AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 Hei! Jeg vurderer å ta prosjektledelse, men står mellom tre valg. (klikk på link for info) Prosjekledelse 30 poeng hos NKS, nettbasert med fremmøteeksamen Prosjektledelse 10 poeng hos NKS, nettbasert med fremmøteeksamen Prosjektledelse 7,5 poeng hos BI, undervisningstimer samt hjemmearbeid Har dere erfaring med noen av disse kursene, eller andre tips å komme med? Må jeg være kjempestrukturert for å gjennomføre et kurs som er 100% opp til meg selv (NKS) ? Har 30 poeng med hjemmestudier via NKS mye mer tyngde enn 7.5 poeng med fremmøte i undervisningstimer hos BI?
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 30 stp er ganske mye mer enn 7,5 ja. 30 stp er et halvår med fulltidsstudier. Har ikke noe erfaring fra NKS, men går på BI og er veldig fornøyd. Hvor er det snakk om å ta det, i så fall? (Bergen, Oslo eller hvor? )
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 Takk for svar! NKS blir jo hjemmefra, med eksamen i Oslo. BI blir enten Oslo eller Drammen. Har 7.5 poeng noen verdi i det hele tatt? TS
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 NKS har liten verdi i arbeidslivet. Jeg hadde klart valgt BI. Målet ditt med å ta faget er vel uttelling i forhold til jobb? Der stiller NKS nederst.
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 BI Oslo har en vanvittig dyktig foreleser i prosjektledelse som heter Sven Tharaldsen (eller noe i den duren). Hvis kurset er med han hadde jeg ikke tvilt et sekund
Mamma1 Skrevet 3. juni 2012 #6 Skrevet 3. juni 2012 Hadde tatt BI, ikke fordi det er BI, men fordi det er forelesninger.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #7 Skrevet 3. juni 2012 NKS har liten verdi i arbeidslivet. Jeg hadde klart valgt BI. Målet ditt med å ta faget er vel uttelling i forhold til jobb? Der stiller NKS nederst. Selv om eksamen arrangeres av Markedshøyskolen og eksamenspapirene utstedes derfra? TS
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #8 Skrevet 3. juni 2012 Selv om eksamen arrangeres av Markedshøyskolen og eksamenspapirene utstedes derfra? TS Det kommer ikke til å stå at du har studert på NKS. Det er markedshøyskolen nks sammarbeider med, eksamenspapirene dine får du fra markedshøyskolen. NKS er bare en slags hjelp. Du er student på MHS.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #9 Skrevet 3. juni 2012 BI er vel bedre ansett enn nks, men 7.5 stp har ikke noe verdi i seg selv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå