AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Skal en tur til Amsterdam i sommer, og hørte noen nevnte at man med norwegian ikke hadde tilgang til taxfree shoppingen på schipol fordi de flyr fra pir H. Regner med noen her inne har benyttet samme flyselskap til denne destinasjonen og kan svare meg på det?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 De gangene jeg har flydd Norwegian fra Amsterdam har det vært så og si ingenting å kjøpe etter sikkerhetskontrollen. Men du kan kjøpe alkohol fra andre butikker og be dem forsegle.
kissmequick Skrevet 3. juni 2012 #3 Skrevet 3. juni 2012 Klm pleier ofte å være like billige som norwegian, og mye greiere:) Ellers så får du jo uansett tilgang til en liten tax-free, pluss den i ankomsthallen på gardemoen.
Drømmespill Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 jeg fløy med norwegian i november til amsterdam, og hadde tilgang til tax-free.
Gjest Bella90 Skrevet 4. juni 2012 #5 Skrevet 4. juni 2012 Jeg var i Amsterdam i februar og ble veldig skuffet da vi kom gjennom sikkerhetskontrollen og skulle lete etter taxfree. Det sto 2-3 små hyller der med ting du kunne kjøpe. Men du kan jo alltids handle på taxfree på Gardemoen når du kommer til Norge igjen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå