Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg kan innrømme at med riktig belysning så kan jeg se helt OK ut.

Men når jeg er ute eller i et rom hvor dagslys kommer inn gjennom vinduet, ser jeg ut som et monster. Jeg sliter med røde prikker (arr) over hele ansiktet som jeg ikke får sminket helt bort samt store porer, poser under øynene og generelt stygg hud, og alt blir så tydelig i sterkt lys.

Jeg oppdaget det først for noen dager siden (jeg ser aldri på meg selv når jeg er ute, er så redd for å miste det resterende av selvtilliten min), men jeg gjorde det altså her om dagen. Nå tør jeg nesten ikke gå ut igjen.

Jeg vet ikke hva jeg skal gjøre :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pleier du huden din?

Jeg ville iallefall startet med vanlig hudpleie. Rens, dagkrem og nattkrem.

Om du vil gå litt hardere til verks ville jeg gått for pensling eller kjemisk peeling. Dette vil gjøre huden værre en stund, men er helt klart det du vil få best resultater med.

Om du ikke vil gå fult så drastisk til verks, ville jeg brukt et godt serum, gjerne med glycolsyre, og en nattkrem med fokus på heling av huden og bleking av arr i tilleg til det basice. Bruk fuktmaske ofte og pass på at huden din hele tiden er i balanse. Det vil føre til at huden din heler seg raskere.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg pleier huden med gode produkter som egentlig skal hjelpe, ja. Men det ser ikke ut til å virke.

Skal lese mer om pensling og kjemisk peeling, for jeg begynner å bli deseprat etter hjelp. Takk for svar :)

TS

Skrevet

A-vitaminsyre. :sjenert:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...