Gjest Purple Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Hvor kan jeg kjøpe tynne strømpebukser i en naturlig farge uten så mye glans? Jeg kjøper strømpebukser på Lindex, KappAhl, osv, men jeg synes alltid de blir så veldig blanke, og altfor lyse. Fargen kan jeg forsåvidt gjøre noe med, ved å prøve en mørkere nyanse, men finnes det ikke mattere strømpebukser? På Lindex-pakningene ser det ut som de har tre grader av blankhet, men jeg finner aldri noen som faktisk er merket med "Matt", så jeg pleier å ta dem som er merket med "Semi". Ser jo de har sånne 5-pakninger med hudfargede, matte strømpebukser, men de synes jeg ser veldig bestemoraktige ut igjen. Jeg vil bare ha noen strømpebukser som er mest mulig usynlige!
Vantage Skrevet 3. juni 2012 #2 Skrevet 3. juni 2012 Du burde prøve Oroblu Second skin, får kjøpt i mange klesforretninger og Cubus fører de nå. Ellers finner du massevis av hudfargede strømper uten glans hos: www.mytights.com www.stockingshq.com www.hosieria.de Alle disse er seriøse nettbutikker jeg handler ofte av, så de kan anbefales. Kjapp og enkel levering. Enjoy, Vantage
challenger Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Pleier å kjøpe de på daglivarebutikken jeg, LaMote og Pierre Robert. Har aldri opplevd noen med glans i seg. 1
iskaffe Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Jeg kjøper mine hudfargede strømpebukser på... nille! Billige og ikke noe blanke i det hele tatt. Fargen er ok, men spørs om de ikke blir bestemoraktige? Men usikker på hva du legger i det begrepet.
Gjest Badabing Skrevet 3. juni 2012 #5 Skrevet 3. juni 2012 Jeg liker også Oroblu sine. Kjøper dem på Cubus.
Djungelvrål Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 Det kjøper man ikke, det er ut. Ja det er helt ut http://www.contactmusic.com/photo/catherine-duchess-of-cambridge-aka-kate-middleton-the-queens-diamond_3924216
Gjest Skrevet 4. juni 2012 #8 Skrevet 4. juni 2012 Jeg kjøper mine hudfargede strømpebukser på... nille! Billige og ikke noe blanke i det hele tatt. Fargen er ok, men spørs om de ikke blir bestemoraktige? Men usikker på hva du legger i det begrepet. Med bestemoraktig mener jeg at de blir litt for "tette". De jeg har prøvd fra Lindex som var i 5-pk var litt grove og ujevne i maskene, så det så ut som det var dårlig kvalitet. Men takk for tips dere!
Snøvott Skrevet 4. juni 2012 #9 Skrevet 4. juni 2012 Nå er sikkert ikke dette hva du er ute etter, men om du ikke har noe imot å bruke hofteholder er disse i nude perfekt til blek hud, enten du ikke liker å sole deg eller ikke har blitt brun ennå.
Stocking lover Skrevet 19. juni 2012 #10 Skrevet 19. juni 2012 Nå er sikkert ikke dette hva du er ute etter, men om du ikke har noe imot å bruke hofteholder er disse i nude perfekt til blek hud, enten du ikke liker å sole deg eller ikke har blitt brun ennå. Støttes! Dessuten er jo strømper atskillig mere sexy enn strømpebusker i tillegg til at det er mere luftig nå om sommeren.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå