Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva kan man forvente som ufaglært assistent/ansatt på gamlehjem/pleiehjem, og bosenter for psykisk/fysisk utviklingshemmede?

Jeg forstår at vaktordning har noe å si, men sånn generelt? Snakker vi 14000 i mnd (som jeg har lest at assistenter i barnehagen får)?

Videoannonse
Annonse
Gjest Eline:)
Skrevet (endret)

Hva kan man forvente som ufaglært assistent/ansatt på gamlehjem/pleiehjem, og bosenter for psykisk/fysisk utviklingshemmede?

Jeg forstår at vaktordning har noe å si, men sånn generelt? Snakker vi 14000 i mnd (som jeg har lest at assistenter i barnehagen får)?

Hei. Jeg har jobbet litt på bo og behandlingshjem. Der hadde jeg en fastlønn på 130 i timen, fikk litt ekstra (rundt 30 kr per time) i helgen og etter kl 5 :)

Endret av Eline:)
Skrevet

Jeg fikk 130 kr timen. Også tror jeg det var 35 kr/t i kveldstillegg (etter 17) og 25 kr/t i helgetillegg.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg jobber som ufaglært i hjemmesykepleien. Har 130 kroner i timen i grunnlønn, og så har jeg vel 35 kr i kveldstillegg og 45 kroner i helgetillegg (eller var det omvendt?).

Skrevet

Jobber dere som har svart i kommunen?

Jeg skal ha en sommerjobb som hjemmehjelp for et senter, som er under kommunen.

Jeg er også ufaglært, og håper at jeg får 130kr i timen. Er det minstelønn for denne typen arbeid?

Spent, det er min første jobb og har ikke noe som helst å gjøre med mine interesser og hva jeg studerer! Men har lyst å jobbe.. ;)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har 144,- i timen før tillegg.

Skrevet

jeg har 136 mener jeg å huske. Har nok minstelønn siden jeg bare har jobbet i tre år. Rykker vel opp etter fire år. MEN det er forskjell fra kommune til kommune.

Skrevet

Jeg har 134 kr i timelønn, jobber på et sykehjem. 35 kr i helgetillegg og 45 kr i kveldstillegg. Lønnen kan som nevnt ovenfor variere fra kommune til kommune. Tror likevel at dette er rundt det du kan forvente :) Vanskelig å si hvor mye du får utbetalt, det kommer an på hvor mye du jobber og skattetrekk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...