Gå til innhold

Passer baby - men når kan jeg dusje?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg sitter barnevakt for ei lita tulle på ca et halt år nå. Men jeg må dusje... Når får jeg gjort dette? Må jeg vente til hun sovner å kjappe meg å ta en rask dusj da? Tør jo ikke å gå fra henne... Haha, sikkert veldig teit spørsmål men har ikke barn selv, så ja.. Hva gjør jeg?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva med å vente til hun blir henta da? :)

AnonymBruker
Skrevet

Det er ikke før i morgen

Gjest Annaires
Skrevet

Ta henne med i dusjen, eller hvertfall på badet, mens du tar en rask dusj..

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Ok, takk for svar!

Skrevet

Ta henne med på badet.

AnonymBruker
Skrevet

Da får jeg gjøre det. Stakkars alenemødre:P

• Liker 4
Gjest pysepusen
Skrevet

Ta henne med på badet. Min elsket å ligge naken på gulvet mens jeg dusjet :)

Gjest Gjest
Skrevet

Har du badekar? Jeg og ettåringen har nettopp badet sammen :)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, har ikke det. Men det løste seg. Kjæresten kom på besøk så han passet på henne :)

AnonymBruker
Skrevet

"Man skjønner man er blitt mamma når man ikke lengre husker sist man tok en dusj, og bare skvetter vann under armene om morran for å føle seg litt nyvaska..."

• Liker 8
Gjest Annaires
Skrevet

"Man skjønner man er blitt mamma når man ikke lengre husker sist man tok en dusj, og bare skvetter vann under armene om morran for å føle seg litt nyvaska..."

Heldigvis ikke slik for alle ;)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller så dusjer man når babyen sover, tar med babyen på badet, lar pappaen ta babyen osv. Det er ikke så vanskelig.

• Liker 6
Skrevet

Legg noen sammenbrettede håndklær på gulvet og legg baby oppå. Hvis baby har begynt å rulle - legg håndklærne i badebaljen og baby oppå ;)

Skrevet

Siste tre årene har jeg dusja med jenta mi på badet. Ta med noe hun kan styre med.

AnonymBruker
Skrevet

Ungen var jo et halvt år, kan ikke mange krabbe da..? hadde satt han/hun i vippestol mens jeg dusjet raskt:)

Skrevet

Ungen var jo et halvt år, kan ikke mange krabbe da..? hadde satt han/hun i vippestol mens jeg dusjet raskt:)

Min er snart et halvt år, kan ikke krabbe, men snurrer rundt og beveger seg mye, blir ikke akkurat liggende på et teppe lenger. Lar han bare styre rundt på badegulvet når jeg dusjer, tar med litt leker til han. Så lenge han ikke er trøtt eller sulten er det bare stas :-)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har ikke barn selv, og dette med dusjing er faktisk noe jeg ikke har tenkt på. Man må jo faktisk passe på den hele tiden.

Hva gjør dere når dere må på do (når dere er alene med den)? Er ungen med inn på badet da også? hadde ikke følt meg komfortabel med å bæsje foran ungen min :sjenert:

Skrevet

Ta den med deg:) jeg pleide å ta mine med da de var babyer når jeg bæsjet eller dusjet:)

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ikke barn selv, og dette med dusjing er faktisk noe jeg ikke har tenkt på. Man må jo faktisk passe på den hele tiden.

Hva gjør dere når dere må på do (når dere er alene med den)? Er ungen med inn på badet da også? hadde ikke følt meg komfortabel med å bæsje foran ungen min :sjenert:

Det tror jeg nok er det siste i hele verden jeg kommer til å tenke på når barnet mitt kommer til verden :gjeiper:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...