Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Har i 6mnd hatt en fuckfrien, han bor litt unna meg. Men vi møtes hver uke og har fantastisk sex sammen. Når vi er fra hverandre går det opp og ned på sms fronten, noen dager er det mye teksting, andre dager kanskje ingenting. Vi møtes å finner på ting sammen, alt fra turer, fotball, middag, film.. Men vi vet begge at det ender i senga til slutt. Kan holde på hele natten, og etter sex blir det en del pusking og prating. Jeg er 23, han er 34. Vi har aldri pratet om følelser, men han kan si masse fint til meg, ting som; du er pen, nydelig, flott, sexy, deilig..

Saken er den at jeg tror jeg liker han, men vet ikke om det er gjensidig. Er enkelt å bare prate med han, men er redd han skygger banen da. Med det samme vi møttes fortalte han at han trivdes som singel, men ting kan jo forandre seg? Han er også veldig opptatt av hva jeg gjør om dagene, i helgene, og de gangene jeg ikke svarer han på sms med vilje for å se hvordan han reagerer så tar han det alltid opp når vi møtes. Svarte han ikke i helga, da var han rar når vi møttes til uka, og lurte på om jeg ikke hadde noen kommentar til det han skrev. Sa bare jeg ikke hadde fått melding, da var svaret; trodde du ikke ville prate med meg :P sms praten består av en del sex meldinger, men vi kan også prate helt normalt om alt og ingenting.

Noen som har synspunkter på dette? Kan fuck friends ende som noe særiøst? Og med den aldersforskjellen? :P

Skrevet

Alderen er ikke noe jeg stusser over, men når det gjelder slike forhold så er det alltid tryggest å ta ting bokstavlig. Han sier han trives som singel, så det er nok sikrest å gå ut fra at han mener det...

Når det gjelder meldinger, å tilbringe tid sammen, at han blir fornærmet(?) av at du ikke svarer så er ikke det så merkelig heller: dere definerer dere tross alt som fuck friends. Når dere ikke har sex er det å forvente at dere er venner. ;) (slik funker min versjon, og jeg har aldri fundert videre på om han er forelsket fordi om han innimellom viser tegn på sjalusi eller behov for bekreftelse - slik er vi bare)

Om du vil avklare: spør mannen! :jepp:

Gjest Katten.
Skrevet

Dette er en vanskelig situasjon. Noen liker å være som kjærester, bare ikke kjærester. Slik at man fortsatt har friheten.

Om det skal bli noe mer, så ville jeg ihvertfall ikke tatt praten, men latt det utvikle seg naturlig. Eventuelt forholdt meg til det han sa i begynnelsen.

Skrevet

Dette er en vanskelig situasjon. Noen liker å være som kjærester, bare ikke kjærester. Slik at man fortsatt har friheten.

Om det skal bli noe mer, så ville jeg ihvertfall ikke tatt praten, men latt det utvikle seg naturlig. Eventuelt forholdt meg til det han sa i begynnelsen.

Syntes det ble litt vanskelig ja. Jeg er veldig flørtende av meg, men hver gang det begynner å bli seriøst trekker jeg meg tilbake. Så jeg er vel kanskje ikke klar til å være i noe fast enda. Akkurat som at jeg jakter på det jeg tror jeg ikke kan få, men så får jeg det. De fleste sier de tror jeg får, fordi jeg flørter og er veldig avslappende fordi jeg ikke legger så mye mellom, om dere skjønner.

Tror jeg forholder meg til det han sa i begynnelsen, også får vi se. Liker han veldig godt, fordet om jeg kanskje ikke har følelsene der. Han er en god venn. Er jo alltid trivelig å høre ting som at man er nydelig osv, og det går jo litt inn på meg hvertfall.

Takk for tips :-)

Skrevet

Alderen er ikke noe jeg stusser over, men når det gjelder slike forhold så er det alltid tryggest å ta ting bokstavlig. Han sier han trives som singel, så det er nok sikrest å gå ut fra at han mener det...

Når det gjelder meldinger, å tilbringe tid sammen, at han blir fornærmet(?) av at du ikke svarer så er ikke det så merkelig heller: dere definerer dere tross alt som fuck friends. Når dere ikke har sex er det å forvente at dere er venner. ;) (slik funker min versjon, og jeg har aldri fundert videre på om han er forelsket fordi om han innimellom viser tegn på sjalusi eller behov for bekreftelse - slik er vi bare)

Om du vil avklare: spør mannen! :jepp:

Jo, prøver å gå ut fra det han sier. Men innerst inne håper jeg nok på noe mer.

Tenker som så: hvis vi er fuck friends over tid, kanskje han vil få følelser etterhvert?

Syntes det er så merkelig at han faktisk inviterer meg på så mye mer enn bare sex. Vi finner på ting, men det ligger jo hele tiden i kortene at vi ender opp i senga.

Det du sier om meldinger, kan skjønne den :-) Men tidligere fuck friends har liksom bare tatt kontakt når dem ville ha seg noe. Det har som regel bare vært sex, ikke turer, film, mat laging osv. Han jeg har nå viser meg til og med frem til kollegaer. Skjønner bare ikke hvorfor han skal bry seg SÅ mye om hva jeg gjør i helgene når han ikke er her :P

Som sagt, jeg tør ikke spørre han, siden jeg er redd for at han skal trekke seg tilbake.

Da vil jeg heller fortsette som det er nå, også kanskje det blir oss en dag? Eller er det en teit måte å tenke på? Mange spørsmål, men jeg liker han virkelig :-)

Gjest Janus
Skrevet

Kan fuck friends ende som noe seriøst? Og med den aldersforskjellen? :P

Ja.

Ja.

:)

Skrevet

Ja.

Ja.

Jeg tør ikke leve i troen på noe, men jeg vet jeg så gjærne vil noe mer med han. Håper bare en gang han føler det samme som meg. Fordet om jeg ikke vet hva han føler for meg nå da :P Liker han hverfall veldig godt, å vil bli ordentlig kjent med han! Som sagt har vi hatt det mye gøy sammen, men i dag reiste han. Noen uker tidligere enn planlagt :-( Og siden jeg selv er bortreist var det ingenting vi kunne gjøre. Ble skikkelig lei meg, og kjente det stakk ganske godt. Hadde gleda meg så til å møte han denne uka.

Han sier han har blandede følelser med å dra, han vil jo hjem å jobbe, men samtidig vil han ikke dra uten å få møtt meg. Han sa også at han KANSKJE er tilbake her til vinteren. Han sa også at det ikke bodde så langt unna hverandre, så hvis savnet etter flørtingen ble for stor var det jo bare å ta en roadtrip, at jeg måtte si fra hvis jeg var i nærheten av der han bor, så skulle han gjøre det samme. Så fikk jeg en koselig go natt melding der det sto jeg måtte ha en god natt, drømme søtt, så ses vi igjen snart vettu :-)Husk at du er en superduper flott, snill, artig og god jente! :-)

Han bare er sånn! Skikkelig flørtepus.

Hadde faktisk tatt til vurdering å lette mine følelser for han før han dro, men nå kan jeg ikke det. Blir for dumt via sms. Håper bare han mener det han sier.

Hva tror dere ut fra det han sier?

AnonymBruker
Skrevet

Kan jeg spør... Bor han i Lillestrøm? :gjeiper:

Gjest Janus
Skrevet

Hva tror dere ut fra det han sier?

Slik du beskriver det så er det tydelig at han er snill med deg, bryr seg om deg og liker deg, men om han er interessert i å ta forholdet til et nytt nivå er vanskelig å si for noen av oss her inne.

Avstanden er kanskje også et problem?

Kanskje tenker han det samme som deg? Hvem vet?

Jeg synes det er vanskelig å gi noen konkrete råd i en slik situasjon, men dere kan vel holde kontakten selv om han ikke er i nærheten og så ser du hva som skjer?

Og som et alternativ til å tømme hele følelsesregisteret, så kan du kanskje si at du savner ham og skulle ønske han var der med deg?

:rodmer:

Lykke til!

Skrevet

Kan jeg spør... Bor han i Lillestrøm? :gjeiper:

Nei, det gjør han ikke :) Tromsø

Skrevet

Slik du beskriver det så er det tydelig at han er snill med deg, bryr seg om deg og liker deg, men om han er interessert i å ta forholdet til et nytt nivå er vanskelig å si for noen av oss her inne.

Avstanden er kanskje også et problem?

Kanskje tenker han det samme som deg? Hvem vet?

Jeg synes det er vanskelig å gi noen konkrete råd i en slik situasjon, men dere kan vel holde kontakten selv om han ikke er i nærheten og så ser du hva som skjer?

Og som et alternativ til å tømme hele følelsesregisteret, så kan du kanskje si at du savner ham og skulle ønske han var der med deg?

:rodmer:

Lykke til!

Han er veldig snill med meg, å håper han i det lengre løp vil like meg like godt som jeg liker han. Har hintet frempå på mange ting, som om at jeg kanskje har gjort LITT inntrykk, sa det på en tullete måte. Men han unngår alt slikt, derfor er sms håpløst :P Liker face to face jeg!

Avstanden ser ikke jeg på som et problem hvertfall, har bodd på samme plass før, har nå utdannet meg ferdig og kan flytte hvor som helst egentlig. Men det vet jo ikke han. Å hadde han vært interessert hadde han vel tatt opp litt slikt :-) Men han sier jo han er sjenert, uten at jeg har merket noe til det da :P

Som du sier, hvem vet... :-) Håper ikke han ser aldersforskjellen som et problem. Jeg vurderer å prate med han før jeg faller pladask, det ville jo bare vært selvpining. Er han ute etter bare flørten og sex så er det vel bedre å kutte kontakten og komme seg videre i livet. Kanskje det også slår andre veien, at han savner det osv. Eller så går bare livet videre der i gården også.

Har hvertfall fått sms og mms fra han hver dag siden han dro, vil si vi sender mer meldinger nå enn når han var her. Men da jobbet han jo for det meste, også møttes vi på kveldene.

Sier jeg at jeg savner armkroken hannes så får jeg svar tilbake om at han savner å ha meg der osv. Han gjør meg ganske forvirra :P

Takk! :-) Og takk for at du kommer med spørsmål som får det til å sirkulere litt :P Setter pris på all hjelp :-)

Gjest Gorgonzola
Skrevet

Har i 6mnd hatt en fuckfriend...., vi møtes hver uke og har fantastisk sex sammen. .. Jeg er 23, han er 34.

Noen som har synspunkter på dette? Kan fuck friends ende som noe særiøst? Og med den aldersforskjellen?

Selvsagt kan det ende opp som noe seriøst. Hallo - fantastisk sex er jo et relativt bra utgangspunkt, om enn ikke det eneste som skal til for at det blir noe "mer". Aldersforskjellen er helt uvesentlig.

Kjenn etter hva du føler, det er det viktigste - tross alt ;)

Gjest Janus
Skrevet

Takk! :-) Og takk for at du kommer med spørsmål som får det til å sirkulere litt :P Setter pris på all hjelp :-)

Du virker som en nydelig jente. Jeg liker deg. :)

Jeg liker egentlig ikke ordet fuck friend. Det høres litt vulgært ut og er en dårlig og upresis beskrivelse av noe som kan være veldig vakkert.

Min oppfatning er at tiltrekning er noe som er vanskelig eller tilnærmet umulig å skape ut av det blå. Det er imidlertid mulig å ødelegge tiltrekning. Tiltrekt av hverandre er dere selvsagt og han liker selvsagt mer ved deg enn bare kroppen din, slik du forteller historien.

Mitt råd, for hva det er verdt, er at du/dere holder kontakten og ser hva som skjer fremover.

Håper det ordner seg, enten på den ene eller andre måten.

Skrevet

Du virker som en nydelig jente. Jeg liker deg. :)

Jeg liker egentlig ikke ordet fuck friend. Det høres litt vulgært ut og er en dårlig og upresis beskrivelse av noe som kan være veldig vakkert.

Min oppfatning er at tiltrekning er noe som er vanskelig eller tilnærmet umulig å skape ut av det blå. Det er imidlertid mulig å ødelegge tiltrekning. Tiltrekt av hverandre er dere selvsagt og han liker selvsagt mer ved deg enn bare kroppen din, slik du forteller historien.

Mitt råd, for hva det er verdt, er at du/dere holder kontakten og ser hva som skjer fremover.

Håper det ordner seg, enten på den ene eller andre måten.

Ntåå, takk for det da.. :$

Enig med deg, ordet fuck friend er kanskje ikke det beste å bruke.

Men det ble slik, i all hast :-)

Jo, han må jo være tiltrukket av meg og ikke bare kroppen min med alt det han sier, tenker jeg. Men samtidig vil jeg ikke ha for store forhåpninger.

Selv etter han dro har jeg fått meldinger, å kanskje mer meldinger enn da han var her på jobb oppdrag, ligger til langt utpå natta å snakker om alt og ingenting. Savner han litt altså.. :P

Bare elsker når han ser meg i øynene når vi har sex å forteller hvor nydelig jeg er, hvor deilig det er å ha sex med meg osv. Men også godt å få samme ordene utenfor senga også!

Den "gutten" gir jeg ikke slipp på så lett. Jeg skal holde kontakten med han, og vi har allerede flere planer og veddemål som kommer til å ende med at vi MÅ møtes ;-) Han har lyst å ha meg på besøk, så håper på å møte han i helga, eller til uka :-D Også har vi en bestemt plan om 3 uker. Kanskje det fungerer å spille litt hard to get? Altså, ikke avvise han helt, men la han jobbe litt. Unngå litt av det han spør om til tider? Han grubler på ganske mye og spør masse om jeg er stille og ikke tar kontakt med han på noen dager. Da er det mange spørsmål ute å går når vi møtes. Jeg vet ikke? Men du er jo mann, og vet hvordan dere fungerer :P Ikke alltid like enkelt å skjønne seg på alt må jeg si, men dere har det vel på samme viset med oss damer :-)

Det at han har barn har kanskje også noe med at han vil være singel? Siste forholdet hannes var vist drit, så kan skjønne den. Kanskje han tenker på barnet, aldersfjorskjell osv. Har så lyst å møte han å ta en prat, eller bør jeg unngå praten og bare se hvordan ting går? :-) Kan jo hende det ødelegger alt.

Ditt råd er verdt mye! Setter som sagt pris på all hjelp, den er nyttig, uansett :-)

Skrevet

Selvsagt kan det ende opp som noe seriøst. Hallo - fantastisk sex er jo et relativt bra utgangspunkt, om enn ikke det eneste som skal til for at det blir noe "mer". Aldersforskjellen er helt uvesentlig.

Kjenn etter hva du føler, det er det viktigste - tross alt ;)

Jo, fantastisk sex er bra. Men det er ikke alt, det må jo være noe mer der også :-)

Han gir jo signaler om at han liker meg, men samtidig holder han igjen. Og det er vel pga det tidligere dritt forholdet han var i, barnet hannes, kan jo være mange grunner. Han sa jo han følte for å være singel, men det var før det tok så av som det har gjort. Så kanskje han er på tur å endre mening? Jeg har selv vært i et drit forhold, og følte det akkurat som han, men når man møter en så fantastisk person som han får man liksom troen tilbake på at det finnes ordentlige og gode gutter der ute også. Han har hvertfall endret mitt syn, og nå vil jeg jo ha ham :-)

Jeg vet hva jeg føler, og bryr meg ikke om aldersfjorskjellen, det får både min familie og venner bare forstå. Tror jo uansett at når dem ser hvor bra man har det med en person så blir det godtatt til slutt :-) Men jeg tror kanskje han tenker litt på det, vet ikke helt.. Har hvertfall sagt til han at alder bare er et tall.

Annonse
Gjest Janus
Skrevet

Kanskje det fungerer å spille litt hard to get? Altså, ikke avvise han helt, men la han jobbe litt. Unngå litt av det han spør om til tider?

Dette er et tveegget sverd som jeg anbefaler deg å være forsiktig med. Det kan sannsynligvis fungere bra på menn med lav selvtillit som er usikre på seg selv og søker anerkjennelse hos kvinner, men for min del så slår det som regel ut negativt. Jeg liker jenter som liker meg og ikke er redd for å vise det. De som er interessert i å spille spill kommer som regel ikke langt med meg, så sant jeg ikke gjennomskuer det for hva det er og skjønner at hun gjør det fordi hun selv er usikker på seg selv.

Men det er selvsagt en mellomting mellom "hard to get" og det å tømme hele registeret på en gang og servere seg selv på et sølvfat.

Å ta en prat høres litt alvorlig ut. Om dere treffes før eller siden, så kan du eventuelt gjøre litt mer tydelig hvor godt du liker han uten at det nødvendigvis blir en alvorsprat.

Skrevet

Dette er et tveegget sverd som jeg anbefaler deg å være forsiktig med. Det kan sannsynligvis fungere bra på menn med lav selvtillit som er usikre på seg selv og søker anerkjennelse hos kvinner, men for min del så slår det som regel ut negativt. Jeg liker jenter som liker meg og ikke er redd for å vise det. De som er interessert i å spille spill kommer som regel ikke langt med meg, så sant jeg ikke gjennomskuer det for hva det er og skjønner at hun gjør det fordi hun selv er usikker på seg selv.

Men det er selvsagt en mellomting mellom "hard to get" og det å tømme hele registeret på en gang og servere seg selv på et sølvfat.

Å ta en prat høres litt alvorlig ut. Om dere treffes før eller siden, så kan du eventuelt gjøre litt mer tydelig hvor godt du liker han uten at det nødvendigvis blir en alvorsprat.

Da vil jeg beskrive meg selv som en mellomting :P Jeg er ikke den som tømmer hele registret på en gang, det tar vel i grunn ganske lang tid før jeg får frem følelser i form av ord til den jeg liker. Men tror det kan vises ganske godt på meg når jeg liker noen. Klarte jo ikke holde øynene mine unna han i begynnelsen, vi satt på skrått overfor hverandre og sendte blikk, etter det begynte vi småflørtingen. Kjekt han liker fotball, men ikke samme lag som meg. Så hadde vi jo noe å "mobbe" hverandre for :P som ballet på seg ganske mye ;-) EN gang har jeg prøvd den hard to get greia, da ville han møte meg, men sa jeg ikke viste om jeg hadde tid. Han ble litt lei seg siden han hadde friuke uka etter og gjerne ville møte meg før den, så etterhvert sa jeg at jeg skulle ta meg tid, vi møttes, spiste, så film, prata, hadde det veldig koseli. Det ble selvfølgelig litt tafsing, vi ble begge kåt, men greia var at jeg hadde mensen, det sa jeg ikke til han, så tok den der: kommer du tilbake hit etter friuka de? Han trodde og håpet det, men ingenting er sikkert i jobben hannes. Så jeg sa at jeg hadde skikkelig lyst på han, men han måtte komme tilbake for å få noe, så det ble ikke noe den kvelden, men han ordnet faktisk slik at han fikk komme tilbake ;-)

Da dropper jeg praten, og prøver på det du sier. Fordet om jeg kanskje tror han har lest meg for lenge siden :P Men om han det har, så bør jo ikke dette være bare sex for han, for da vet han jo jeg kommer til å bli såret. Og den gutten tror jeg ikke vil såre noen. Med mindre han er ulv i fåreklær, noe jeg ikke tror! En annen ting, det virker som han har lyst å kysse meg av og til, men tror ikke han tør? Så jeg tok initiativet til det under sex en gang, det gikk laaang tid før han tok initiativet, og han har faktisk gjort det 3 ganger siden, men det går lang tid mellom hver gang. Er kanskje ikke så vanlig når man stortsett bare har seg, eller? Hadde planer om å gi han et hade kyss før han dro, men så fikk jeg jo ikke sagt hade engang. Ville se hvordan han reagerte på det :P

Kom hjem i går, å da lå det en konvolutt på senga mi med navnet mitt på, som han sikkert har vært i postkassen med før han dro. Der det sto en hel masse, og at han håpet å se meg igjen så snart muligheten bydde seg :-D

Gjest Lille-pus
Skrevet

Tråden ryddet for spekulasjoner og avsporing.

Eventuelle spørsmål til modereringen tas i PM til eller i egen tråd på Ris&Ros.

Lille-pus (mod)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...