AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #1 Skrevet 2. juni 2012 En tråd for oss som skal trene i løpet av sommeren. En motivasjons- og inspirasjonstråd. Jeg skal trene i dag, 1 time med spinning, etterfulgt av 40 min med styrketrening for overkroppen. Hva skal dere andre trene?
Rumleskaft Skrevet 2. juni 2012 #2 Skrevet 2. juni 2012 Idag blir det 10 min oppvarming, styrke, og 30 min på mølla etterpå
i_hate_fat Skrevet 2. juni 2012 #3 Skrevet 2. juni 2012 Bra og motiverende tråd! Ikveld skal jeg prøve å få løpt til motbakkeintervaller, evt tatt en joggetur :-)
Frk Lakrispipe Skrevet 2. juni 2012 #4 Skrevet 2. juni 2012 Jeg skal begynne på 30 DS igjen. Wish me luck!!
Rumleskaft Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Jeg skal begynne på 30 DS igjen. Wish me luck!! Good luck! 1
AnonymBruker Skrevet 2. juni 2012 #7 Skrevet 2. juni 2012 Flott! Jo flere jo bedre. Treningen gikk flott i dag. I morgen er det fridag, og på mandag er det styrketrening. Gleder meg til å få i gang sommerformen
Zakuro Skrevet 2. juni 2012 #8 Skrevet 2. juni 2012 Skal også trene i sommer:) Skal løpe i skogen, sykle på naturstiene og svømme i sjøene^^, I morra blir det MINST 30 min med jogging:)
OPIgirl Skrevet 3. juni 2012 #9 Skrevet 3. juni 2012 Jeg greier ikke å dy meg, men hva søren er greia med sommertrening? Hvorfor ikke trene hele året 1
Miah Skrevet 3. juni 2012 #10 Skrevet 3. juni 2012 ^ Tror nok det handler om at mange dropper treningen om sommeren. Man har ikke lenger faste rutiner, og det frister mye mer å grille på stranden enn å løpe i skogen. Tipper tråden er til for å forsøke å holde motivasjonen opp blant de som forsøker å trene i sommer også. 2
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #11 Skrevet 3. juni 2012 Jeg greier ikke å dy meg, men hva søren er greia med sommertrening? Hvorfor ikke trene hele året Selvsagt skal man trene hele året. Mitt inntrykk og erfaring er at det er vanskeligere å få til treningen om sommeren fordi det er så mye annet som skjer. Derfor kunne kanskje en slik tråd være en motivator for oss som ikke ønsker å slakke på treningen i sommer.
OPIgirl Skrevet 3. juni 2012 #12 Skrevet 3. juni 2012 Selvsagt skal man trene hele året. Mitt inntrykk og erfaring er at det er vanskeligere å få til treningen om sommeren fordi det er så mye annet som skjer. Derfor kunne kanskje en slik tråd være en motivator for oss som ikke ønsker å slakke på treningen i sommer. Det får vi håpe:-)
Strawberrygirl Skrevet 3. juni 2012 #13 Skrevet 3. juni 2012 jeg håper også at jeg skal klare å holde treningen i samme rutine! Sliter med å komme inn i treningsrutiner, og håper ikke sommeren ødelegger den fine rutina jeg har nå! I dag har jeg løpt 40 min på mølla og trent styrke etterpå
MissKissis Skrevet 3. juni 2012 #14 Skrevet 3. juni 2012 Skal også opprettholde treningen,også når jeg er på ferie I dag har jeg trent 1 økt med 30ds level 3 og 1 økt med killer buns and thighs,pluss noen mageøvelser.
AnonymBruker Skrevet 3. juni 2012 #15 Skrevet 3. juni 2012 Jeg har ikke tilgang til treningssenter i sommer så det blir dårlig med styrketrening på meg. Men til gjengjeld skal jeg sykle og gå mye mer på fjellet enn jeg har gjort siste året!
LittleJ Skrevet 3. juni 2012 #16 Skrevet 3. juni 2012 Blir nok mest sykling på meg i sommer! Trener mer styrke om vinteren, men skal ta styrke en gang i uka i sommer. Syns egentlig det er lettest å trene om sommeren jeg, kan bare hive seg på sykkelen =) Til nå har jeg sykla opptil ei mil bare, skal legge på litt denne uka, men en mil på sykkelen et par-tre ganger i uka klarer vel de fleste få tid til?
Klips Skrevet 3. juni 2012 #17 Skrevet 3. juni 2012 (endret) Jeg kjører litt tung styrke nå før sommeren, for blir så innmari fast i fisken av det Har ikke trent i dag, men skal ta en runde i morgen. Mitt supertriks er at jeg starter en løpekonkurranse på jobb før sommerferien - flest kilometre logget (endomondo/nike+ el.l.) - da skal jeg love at konkurranseinnstinktet faktisk får meg til å løpe hjem fra grillfest! (Muligens ikke så bra treningsmessig akkurat det, men dere ser poenget ) Jeg har f.eks. pest meg rundt på greske øyer i 40+ pga dette. Det må ha vært mine tregeste joggeturer noensinne, men samtidig fikk jeg se mye rundt på øyene jeg ikke ellers ville kommet borti, så jeg angrer absolutt ikke! Endret 3. juni 2012 av Klips
Fantomina Skrevet 4. juni 2012 #18 Skrevet 4. juni 2012 Har to dager igjen i studiebyen før jeg reiser hjem til foreldrene mine for sommeren. Her løper og sykler jeg, pluss at jeg trener mye og tung styrke. Hjemme blir det for det meste sykling og fjellturer. Går omtrent én time på fjellet hver dag, mer når det er fint vær og/eller jeg har fri. Har hantler med utskiftbare vektskiver hjemme, så det blir litt styrke. Fordi det er svindyrt å trene på senter bytter jeg det ut med naturen.
AnonymBruker Skrevet 4. juni 2012 #19 Skrevet 4. juni 2012 Har trent styrke for hele kroppen i dag. Deilig!
Klips Skrevet 5. juni 2012 #20 Skrevet 5. juni 2012 Styrke her også. Gikk ned til 5x5 reps. Helt kjørt etterpå Fri i dag, løpetur onsdag. Dessuten skal jeg sykle til jobb så ofte som overhodet mulig i sommer. Og leke med barna på trampoline, rockering, hoppetau, rollerblades. Tror ikke jeg kommer til å ta med joggetøy på utenlandsturen i år? Skal til en by.. men samtidig er det noe med å få sett seg om på tur. Kan heller trene: yoga ettbens knebøy, spensthopp/hoppe opp på ting, pushups, dips, mage - nok av styrkeøvelser man ikke trenger utstyr til selv om man er vant til å løfte tungt
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå