Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Det er sikkert opprettet en tråd for dette tidligere, men etter å ha søkt og bladd litt, fant jeg ingenting og tenkte vi i så fall kan lage en ny.

Lag en liste over dine favoritt sminke-produkter/must-haves!

Her er min:)

Primer: Har ikke funnet en favoritt, men bruker Glo Minerals Face Primer som jeg synes er helt OK

Flytende foundation: Chanel Perfection Lumiere

Kremfoundation: the Balm time Balm

Solpudder: Too Faced Broncer

Rouge: the Balm Hot mama!

Øyenskygge: Lancome Ombre Absolute og Smokey Eyes-settet til Makeup Mekka

Våt eyeliner: Dior Style Liner

Eye Liner-blyant: Lancome Kohl brun noir eller noir

Mascara: Lancme Hypnose

Leppestift: Dior Addict lipstick, Bobo

Highliter: Glo Minerals Highliter

Edit: ting jeg mangler som jeg håper å få tips om i denne tråden: øyenskyggeprimer og concealer :)

Endret av Lilleulv_
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mascara max factor / loreal evt sensei påført med max fator børste.

eye line (har body shop sin nå, men mere er ikke viktig så lenge blyanten avgir god farge)

Loreal mousse til travle dager,

Garnier BB cream og mineral pudder for dager med bedre tid.

Foøverig har jeg ikke mindre enn 3 hyller i skapet på badet fult av sminke, ALT av sminke i mangen farger og varianter. men det er de 4 overnevte som blir brukt mest.

Søndag er hvile dag, da er et INGEN sminke, og det er DEILIG =)

Skrevet

Ohh, vanskelig, for jeg må hele tiden prøve nye ting, men jeg har jo funnet mye jeg liker da :yvonne:

Hvis jeg skulle gi et svar på generell basis ville jeg sagt gode koster (Sigma + Ecotools), gode primere, og god hudpleie, da kommer man unna med nesten hva det skal være!

Noen favoritter jeg ville kjøpt igjen om jeg noen gang skulle gå tom eller om de fortsatt finnes:

Mascara: Lash Queen og Diorshow

Foundation: Eldste varianten av Everyday minerals Intensive.. :tristbla:

Øyenskygge: Urban Decay singles og SMH. Mac paintpots.

Blush: Tarte Amazonian Clay (Exposed og Amused) og Nars (Deep Throat og Sin)

Solpudder: Too Faced Chocolate Soleil

Sort eyeliner: Eddie Funkhouser creme eye liner kombinert med Sonia Kashuk bent eyeliner brush

Concealer: Eddie Funkhouser concealer/primer trio, Rubinstein extreme concealer og Dr. Denese duoconcealer.

Lepper: Dior addict leppestift, YSL rouge personnell og elsker spesielt primerdelen i disse fra Jemma Kidd. Og denne i Gossip er alltime favourite, en slags mellomting mellom gloss, balm og leppestift. :rodmer:

Gjest Loverdose
Skrevet

Alle øyenskygge kit'ene til Too Faced. Helt fantastiske øyenskygger! Har Natural At Night, Natural Eye og Romantic eye, pluss en liten kit med to forskjellige øyenskygger fra hver sett. Fantastiske skygger som sagt, utrolig flotte farger og de sitte på dagen lang! Dette er min absolutte must-have:

Too-Faced-Natural-Eye-Kit-Ulta__18265_zoom.jpg

Skrevet

Lime Crime sin primer synes jeg er veldig bra, den er et must hos meg :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...