Gå til innhold

Sønn som er hekta på nabojenta

Anbefalte innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

jeg har et lite dillema her. Jeg har en sønn som nå e er blitt 13 år gammel og som er veldig opptatt av nabojenta på 17. I sist uke så tok jeg han i filme henne fra vinduet i 3 etarsje når henne solte seg ute toppløs og jeg tok kasetten og han sa at det var første gang han gjorde noe sånt. Hver gang hun går ut så springer sønnen min bort til vinduet for å se på henne. I dag så ryddet jeg på rommet hans og da fant jeg masse nakenbilder av den jenta i skuffen til min sønn og nå ser jeg jo at dette har jo godt alt for langt nå. Hva burde gjøres? Skal jeg kjefte på han, si i fra til nabojenta? Sønnen min tør ikke å snakke med henne heller.

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

den aldersgruppen er det vel ikke noe spesielt med å være opptatt av naken hud på jenter.

AnonymBruker
Skrevet

Lær ham at det ikke er lov å ta nakenbilder av andre. :kjefte:

• Liker 46
AnonymBruker
Skrevet

Hvilke konsekvenser har det fått da? Selvfølgelig skal du kjefte på ham, du skal straffe ham også.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hvilket land er dere fra?

Gjest Haaploes
Skrevet

Er det nakenbilder han har tatt av henne? Er det virkelig vanlig å ligge ute og sole seg helt naken? Ikke at dét har noe med saken å gjøre...

Sønnen din bør få en skikkelig lærepenge. Pass på å destruere bildene, og dersom bildene er tatt med digitalkamera synes jeg du skal gå gjennom alle filene på PC'en hans for å forsikre deg om at det ikke finnes flere kopier. Med mindre du er dataekspert selv, synes jeg du burde få en datakyndig til å se over det også. Mange måter å skjule ting for andre på.

AnonymBruker
Skrevet

Er ikke bare sønnen din det er noe gale med. Nobojenta må jo være tilbakestående når det går an å ta nakenbilder av henne fra nabohuset.

• Liker 19
AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg kjefte på han, si i fra til nabojenta?

Varsle jenta om at det bor en trollunge i nabohuset.

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

"Sønnen din bør få en skikkelig lærepenge", "du skal straffe ham"... Hjelpe meg så mange tullinger det er her! Hva vil han lære av dette? Det er uskyldig nysgjerrighet, han har ikke forvoldet noe skade på noen som helst! Det er absolutt ikke noe unormalt eller usunt i det han gjør, det bare virker litt rart for oss som ikke har vokst opp med teknologi til å ta bilder av hvem som helst, hvor som helst, når som helst.

Selvfølgelig er dette en krenkelse av privatlivet hennes, men kanskje han ikke er klar over det eller tenker over det? Det er ikke sikkert han har satt seg inn i det, at han tror det han gjør er helt greit... da synes jeg ikke det blir rett å straffe ham, hva skal han lære av det? Fortell ham i stedet hvorfor det er gale å ta bilder av nabojenten, hvor ubehagelig det ville vært for ham hvis han var i hennes situasjon, osv.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

AB over meg, når guttungen lyver til moren sin fortjener han straff. Det skulle ikke være noe å diskutere en gang.

• Liker 1
Skrevet

Hvordan har han klart og ta nakenbilder av henne?

Syns ikke denne tråden virker helt troverdig.

• Liker 17
Gjest Kaxxy
Skrevet

"Sønnen din bør få en skikkelig lærepenge", "du skal straffe ham"... Hjelpe meg så mange tullinger det er her! Hva vil han lære av dette? Det er uskyldig nysgjerrighet, han har ikke forvoldet noe skade på noen som helst! Det er absolutt ikke noe unormalt eller usunt i det han gjør, det bare virker litt rart for oss som ikke har vokst opp med teknologi til å ta bilder av hvem som helst, hvor som helst, når som helst.

Selvfølgelig er dette en krenkelse av privatlivet hennes, men kanskje han ikke er klar over det eller tenker over det? Det er ikke sikkert han har satt seg inn i det, at han tror det han gjør er helt greit... da synes jeg ikke det blir rett å straffe ham, hva skal han lære av det? Fortell ham i stedet hvorfor det er gale å ta bilder av nabojenten, hvor ubehagelig det ville vært for ham hvis han var i hennes situasjon, osv.

word

Skrevet

AB over meg, når guttungen lyver til moren sin fortjener han straff. Det skulle ikke være noe å diskutere en gang.

Halloo. Det er en 13-åring. En som nettopp har blitt ungdom, selvfølgelig lyver tenåringer til foreldrene sine..

Helt enig med AB#9. Hvis dette overhode er sant da. Noe jeg tviler på.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg vill faktisk tatt en prat med nabojenta og bedt hun slutte å blotte seg for mindreårige, og holde seg bak husets 4 vegger mens hun ikke har klær på seg.

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

når guttungen lyver til moren sin fortjener han straff.

Sånn at han sørger for å være flinkere til å lyge neste gang?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Halloo. Det er en 13-åring. En som nettopp har blitt ungdom, selvfølgelig lyver tenåringer til foreldrene sine..

det er kansje ikke rart, når man ser hvordan enkelte foreldre oppdrar (eller ikke oppdrar) ungene side?

Guttungen er 13, og i den alderen bør han forstå at man ikke smugfilmer andre mennesker og lyver om det. Får ikke oppførselen konsekvenser fortsetter den, men det er kanskje ok for deg, ettersom han er 13? Hva når han er 14? 18?

• Liker 6
Skrevet

jeg har et lite dillema her. Jeg har en sønn som nå e er blitt 13 år gammel og som er veldig opptatt av nabojenta på 17. I sist uke så tok jeg han i filme henne fra vinduet i 3 etarsje når henne solte seg ute toppløs og jeg tok kasetten og han sa at det var første gang han gjorde noe sånt. Hver gang hun går ut så springer sønnen min bort til vinduet for å se på henne. I dag så ryddet jeg på rommet hans og da fant jeg masse nakenbilder av den jenta i skuffen til min sønn og nå ser jeg jo at dette har jo godt alt for langt nå. Hva burde gjøres? Skal jeg kjefte på han, si i fra til nabojenta? Sønnen min tør ikke å snakke med henne heller.

Sønnen din har fått hormoner. Han har funnet ut at han liker nakne jenter. Dette er helt naturlig, og når han har en naken jente rett i nærheten så er det naturlig at han har interesse for henne.

Så var det hva man kan gjøre med dette... Vel, vet nabojenta og foreldrene hennes at hun faktisk kan bli beglodd når hun løper rundt toppløs?

• Liker 2
Skrevet

Du bør ta en alvorsprat med sønnen din og forklare ham at det ikke er greit å filme eller ta bilde av folk når de er nakne. Det hadde vært én ting om denne jenta spradet ned gata naken, men når hun soler seg hjemme tror jeg ikke hun regner med at hun blir overvåket.

Jeg tenker også at det hadde vært synd om bilde og video av henne ble spredd, noe som kan føre til mobbing og ydmykelse.

Hvis du ikke gjør det, kan det hende han fortsetter og gjør det til en "vane", sprer det til kompiser slik at de også begynner...det er ikke en bra utvikling.

• Liker 9
Skrevet

Jeg vill faktisk tatt en prat med nabojenta og bedt hun slutte å blotte seg for mindreårige, og holde seg bak husets 4 vegger mens hun ikke har klær på seg.

Hva er dette for noe tull?

På egen eiendom kan man faktisk være så naken man bare vil. Og det er ikke blotting bare fordi det synlig for andre.

Faktisk så kan jeg, som voksen mann, løpe naken gjennom vannsprederen med en liten rosa paraply i min egen hage om jeg skulle føle for det, for det er MIN eiendom. Og har noen noe imot det, så kan de la være å se på :P

• Liker 25
AnonymBruker
Skrevet

Faktisk så kan jeg, som voksen mann, løpe naken gjennom vannsprederen med en liten rosa paraply i min egen hage om jeg skulle føle for det, for det er MIN eiendom. Og har noen noe imot det, så kan de la være å se på :P

:fnise:

Merker at jeg har lyst til å se på. :sjenert:

• Liker 18

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...