Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde knapt spist og drukket 1/3 av menyen som kostet meg ca. 100 før vi måtte evakuere. Kan jeg kreve gratis mat eller rabatt imorgen?

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker jeg jobbet på kafe på et kjøpesenter da jeg var yngre. Brannalarmen gikk av og til, brant ikke men alle kundene måtte ut. De kundene som kom tilbake til kafeen da vi kunne gå inn igjen fikk ny mat.

Synes ikke du kan komme tilbake dagen etter, hvordan skal de som jobber der vite at du faktisk var der. I tillegg synes jeg at det blir litt teit å skulle kreve penger/avslag dersom det faktisk brant, finnes viktigere ting her i verden...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

hvorfor ikke bare ta med maten å gå ut?

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Jeg husker jeg jobbet på kafe på et kjøpesenter da jeg var yngre. Brannalarmen gikk av og til, brant ikke men alle kundene måtte ut. De kundene som kom tilbake til kafeen da vi kunne gå inn igjen fikk ny mat.

Synes ikke du kan komme tilbake dagen etter, hvordan skal de som jobber der vite at du faktisk var der. I tillegg synes jeg at det blir litt teit å skulle kreve penger/avslag dersom det faktisk brant, finnes viktigere ting her i verden...

Vel, jeg er ganske blakk og fortsatt dritsulten. Føler jeg har krav på mat. Og vi sto der lenge før vi dro fordi brannalarmen gikk uten at de fant kilden....

AnonymBruker
Skrevet

Da burde de på burgersjappa ha tilbudt deg, og de andre kundene, ny mat, eller gitt dere gavekort dere kunne bruke der.

AnonymBruker
Skrevet

hvorfor ikke bare ta med maten å gå ut?

Skal jeg stå ute i kulda med en burger, stor pommes frites, og stor cola pluss papirsøppel?

AnonymBruker
Skrevet

Så klart du skal ha enten ny meny eller pengene tilbake. Noe annet er uhørt.

AnonymBruker
Skrevet

hjelpe meg for en bagatell! Enten tar du kontakt med de eller så glemmer du det :)

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

Skal jeg stå ute i kulda med en burger, stor pommes frites, og stor cola pluss papirsøppel?

Kulda? Det er sommer.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Kulda? Det er sommer.

Og i går blåste tidenes sureste vind og på ettermiddagen haglet det litt her jeg bor, så det er ikke sommer over alt.

• Liker 1
Skrevet

I den situasjonen, ja.

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Har du kvitteringen? I så fall har du jo bevis på at du var der da det brant.

AnonymBruker
Skrevet

I den situasjonen, ja.

Nope. Betaler ikke 100 spenn for noe sånt. De skylder meg mat.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Kulda? Det er sommer.

Her er det fortsatt snø og 2-... ikke ts.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Her er det fortsatt snø og 2-... ikke ts.

Men er det MaxBurger på nordpolen?

• Liker 3
Skrevet

Nope. Betaler ikke 100 spenn for noe sånt. De skylder meg mat.

Nasjonen renner over av idioter. Kom igjen, la oss ta enda et steg mot idiotsamfunnet USA og saksøk dem.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Kulda? Det er sommer.

10 grader, regn og sur vind kvalifiserer ikke som sommer, selv om kalenderen viser juni.

(Dette var opplevelsen av været et sted i Buskerud 1.juni 2012)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

10 grader, regn og sur vind kvalifiserer ikke som sommer, selv om kalenderen viser juni.

(Dette var opplevelsen av været et sted i Buskerud 1.juni 2012)

Men hvis vi tenker på samme Max, så har de vel kun det i Oslo. Så vidt jeg vet. Og der var det ikke slikt vær i går.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Men hvis vi tenker på samme Max, så har de vel kun det i Oslo. Så vidt jeg vet. Og der var det ikke slikt vær i går.

Ser ut som de har en i Lier (ifølge deres norske hjemmesider).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...