? Husker vi ble minnet på å bruke innestemme når jeg gikk i barnehage.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #8 Skrevet 2. juni 2012 Lærer de ikke det i barnehagen lengre eller? Husker vi ble minnet på å bruke innestemme når jeg gikk i barnehage. Det virker ikke sånn, for nå er det slik at man blir overrasket over de barna som faktisk bruker innestemme og oppfører seg og ikke omvendt. Det skjer stort sett hver eneste uke at jeg har lyst til å henvende meg både til barn og foreldre og spørre om de noen gang har hørt om innestemme.
Gjest Gjest_Dreamdrops Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 Jeg vil ha iiiiis!!! er utestemme, mens "Jeg vil ha is ", er innestemme. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå