Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, jeg skal ut å reise i morgen og tør ikke sende bagasje, så det blir å ta med håndbagasje. Men så har det seg slik at kjæresten min fikser gadgets og har glemt igjen en eske med små skruer (veldig små) hos mine foreldre. Det er viktig at han har de så lurte på om jeg får ta det med i håndbagasjen eller om det er et våpen. :fnise:

Videoannonse
Annonse
Gjest kittycat
Skrevet

ring securitas elns på flyplassen med mindre de streiker. Trokke vi vet. Uansett kan du ikke ta sjansen. Om de i det hele tatt mistenker deg får det big time konsekvenser.

Skrevet

Hva slags "big time konsevenser" skulle det være? Det verste som skjer er jo at de tar fra henne skruene. Noe som i og for seg er kjipt for kjæresten som må kjøpe nye skruer, men jeg vil ikke si det kvalifiserer til å kalles "big time konsekvenser".

TS: Jeg har flydd med skruer i håndbagasjen flere ganger, 2-3 cm lange tipper jeg. Har ikke vært noe problem i det hele tatt. :)

AnonymBruker
Skrevet

Du har lov å ha med kniver med opptil 6cm blad, så noen små skruer burde gå greit.

Skrevet

Siden vi alerede er inne på dette med håndbagasje - jeg skal til syden om noen uker å ønsker å bruke my favoritt handybag som håndbagasje, den er innenfor lovlig str å ha med men problemet er at på bunnen av veska er det nagler, små men over hele bunnen men dette kan jo ikke brukes som våpen eller noe, og jeg tviler på at det kan bli et problem, men jeg kan jo bruke veska som slagvåpen om jeg slenger den i trynet på noen om dere sjønner, men det skal vel ikke være noe problem å bruke denne veska som håndbagasje?

Når det kommer til skruene du snakker om så tror jeg du kan ta dem med, sål lenge dem er mindre en 6cm som nevnt ovenfor:)

Skrevet

Nopp mannen min ble stoppet på grunn av skruhjern så tror skruer er noe av det samme..

AnonymBruker
Skrevet

Små skruer under 6 cm lengde er lov, vær obs på at en hel eske kan bli massiv å se på røngten så sett esken separat så de ser hva det er.

Mvh ansatt.

Skrevet

Litt sent svar, men det viste seg å være en tlf i deler - så han var bare redd for at esken skulle åpne seg så skruene falt ut. Jeg teipa igjen boksen, og de stilte null spørsmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...