Gjest renneræv Skrevet 2. juni 2012 #1 Del Skrevet 2. juni 2012 Jeg får alltid renneræv når jeg drikker alkohol og da spesielt øl. Det spiller ingen rolle hva slags øl det er. Er det vanlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #2 Del Skrevet 2. juni 2012 Er nok pga gjæret som magen ikke tåler, og hveten.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
caroprins Skrevet 3. juni 2012 #3 Del Skrevet 3. juni 2012 Det er malt i øl og det kan gi løs mage Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 3. juni 2012 #4 Del Skrevet 3. juni 2012 Hei! Det høres ut for meg som at du kan ha en reaksjon på hveten, gjæret eller humla. Noen reagerer mindre på f.eks Maisøl ( Corona ) men noen reagerer også på dette. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kevlarsjäl Skrevet 3. juni 2012 #5 Del Skrevet 3. juni 2012 Ikke for å være dømmende, men hvis jeg fikk løs mage/diarre av å drikke øl hadde jeg rett og slett latt være! Hvorfor utsette kroppen for noe den ikke har godt av? Tenk på konsekvensene dette kan ha for organene dine.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Heidi Skrevet 3. juni 2012 #6 Del Skrevet 3. juni 2012 Kanskje du bør drikke noe annet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #7 Del Skrevet 3. juni 2012 Det høres ut for meg som at du kan ha en reaksjon på hveten, gjæret eller humla. Godt gjettet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #8 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg fikk det alltid før. I mange år. Drakk øl likevel. Det gikk over av seg selv, av en eller annen grunn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest O___o Skrevet 3. juni 2012 #9 Del Skrevet 3. juni 2012 Godt gjettet. Eller det kan være en kryssreaksjon fra andre allergier. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Apocalypse Skrevet 3. juni 2012 #10 Del Skrevet 3. juni 2012 Jeg blir alltid kvalm av øl, så jeg må bare unngå å drikke det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå