Gå til innhold

Bolero

Gjest Moffeliten

Anbefalte innlegg

Gjest Moffeliten
Skrevet

Er det noen som vet hvor jeg kan få tak i en gul bolero? Fortrinnsvis i Bergens-distriktet eller internett. Har leitet, men jeg finner ingenting selv... :bryllup:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det ligger en på smartgirl.no

Men kanskje den var litt vanlig, vis det var bryllup du skulle ha den til. :tristbla:

Gjest Moffeliten
Skrevet

Det ligger en på smartgirl.no

Men kanskje den var litt vanlig, vis det var bryllup du skulle ha den til. :tristbla:

Ja, det var til en gul, sid brudeekjole, så jeg må ha en veldig kort en, men takk for tipset :blomst:

AnonymBruker
Skrevet

Ebay eller Etsy?

AnonymBruker
Skrevet

Gul er jo en farge som finnes i mange, mange nyanser (som de fleste andre farger) - kan du legge ut et bilde av noe som er omtrent i den gulfargen du er ute etter?

Gjest Adriane
Skrevet

Hvis det er vanskelig å finne en gul bolero, kan det være aktuelt å bruke en blondebolero i steden? Eller et blondesjal? Eller noe sånt?

Jeg håper jo du finner en gul bolero som du ønsker, men hvis det viser seg vanskelig å finne akkurat den boleroen du vil ha, kan det være greit å tenke "utenfor boksen" ;)

PS: Et alternativ er jo også å finne tekstil i den fargen og stoffet du vil ha, og betale en sydame for å lage en?

Gjest Moffeliten
Skrevet (endret)

Tusen takk for tipsene. Jeg har nå kjøpt en hvit blondebolero hos Abelone.no. Den har trompetarmer og er fantastisk nydelig.

Jeg har en avstemning på bloggen min: www.moffeliten.blogspot.com når det gjelder hvilken brudebukett jeg skal velge. Der er det bilde av kjolen sammen med ca 25 buketter. Alle som deltar er med er med i trekningen av et gavekort pr kr 200,- hos Hennes & Mauritz (legg inn kommentar på bloggen) Du kan stemme til og med kl 0900 i morgen tidlig.

05.06.2012

Endret av Moffeliten
Gjest Adriane
Skrevet

Tusen takk for tipsene. Jeg har nå kjøpt en hvit blondebolero hos Abelone.no. Den har trompetarmer og er fantastisk nydelig.

Jeg har en avstemning på bloggen min: www.moffeliten.blogspot.com når det gjelder hvilken brudebukett jeg skal velge. Der er det bilde av kjolen sammen med ca 25 buketter. Alle som deltar er med er med i trekningen av et gavekort pr kr 200,- hos Hennes & Mauritz (legg inn kommentar på bloggen) Du kan stemme til og med kl 0900 i morgen tidlig.

05.06.2012

Så bra at det ordnet seg med bolero! :)

Oj, det er ikke enkelt det der med bukett, nei ;) Men personlig likte jeg best den buketten du la til i etterkant (og som du har kalt nr 1 tror jeg) :)

Gjest Moffeliten
Skrevet

Så bra at det ordnet seg med bolero! :)

Oj, det er ikke enkelt det der med bukett, nei ;) Men personlig likte jeg best den buketten du la til i etterkant (og som du har kalt nr 1 tror jeg) :)

Takk for stemmen. Den er notert. Har du mulighet til å legge stemmen din på bloggen min?

I løpet av tirsdagen vil det bli trekning og navnet på vinneren vil bli publisert på bloggen min, så dropp innom der i løpet av morgendagen :gave:

Gjest Adriane
Skrevet

Takk for stemmen. Den er notert. Har du mulighet til å legge stemmen din på bloggen min?

I løpet av tirsdagen vil det bli trekning og navnet på vinneren vil bli publisert på bloggen min, så dropp innom der i løpet av morgendagen :gave:

Will do :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...