saniz Skrevet 5. juni 2012 #21 Skrevet 5. juni 2012 Hvilken Mori Lee-kjole ville du ha? Hadde Mori Lee selv og synes de har så utrolig mange fine kjoler det var denne her som var på første plass: http://www.morilee.com/bridals/bridal/1659 men så var det flere som var alternativ også. Mori Lee var min favoritt da jeg startet og se på kjoler, og når jeg ser på den igjen - så skulle jeg ønske at jeg fikk den til tross for at eg er fornøyd med min kjole Men ingen forhandler i oslo, og slet virkelig med å få samarbeid med nærmeste forhandler utenfor.
Gjest Doh Skrevet 5. juni 2012 #22 Skrevet 5. juni 2012 det var denne her som var på første plass: http://www.morilee.com/bridals/bridal/1659 men så var det flere som var alternativ også. Mori Lee var min favoritt da jeg startet og se på kjoler, og når jeg ser på den igjen - så skulle jeg ønske at jeg fikk den til tross for at eg er fornøyd med min kjole Men ingen forhandler i oslo, og slet virkelig med å få samarbeid med nærmeste forhandler utenfor. Vurderte den jeg også, men endte opp med Denne. Vanskelig å slutte og sikle på den andre da
saniz Skrevet 5. juni 2012 #23 Skrevet 5. juni 2012 Vurderte den jeg også, men endte opp med Denne. Vanskelig å slutte og sikle på den andre da Denne var nr 2 på listen min, og hadde flere andre. Jeg skulle egentlig avgjøre etter prøvetimer, men fikk aldri prøvd noen av dem Du var helt sikkert nydelig brud Mori Lee kan brudekjoler altså :D
Gjest Doh Skrevet 5. juni 2012 #24 Skrevet 5. juni 2012 Denne var nr 2 på listen min, og hadde flere andre. Jeg skulle egentlig avgjøre etter prøvetimer, men fikk aldri prøvd noen av dem Du var helt sikkert nydelig brud Mori Lee kan brudekjoler altså :D Nei, de hadde den ikke inne så jeg prøvde bare en annen Mori Lee-kjole for å sjekke størrelsen. Ja, de har de absolutt fineste kjolene
mal87 Skrevet 6. juni 2012 #25 Skrevet 6. juni 2012 Jeg bestilte to kjoler fra Milanoo.com til underkant av 1000kr per stk. Er veldig glad jeg bestilte to for den ene var en total KATASTROFE!!! den var grå, ikke hvit, flekkete, hadde raknet flere plasser og perlene bare falt av, i tillegg var det dårlig syarbeid. Mens den andre kjolen fra samme firma var nydelig, og den skal jeg bruke! Så det er vel litt tilfeldig om man får et bra produkt eller ikke, men har man god tid til bryllupet har man tid til å sende den i retur hvis den ikke er brukende. Jeg sendte katastrofekjolen i retur, de var veldig i møtekommende på det, så får pengene igjen for den. Den jeg beholdte må syes endel til siden jeg er gravid, men da kan jeg bruke litt penger på sying siden kjolen bare kosta 1000kr og enda holde meg innenfor budsjettet på 5000kr :-)
millie88 Skrevet 6. juni 2012 #26 Skrevet 6. juni 2012 Jeg kjøpte drømmekjolen min fra Pronovias hos Kristins Brudesalong og den ga jeg 17 000,- for, også kom underskjørt, korsett,sko, slør og tiara i tilleg så totalt har jeg vel brukt rundt 23 000,- ca. Men man kan helt klart gjøre det billigere. Masse fine brukte kjoler på finn som er like fine som helt nye 1
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #27 Skrevet 6. juni 2012 Kjøpte kjolen min på solgunns Lillestrøm. Den kostet 13000. Er kjempefornøyd, spesielt siden den har innsydd korsett, så det slipper jeg å kjøpe. Er mange som gifter seg rundt meg nå, så underskjørt, sko, slør og tiara låner jeg bare.
saniz Skrevet 6. juni 2012 #28 Skrevet 6. juni 2012 Jeg kjøpte drømmekjolen min fra Pronovias hos Kristins Brudesalong og den ga jeg 17 000,- for, også kom underskjørt, korsett,sko, slør og tiara i tilleg så totalt har jeg vel brukt rundt 23 000,- ca. Men man kan helt klart gjøre det billigere. Masse fine brukte kjoler på finn som er like fine som helt nye Kjøpte min også hos kristins, syns de er så koselige og har fantastisk service. Hvilken endte du opp med ?
millie88 Skrevet 6. juni 2012 #29 Skrevet 6. juni 2012 Kjøpte min også hos kristins, syns de er så koselige og har fantastisk service. Hvilken endte du opp med ? Ja de er super koselig og ikke minst utrolig dyktige! Jeg endte opp med Pergola fra Pronovias. Du da?
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2012 #30 Skrevet 6. juni 2012 Betalte 2000 kr for min kjole. Ny. En butikk i Lillestrøm senter jeg ikke husker navn på. Men jeg var heldig med Elleville dager =)
saniz Skrevet 6. juni 2012 #31 Skrevet 6. juni 2012 Ja de er super koselig og ikke minst utrolig dyktige! Jeg endte opp med Pergola fra Pronovias. Du da? Helt enig! Jeg kjøpte barocco fra pronovias. Fikk mest hjelp av MY, men alle der kan virkelig brudekjoler. Skal en tur innom kort tid før bryllupet for korsett og annet, er utrolig fornøyd
millie88 Skrevet 6. juni 2012 #32 Skrevet 6. juni 2012 Helt enig! Jeg kjøpte barocco fra pronovias. Fikk mest hjelp av MY, men alle der kan virkelig brudekjoler. Skal en tur innom kort tid før bryllupet for korsett og annet, er utrolig fornøyd Jeg fikk også bare hjelp av My! Kjempe flink og super hyggelig Jeg endte opp med å kjøpe alt tilbehøret derfra også (underskjørt, slør, korsett og tiara).
Brud2013 Skrevet 6. juni 2012 #33 Skrevet 6. juni 2012 Noen som har erfaring fra nettsiden: jenjenhouse.com? Har funnet min drømmekjole der, men vet ikke helt om jeg stler på siden.
snøfnugg Skrevet 7. juni 2012 #34 Skrevet 7. juni 2012 Jeg lurer på. Har allerede funnet drømmekjolen. 2012 modell fra Demetrios. Bør man kjøpe snarest mulig? For å sikre seg denne. Jeg tenkte først jeg skulle vente til Januar 2013 da jeg får endel penger da. Hvordan er det prismessig sett på brudekjoler? Kommer de på salg når nytt år kommer? Noen som vet?
Gjest Adriane Skrevet 7. juni 2012 #35 Skrevet 7. juni 2012 Hvilken Mori Lee-kjole ville du ha? Hadde Mori Lee selv og synes de har så utrolig mange fine kjoler Jeg har også sett mange fine Mori Lee-kjoler! Fikk du kjøpt den her i Norge? I såfall, hvor?
Gjest Doh Skrevet 7. juni 2012 #36 Skrevet 7. juni 2012 Jeg har også sett mange fine Mori Lee-kjoler! Fikk du kjøpt den her i Norge? I såfall, hvor? Brudesenteret i Drammen Veldig få som har det merket dessverre, og de hadde heller ikke så mange. Vet at Torunns Drømmekjoler i Ålesund har de også. 1
Gjest Tekola Skrevet 7. juni 2012 #37 Skrevet 7. juni 2012 Jeg lurer på. Har allerede funnet drømmekjolen. 2012 modell fra Demetrios. Bør man kjøpe snarest mulig? For å sikre seg denne. Jeg tenkte først jeg skulle vente til Januar 2013 da jeg får endel penger da. Hvordan er det prismessig sett på brudekjoler? Kommer de på salg når nytt år kommer? Noen som vet? Det varierer veldig. Jeg kjøpte min i juni i fjor, giftet meg i mars i år. Rett og slett fordi hun ikke kunne garantere at jeg kunne få kjøpt den ved en senere anledning! Så jeg vil anbefale deg å kjøpe den nå, hvis du mener at det er Kjolen!
Gjest Adriane Skrevet 7. juni 2012 #38 Skrevet 7. juni 2012 (endret) Brudesenteret i Drammen Veldig få som har det merket dessverre, og de hadde heller ikke så mange. Vet at Torunns Drømmekjoler i Ålesund har de også. Tusen takk for svar! Jeg håper på at de kanskje kan bestille kjoler de ikke har inne, så lenge de er forhandler for merket (ifall de ikke har "min" kjole ) Takk igjen Endret 7. juni 2012 av Adriane
Gjest Doh Skrevet 7. juni 2012 #39 Skrevet 7. juni 2012 Tusen takk for svar! Jeg håper på at de kanskje kan bestille kjoler de ikke har inne, så lenge de er forhandler for merket (ifall de ikke har "min" kjole ) Takk igjen Ja, det gjør de. Min hadde de heller ikke
Gjest Solstråla88 Skrevet 8. juni 2012 #40 Skrevet 8. juni 2012 Noen som har erfaring fra nettsiden: jenjenhouse.com? Har funnet min drømmekjole der, men vet ikke helt om jeg stler på siden. Mamma kjøpte seg kjole derfra nå, fikk den forrige fredag, og den var bare helt nydelig! Veldig god jobb dem har gjort, og god kvalitet på stoffet. Men anbefaler skreddersøm, for kjolene er veldig lange
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå