Gjest Eline:) Skrevet 1. juni 2012 #1 Skrevet 1. juni 2012 Heihei! Jeg er ny her, håper jeg poster det på riktig sted Jeg hadde eksamen i sidemål i dag. Etter 5 timers intensiv jobbing oppdager jeg når jeg kommer hjem at jeg har prestert å skrive feil oppgavenummer. Under oppgavenummeret har jeg skrevet en relevant overskrift slik at sensor ikke kan unngå å se hvilken oppgave jeg egentlig mente å skrive, oppgave 2. Tror dere at det er strykgrunnlag?
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2012 #2 Skrevet 1. juni 2012 Er oppgaven du skrev kjempedårlig, så kan det at du skrev feil nummer på oppgaven veie mot karakeren stryk. Er oppgaven din ok eller bedre, er det ingen grunn til å tro at dette skulle være noen grunn til å stryke deg. Mennesker gjør feil, det er det noe sensor også vet
Gjest Eline:) Skrevet 1. juni 2012 #3 Skrevet 1. juni 2012 Er oppgaven du skrev kjempedårlig, så kan det at du skrev feil nummer på oppgaven veie mot karakeren stryk. Er oppgaven din ok eller bedre, er det ingen grunn til å tro at dette skulle være noen grunn til å stryke deg. Mennesker gjør feil, det er det noe sensor også vet Takk for svar
Porcelain Skrevet 3. juni 2012 #4 Skrevet 3. juni 2012 Ta kontakt med eksamenskontoret så fort som mulig!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå