Arwen Skrevet 3. februar 2004 #1 Skrevet 3. februar 2004 Har fått korsettet jeg skal ha under brudekjolen i dag. Desverre passet det ikke, så jeg skal bytte det i mindre størrelse. Noen som aner hvordan det foregår? Jeg tenker mest på med tanke på tollavgifter ++ Regner med at delen med at jeg får ett nytt tilsendt fra VS går greit.
*Lisa* Skrevet 4. februar 2004 #2 Skrevet 4. februar 2004 Regner med at du har fått beskjed om å fortolle? (Hvis du ikke har det er det jo bare å sende det tilbake). Den korrekte måten å gjøre det på -for å slippe å betale mva for begge korsettene- er å fylle ut eksportskjema før du sender det tilbake. Tror du må møte opp på et tollsted for å gjøre det...(?) Den enkleste måten å gjøre det på er å betale tollen for det korsettet du har fått, sende det tilbake, lukke øynene og betale avgiften på nytt når du får det nye tilsendt. Dyrere, men enklere. Ta en telefon til infosenteret, Tollregion Oslo og Akershus ( www.toll.no - privatperson - kontakt oss) og spør i vei, jeg har fått fin hjelp der før. Lykke til! *Lisa*
Arwen Skrevet 4. februar 2004 Forfatter #3 Skrevet 4. februar 2004 Har faktisk ikke fått noen som helst toll lapp på det jeg fikk, tror uansett jeg velger den enkleste veien. Orker ikke stresse med dette.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå