Gjest Gjest Skrevet 6. juni 2012 #21 Skrevet 6. juni 2012 Høres veldig likt ut til hva jeg plages med til tider. Iskalde hender kommer ofte når en har smerter siden all ennergien går til det stedet en har smerter (forklaring jeg har fått når jeg har hatt store hode/nakke eller skuldersmerter. Gikk med lignende smerter i flere mnd. Intens verking fra siden av håndleddet, langs armen, albuen, og videre opp i skulder, nakke og bak i ryggen. Klarte ikke helt finne ut hvor det kom fra. Men ble etterhvert såpass vondt at det ble vanskelig å bruke armen. Stivnet også til i resten av kroppen i forsøk på å forhindre mer smerter. Går til Osteopat for noe annet. Da han så at jeg hadde smerter i armen ville han prøve behandle denne også. Han klemte litt her og der, vridde og ristet litt på armen. Ba meg ta det litt med ro utover kvelden. Synes behandlingen virket litt for enkel til å kunne ha noe virkning. Men dagen etter hadde jeg ingen smerter Har ikke vært plaget med det siden heller (6 mnd siden nå) Men Osteopat er ikke noe du kan bli henvist til av legen. Det er privat. Han jeg går til fikk jeg anbefalt av flere bekjente som hadde vært hos han og blidt bedre. Alltid lurt å sjekke opp om referanser. Mange behandlere både offentlig og privat er ikke like flinke i tillegg til at en ikke skal gå i evigheter uten at behandlingen virker. Betalte 550,-kr for første time som varte 60 min og 450 kr for timene etter.
forum88 Skrevet 6. juni 2012 Forfatter #22 Skrevet 6. juni 2012 Høres veldig likt ut til hva jeg plages med til tider. Iskalde hender kommer ofte når en har smerter siden all ennergien går til det stedet en har smerter (forklaring jeg har fått når jeg har hatt store hode/nakke eller skuldersmerter. Gikk med lignende smerter i flere mnd. Intens verking fra siden av håndleddet, langs armen, albuen, og videre opp i skulder, nakke og bak i ryggen. Klarte ikke helt finne ut hvor det kom fra. Men ble etterhvert såpass vondt at det ble vanskelig å bruke armen. Stivnet også til i resten av kroppen i forsøk på å forhindre mer smerter. Går til Osteopat for noe annet. Da han så at jeg hadde smerter i armen ville han prøve behandle denne også. Han klemte litt her og der, vridde og ristet litt på armen. Ba meg ta det litt med ro utover kvelden. Synes behandlingen virket litt for enkel til å kunne ha noe virkning. Men dagen etter hadde jeg ingen smerter Har ikke vært plaget med det siden heller (6 mnd siden nå) Men Osteopat er ikke noe du kan bli henvist til av legen. Det er privat. Han jeg går til fikk jeg anbefalt av flere bekjente som hadde vært hos han og blidt bedre. Alltid lurt å sjekke opp om referanser. Mange behandlere både offentlig og privat er ikke like flinke i tillegg til at en ikke skal gå i evigheter uten at behandlingen virker. Betalte 550,-kr for første time som varte 60 min og 450 kr for timene etter. Hvordan foregår en slik behandling? HAr nemmelig prøvd: Kiropraktor, (hun fjerner hodepinen, men ikke så mye annet), muskelterapaut( han gjør smertene verre før de blir bedre også kommer smertene tilbake etter ca en uke)og psykomontorisk fyseoterapi (ingen bedring). Har tidligere prøvd akupunktur og healing, uten virkning, så er litt skeptisk:) Har brukt titusner av kroner på behandling uten at jeg er kvitt plagene, er student så er ikke så rik, derfor jeg er skeptisk:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå