Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2004 #1 Skrevet 3. februar 2004 Hei, her er jeg. Nå har jeg endelig registrert meg etter mye sniklesing. Fint med et sted man kan få gode tips og råd. Bryllupet vårt står i august, men i forhold til de fleste her inne har vi kommet veldig kort med forberedelsene. Egentlig er det bare forloverne som er helt i boks. Ellers venter vi på tilbakemeldinger fra lokalene. De har en spesiell ordning med søknader, så nå venter vi spent på svar. Kirken vi skal gifte oss i har ikke så mange vielser, så der er det ikke noe problem. Innimellom blir jeg litt stressa når jeg leser om alle dere som har menyen og alle detaljer i boks ti måneder før bryllupet, men egentlig så har jeg jo god tid. Fortsatt over et halvt år til bryllupet! Ingeline
Gjest Tex Skrevet 3. februar 2004 #2 Skrevet 3. februar 2004 Velkommen i gjengen! Dato, takk.....? :blunke: (Må føre deg opp i statistikken vår vettu....)
Arwen Skrevet 3. februar 2004 #3 Skrevet 3. februar 2004 Velkommen hit. Jeg er en av de som har planlagt lenge, men det har skjedd så mye rart den siste uken at jeg er utrolig glad for det har hatt en meget lang blåmandag for å si det sånn :-? Skal ikke skremme deg noe. Kos deg med planleggingen :D
Ingeborg Skrevet 3. februar 2004 #4 Skrevet 3. februar 2004 Hei og velkommen fra en annen augustbrud!
blåveis Skrevet 3. februar 2004 #5 Skrevet 3. februar 2004 Velkommen!! Og ta det med ro; det er mange som ikke har alle planene klar flere måneder før.. Her inne finnes det folk som planlegger digre bryllup (etter min mening, da i alle fall) og folk som planlegger vielser så små at de knapt kan kalles "brullup" (som meg ) Lykke til!!
Gjest MrsL Skrevet 3. februar 2004 #6 Skrevet 3. februar 2004 Velkommen til oss. Ikke stress med at du ser flere som har kommet langt i planleggingen. Du rekker ditt bryllup fint i ditt tempo. Her er det mange ideer og morsomheter å se, so join us
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2004 #7 Skrevet 3. februar 2004 Hei igjen. Jeg er egentlig ikke så veldig stressa, for vi har snakket mye om hvordan vi vil ha det, og har egentlig gjort en del, selv om lite er helt i boks. Datoen er blant de tingene som ikke er i boks, men det er fordi lokalene ikke er helt i orden ennå. Det blir ihvertfall i august. Dette går så greit at! :D Og brudekjolejakten er i gang.
Jeanine Skrevet 3. februar 2004 #8 Skrevet 3. februar 2004 Jeg er også en av de som ikke har vært her så lenge og hadde veldig lite klart før jeg meldte meg inn her. Men skal si det har tatt seg opp! :D har blitt veldig inspirert av alle her så nå begynner det meste med planleggingen å falle på plass! Her er det masse tips og råd å få! :blunke:
Gjest Tabby Skrevet 3. februar 2004 #9 Skrevet 3. februar 2004 Heisann og velkommen til oss. Gratulerer med satt dato og folovere i boks. Det var det første vi ordnet også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå