Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tenkte å ta en tur inn til Oslo i dag for å høre på litt konserter. Andre som skal? Hva er kult å se? Alle bandene er ukjente for meg.

Drar i så fall inn med minstesøster på 14, så må tenke litt på det og. Flere av stedene har vel aldersgrense og/eller passer seg ikke for en 14-åring? Så det beste er vel utendørskonsertene regner jeg med :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skal. Står øyeblikkelig på farten ut døren.

Tenker jeg starter på Birkelunden, siden det er på veien mot sentrum. Ellers blir det Christiania torv, og en tur innom Jaeger, Emil & Samuel, og sikkert flere. Skal møte en del venner, så for meg er det relativt åpent da vi alle må bli enige om en rute.

Utrolig mye bra musikk, og været er jo helt knall. Kan ikke sitte hjemme på en slik dag.. :)

Gjest norah
Skrevet

Tenkte å ta en tur inn til Oslo i dag for å høre på litt konserter. Andre som skal? Hva er kult å se? Alle bandene er ukjente for meg.

Drar i så fall inn med minstesøster på 14, så må tenke litt på det og. Flere av stedene har vel aldersgrense og/eller passer seg ikke for en 14-åring? Så det beste er vel utendørskonsertene regner jeg med :)

Jeg skal, men slik jeg forstår det er det endel som er flyttet innendørs pga streik. Det gjelder Parkteateret, Mono og....en til....husker ikke.

Den ved Tilt er og avlyst.

Ellers tror jeg mye går som vanlig såfremt det ikke blir behov for vakter.

AnonymBruker
Skrevet

Håper dere alle fikk en flott musikkfest.

Selv fikk jeg med meg 5 scener på 12 timer, med ukjent antall band. Akkurat inn døra hjemme nå, småfull og sliten. Men det var absolutt verdt det, :)

Skrevet

Vi koste oss i byen vi og! :)

Satt for det meste på Christiania Torg, fikk med oss Benedicte Brænden, Lady Moscow og Caroline & The Treats. Stilig musikk alt sammen. Så fikk vi av gårde for å kjøpe litt mat, og så hørte vi på Maggie Duttie før vi dro hjem.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...