Gjest Eline:) Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Det er en gutt jeg møtte for noen uker siden og vi har møttes 4 ganger. Før har jeg alltid trekket meg unna etter et par møter, fordi jeg VET at når vi blir ordentlig kjent kommer han til å gå. Jeg er nå 18, har hatt spiseforstyrrelser og depresjoner i 6 år. Det er ikke lett å se det på meg nå, fordi jeg alltid later som at jeg er glad. Vekten er ganske normal, ikke frivillig, men på grunn av medisiner. Jeg har fått dødsdom tre ganger dette året, fordi jeg har tatt for mange av medisinene mine ( da jobber alle organene i kroppen kjempe fort = går ned i vekt) Først og fremst er jeg livredd for reaksjonen hans hvis han får vite det, eller ser det. Jeg frykter at hvis han ser meg naken ( noe som mest sannsynlig ikke skjer, fordi det er det skumleste jeg kan tenke meg) blir han kvalm av at magen min ikke er helt flat. Tror du han vil være forståelsesfull og ikke synes fortiden ( delvis nåtiden) min er ekkel?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Huff! blir lei meg når jeg hører hvordan du har det! Men du er verdifull akkurat slik som du er! og om han bryr seg om deg og vil treffe deg igjen så syns han akkurat det samme! :-) Om dere møtes litt oftere, så kan du jo kanskje fortelle han hvordan du har det? Og om han er verdt å samle på så støtter han deg nok, og hjelper deg igjennom det! :-) Men husk alltid, at du er fin som du er! Vi er alle bare mennesker, og vi har alle våre fine sider og kanskje litt dårlige sider(tenker vi hvertfall selv). Men det er jo det som gjør deg til et helt menneske! Tenk om alle skulle vært like og feilfrie, da ville det vært kjedelig! Han har helt sikkert sine "baksider" han også, som han er redd for at du ikke vil like. Jeg tror ikke at han syns at verken fortiden eller nåtiden din er ekkel! Lykke til!
Gjest Maneater? Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Hvis han virkelig liker deg, så burde det ikke stoppe han. Med mindre du hele tiden snakker negativt om deg selv, da legger han mere merke til alt du ikke liker. Om du ikke har flat mage, så har han nok allerede lagt merke til det :gjeiper:
violet92 Skrevet 1. juni 2012 #4 Skrevet 1. juni 2012 Så trist dette var å lese Jeg syntes at du skal sette deg ned med han og fortelle han hvordan situasjonen er. Fortell han om det og hvordan det påvirker deg i hverdagen. Da får han et realt valg om han vil fortsette å treffe deg eller ikke. Vil han fortsette, så ja, da har du funnet en som virkelig er interessert i deg Du behover ikke være redd for at han blir kvalm av magen din. Han greier å se størrelsen din gjennom klærene og det er jo åpenbart at han liker det han ser, siden han fortsetter å møte deg. Tenk deg ,TS, at han går ut med deg fordi det er noe med deg han virkelig liker
Steinar40 Skrevet 2. juni 2012 #5 Skrevet 2. juni 2012 Det er en gutt jeg møtte for noen uker siden og vi har møttes 4 ganger. Før har jeg alltid trekket meg unna etter et par møter, fordi jeg VET at når vi blir ordentlig kjent kommer han til å gå. Jeg er nå 18, har hatt spiseforstyrrelser og depresjoner i 6 år. Det er ikke lett å se det på meg nå, fordi jeg alltid later som at jeg er glad. Vekten er ganske normal, ikke frivillig, men på grunn av medisiner. Jeg har fått dødsdom tre ganger dette året, fordi jeg har tatt for mange av medisinene mine ( da jobber alle organene i kroppen kjempe fort = går ned i vekt) Først og fremst er jeg livredd for reaksjonen hans hvis han får vite det, eller ser det. Jeg frykter at hvis han ser meg naken ( noe som mest sannsynlig ikke skjer, fordi det er det skumleste jeg kan tenke meg) blir han kvalm av at magen min ikke er helt flat. Tror du han vil være forståelsesfull og ikke synes fortiden ( delvis nåtiden) min er ekkel? Tror du bare bør glemme alt som heter gutter i øyeblikket. Først og fremst må du få problemene dine under din kontroll. Hvis du ikke allerede går til psykolog så er det første du skal gjøre nå. Lykke til! 1
Kosemose Skrevet 2. juni 2012 #6 Skrevet 2. juni 2012 Kjære Trådstarter Jeg stenger denne tråden nå og vil gjerne formidle telefonnummeret til IKS, 22 94 00 10. Her sitter det mennesker med både kompetanse og erfaring, og som kan gi deg gode og nyttige råd på veien. Vennlig hilsen Kosemose (mod)
Anbefalte innlegg