Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg fikk et brennmerke i februar. Det er ca. 1 cm. i diameter, og på sensitiv hud. Det har blitt mye bedre, men det er fortsatt en litt mørkere farge der, som har vært uforandret siden midten av april.

Er det mulig å få dette til å bli helt bra igjen? Noen som vet hva man kan bruke, og evt. hvor lang tid det tar?

Takk.

C.

AnonymBruker
Skrevet

Det forsvinner nok ganske mye med tiden. Jeg er at La Roche Posay skal ha en krem som er bra for forbrent hud. Ta deg en tur på apoteket.

Skrevet

Ja jeg var på apoteket tidligere, og de anbefalte Kelo-cote - som jeg har brukt en stund.

Jeg har hørt at det går ann å bruke laser for å fjerne røde arr etter kviser osv. Noen som vet hvordan det fungerer? Jeg kan ikke helt skjønne hvordan rød sart hud blir bra igjen etter laser. Kanskje jeg burde lese litt om det først.

Thx.

C.

Skrevet

Jeg har hatt et brennmerke i nesten 2 år, som fortsatt vises(kun veldig lite dog). For meg tok det nesten 1 år før det virkelig forbedret seg, så jeg vil nok si at du bare må ta tiden til hjelp med det første. Eventuelt kan du bruke kremer som skal gjøre at helingsprosessen går raskere.

Laser kan man bruke, men dette må man vente med til man vet at dette er permanent. Det vet man ikke før etter 1,5-2 år, så da må du uansett vente en stund!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...