Gå til innhold

Redd for at han ikke vil like meg, når han får høre at...

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det er en gutt jeg møtte for noen uker siden og vi har møttes 4 ganger. Før har jeg alltid trekket meg unna etter et par møter, fordi jeg VET at når vi blir ordentlig kjent kommer han til å gå.

Jeg er nå 18, har hatt spiseforstyrrelser og depresjoner i 6 år.

Det er ikke lett å se det på meg nå, fordi jeg alltid later som at jeg er glad. Vekten er ganske normal, ikke frivillig, men på grunn av medisiner. Jeg har fått dødsdom tre ganger dette året, fordi jeg har tatt for mange av medisinene mine ( da jobber alle organene i kroppen kjempe fort = går ned i vekt)

Først og fremst er jeg livredd for reaksjonen hans hvis han får vite det, eller ser det.

Jeg frykter at hvis han ser meg naken ( noe som mest sannsynlig ikke skjer, fordi det er det skumleste jeg kan tenke meg) blir han kvalm av at magen min ikke er helt flat.

Tror du han vil være forståelsesfull og ikke synes fortiden ( delvis nåtiden) min er ekkel?

Videoannonse
Annonse
Gjest Eline:)
Skrevet (endret)

Slettet det jeg :ball:

Endret av Eline:)
  • Liker 1
Skrevet

Kjære deg. Tviler på at en gutt bryr seg om du har flat mage eller ei. Isåfall er han ikke noe å spare på!! Forferdelig trist å lese om de siste 6 årene dine. Håper du har et stort støtteapparat rundt deg!

Hææ ?? Hvorfor svarer du deg selv ? Er ikke du starteren av tråden? :klo:

AnonymBruker
Skrevet

Hææ ?? Hvorfor svarer du deg selv ? Er ikke du starteren av tråden? :klo:

Eller så har Eline kuppet tråden til TS.

Skrevet

Eller så har Eline kuppet tråden til TS.

Ja, det kan også hende. Uansett merkelig oppførsel

Skrevet

Hei! det var ikke meningen, er ny her og angret på innlegget hvis noen søker opp navnet mitt på google etc. Klarte ikke slette den, derfor skulle jeg prøve å få fram at det ikke var jeg som skrev det.Takk for hyggelige svar på den andre tråden. Skal prøve mer å få slettet det. Beklager igjen, var ikke meningen!

Skrevet (endret)

Trengte vel ekstra back-up? :lol:

edit: var for treig i min smileyjakt. Så godt som ingen jenter har helt flat mage, så det er ingenting å bekymre seg over :) Lykke til! Og hvis du spør moddene litt snilt, er det nok en av de som vil slette den for deg :)

Endret av melly666
Skrevet

Trengte vel ekstra back-up? :lol:

Haha nå ble jeg kjempe flau, teite meg.. Kan noen fortelle meg hvordan jeg sletter tråder? Og nå fikk jeg lyst til å slette brukeren min også :takke:

Skrevet

Haha nå ble jeg kjempe flau, teite meg.. Kan noen fortelle meg hvordan jeg sletter tråder? Og nå fikk jeg lyst til å slette brukeren min også :takke:

Les min edit :) Og tror ikke man får slettet på egen hånd, men hvis du raporterer tråden til moderatorene så vil de nok etterkomme dine ønsker :)

Skrevet

Ikke tenk på det, Eline! Jeg så ut som et spørsmålstegn først, men jeg skjønner grunnen til at du gjorde det :) men kan ikke du bare følge det rådet du nettopp ga til deg selv i begynnelsen her ? :fnise:

Om at du ikke har feit mage

Skrevet

Ja, det kan også hende. Uansett merkelig oppførsel

:sad: Sorri!

Skrevet

Vel, menn har ulik smak. Så det er

1 prosent sjanse for at han elsker deg akkurat sånn som du ser ut.

5-20 prosent sjanse for at han tenner på deg uansett hvordan du ser ut.

25 prosent sjanse for at han liker deg.

30 prosent sjanse for at han liker noe ved deg, og liker noe annet ved deg mindre.

60 prosent sjanse for at han driter i om magen din buler inn eller har noen valker.

30 prosent sjanse for at hen ikke tenner på deg, men venninna di.

20 prosent sjanse for at han ikke liker deg.

5 prosent sjanse for at han avskyr deg, og synes du er ekkel.

20 prosent sjanse for at han avtennes av utseendet ditt - fordi du ikke er mann.

20 prosent sjanse for at han synes utseendet ditt er greit nok, men skygger unna fordi det blir for mye pes med alle problemene og "issuene".

Sånn omtrent, hvis du stiller hundre gubber på rekke og rad foran ei vilkårlig jente.

Hvorfor skulle du være så mye bedre eller verre enn andre?

Viser han tegn til å logre med halen i din nærhet, liker han deg. Sånt påvirkes ikke nevneverdig av om du har på klær eller ei.

• Liker 2
Skrevet

Ikke tenk på det, Eline! Jeg så ut som et spørsmålstegn først, men jeg skjønner grunnen til at du gjorde det :) men kan ikke du bare følge det rådet du nettopp ga til deg selv i begynnelsen her ? :fnise:

Om at du ikke har feit mage

:):)

Haha ja, ser ut som jeg er min egen psykolog over der ja.Nei vet du hva, jeg tror jeg kaster meg ut i det.Hvis han ikke vil være med meg på grunn av det, får det så være. ( nå sikter jeg mest på problemene jeg har hatt tidligere)

• Liker 1
Skrevet (endret)

:):)

Haha ja, ser ut som jeg er min egen psykolog over der ja.Nei vet du hva, jeg tror jeg kaster meg ut i det.Hvis han ikke vil være med meg på grunn av det, får det så være. ( nå sikter jeg mest på problemene jeg har hatt tidligere)

Sånn skal det låte, ja :jepp::5:

Endret av violet92
Skrevet

Vel, menn har ulik smak. Så det er

1 prosent sjanse for at han elsker deg akkurat sånn som du ser ut.

5-20 prosent sjanse for at han tenner på deg uansett hvordan du ser ut.

25 prosent sjanse for at han liker deg.

30 prosent sjanse for at han liker noe ved deg, og liker noe annet ved deg mindre.

60 prosent sjanse for at han driter i om magen din buler inn eller har noen valker.

30 prosent sjanse for at hen ikke tenner på deg, men venninna di.

20 prosent sjanse for at han ikke liker deg.

5 prosent sjanse for at han avskyr deg, og synes du er ekkel.

20 prosent sjanse for at han avtennes av utseendet ditt - fordi du ikke er mann.

20 prosent sjanse for at han synes utseendet ditt er greit nok, men skygger unna fordi det blir for mye pes med alle problemene og "issuene".

Sånn omtrent, hvis du stiller hundre gubber på rekke og rad foran ei vilkårlig jente.

Hvorfor skulle du være så mye bedre eller verre enn andre?

Viser han tegn til å logre med halen i din nærhet, liker han deg. Sånt påvirkes ikke nevneverdig av om du har på klær eller ei.

Fint innlegg! Jeg får bare ta sjansen, så får det briste eller bære!

• Liker 2
Skrevet

Ingen er perfekte og HVEM sa at flat mage er fint? Noen KAN faktisk mene at det ikke er så fint.. :jepp: Du er helt sikkert perfekt akkurat slik du er og om han ikke liker det, så er det hans problem :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...