Silfen Skrevet 1. juni 2012 #1 Del Skrevet 1. juni 2012 Trine påstår det finnes en sang om Trine som er våt og kåt og sånt. Hvem, hva, hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aldrisur Skrevet 1. juni 2012 #2 Del Skrevet 1. juni 2012 Hva slags fest er du på i kveld Silfen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dolly-Duck Skrevet 1. juni 2012 #3 Del Skrevet 1. juni 2012 Jeg vet ikke om en grov cover av stygge lille trine. Men i 23 tommer av postgirobygget synger de jo; ingen er så våt som du, ingen er så kåt som du ingen er så rå som du. Kan det være den? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #4 Del Skrevet 1. juni 2012 Aldrisur- ingen fest, edru, fryser, sitter ute med trine m.fl. Dolly- nei, ikke den. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 1. juni 2012 #5 Del Skrevet 1. juni 2012 Postgirobygget har vel en låt om Trine? Mener den var et såkalt "gjemt" spor på plata (sånn leeeenge etter at siste låten var ferdig) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryvre Skrevet 1. juni 2012 #6 Del Skrevet 1. juni 2012 http://m.youtube.com/watch?v=Iqa01lfXEI0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kråkefjas Skrevet 1. juni 2012 #7 Del Skrevet 1. juni 2012 Trine påstår det finnes en sang om Trine som er våt og kåt og sånt. Hvem, hva, hvor? Hva jeg vet. http://www.youtube.com/watch?v=kMyxUO-Kov0 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #8 Del Skrevet 1. juni 2012 Ja, men det er ukke den. Hun sa det er mulig det er et annet band som har den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #9 Del Skrevet 1. juni 2012 Hva jeg vet. Den er oversendt,så får vi se om du har rett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Silfen Skrevet 1. juni 2012 Forfatter #10 Del Skrevet 1. juni 2012 Og vinneren er: Kråkefjas! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå