Gjest gjest1 Skrevet 3. februar 2004 #1 Skrevet 3. februar 2004 Mulig dette er et emne som har vært oppe mange ganger før, men fant ikke noe i arkivet. Det jeg lurer på om det er noe i mytene om at kvinner er utro når de er forelsket (mye følelser inne i bildet), mens menn er mer ute etter sex (ikke forelsket)? Synes det virker litt sånn at de kvinnene her inne som har vært utro sier det skyldes følelser som oppstår og ikke at de bare trenger sex. Og er det så enkelt at menn bare er ute etter sex?
mamma21 Skrevet 3. februar 2004 #2 Skrevet 3. februar 2004 He he... Akkurat dette satt jeg å tenkte på søndag-kveld. Ja, er nok ikke bare en myte det der nei... Er nokså sikker på at dette er tilfelle... Ivertfall er det sånn jeg alltid har oppfattet det. Når gutter er utro, er det som regel kun sex som står i hodet... Mens når vi jenter er utro, er det som regel pga følelsene våres!!
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2004 #3 Skrevet 3. februar 2004 Huff... håper ikke det. Mannen min får masse sex hjemme, men likevel er jeg redd for at han er utro..........
aline Skrevet 3. februar 2004 #4 Skrevet 3. februar 2004 jeg har vært utro mot en X, men vi hadde ikke sex. Og nei, jeg var ikke forelsket eller hadde følelser for ham jeg gikk for langt med, jeg var full og hadde vel en eller annen teit lyst til akkurat det akkurat da. Tror det nok det finnes begge variasjoner innen begge kjønn.
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2004 #5 Skrevet 3. februar 2004 Jeg har vært utro før i tidligere forhold Jeg var kun ute etter sex , det var ingen følelser involvert
Gjest Brunhilde Skrevet 3. februar 2004 #6 Skrevet 3. februar 2004 Jeg er stygt redd at det kan være både følelser OG/ELLER et behov for sex som er årsaken enten man er mann eller kvinne. Det jeg tror er en myte er at det er så mye enklere for menn enn for kvinner å ha sex uten at det er følelser med i bildet. Eller har myten om menn og følelsesløs sex har oppstått for at vi kvinner skal ha et halmstrå? "Det er meg han elsker - hun andre var bare sex" - som om det gjør saken noe bedre? Jeg personlig tror det er like mange årsaker til utroskap som det er utro mennesker - dessverre og heldigvis.
Gjest Madley Skrevet 3. februar 2004 #7 Skrevet 3. februar 2004 Jeg var utro i et tidligere forhold..kun sex'en som fristet.. Ingen følelser, hverken for den jeg var utro med eller mot..
Gjest Anonymous Skrevet 3. februar 2004 #8 Skrevet 3. februar 2004 Her tror jeg det er store individuelle forskjeller.......... Det kommer an på hva slags liv man lever, og hva man ønsker seg det......... Kvinner er like mye etter sex slik menn er, og menn forelsker seg like mye som kvinner gjør, og er utro på grunnlag av dette........uansett hva de selv påstår...........Det er standardsvaret til menn dette,,,,,,,,,,,DET VAR BARE SEX, Hun betød ingenting!!!!!!!!!!! hahahahaah
Gjest jøssesja Skrevet 3. februar 2004 #9 Skrevet 3. februar 2004 Jeg tror det er noe i det, men kan selvfølgelig være pga situasjonene jeg selv er i. Har en samboer som jeg også har to små barn med, som jeg har bodd sammen med i seks år. Har aldri sett på andre menn på en måte som gjør at jeg kunne vært utro, men det har forandret seg nå. Etter at vi fikk barna og kjøpte gård har forholdet skrantet, for å si det mildt! Så nå står jeg overfor en stor utfordring: jeg er faktisk blitt forelsket i en annen (gift og mye eldre) mann, og stoler ikke lenger på min egen moral i forhold til utroskap. Jeg vet med meg selv at jeg ALDRI kunne vært utro kun for sexen sin skyld, men er ganske sikker på min mann kunne vært det.
Gjest Vega Skrevet 3. februar 2004 #10 Skrevet 3. februar 2004 Jeg har vært utro - og var ikke forelsket. Når jeg tenker etter, på single perioder, trengte jeg ikke være forelsket for å ha sex, men kjemien måtte stemme... Hvis jeg blir single igjen, skal jeg ikke forelske meg, skal i alle fall gjøre hva jeg kan for å unngå det - men sex kommer nok likevel til å være en del av livet mitt, forhåpentligvis...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå